آموزش ادغام خط لوله با Maya و RealFlow

Pipeline Integration with Maya and RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، یاد خواهیم گرفت که چگونه Maya و RealFlow می توانند با هم برای پروژه های ما استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر، RealFlow 5 و بالاتر. در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه Maya و RealFlow می توانند با هم برای پروژه های ما استفاده شوند. ما این دوره را با یادگیری نحوه وارد کردن مش های RealFlow به مایا آغاز خواهیم کرد و گام به گام فرآیند افزودن چراغ ها، مواد و تنظیمات رندر مناسب را برای تقلید از ظاهر واقعی شیشه و مواد مایع پیش خواهیم برد. از آنجا، ما عمیق‌تر به فرآیند یکپارچه‌سازی می‌رویم، یاد می‌گیریم چگونه هندسه را از مایا به RealFlow ببریم، از دینامیک بدن نرم و صلب RealFlow برای ایجاد اجسام متحرک استفاده کنیم، و همچنین درک کنیم که مقیاس صحنه چگونه نقش مهمی در رفتار ما دارد. شبیه سازی ها ما یاد خواهیم گرفت که چگونه داده های شبیه سازی RealFlow را در حافظه پنهان و مجددا استفاده کنیم و نکات، ترفندها و تکنیک هایی را که می توانید در مراحل شبیه سازی و رندر پروژه های RealFlow خود استفاده کنید، مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر، RealFlow 5 و بالاتر

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ادغام خط لوله با Maya و RealFlow Pipeline Integration with Maya and RealFlow

  • صادرات مش از RealFlow به مایا Exporting Meshes from RealFlow into Maya

  • استفاده از مواد مایا در مش های RealFlow Applying Maya Materials to RealFlow Meshes

  • تنظیم تنظیمات Raytrace در مایا Adjusting Raytrace Settings in Maya

  • افزودن سایه های رنگی به مواد دی الکتریک Adding Colored Shadows to Dielectric Materials

  • افزودن الگوهای سوزاننده به مواد شیشه ای Adding Caustic Patterns to Glass Materials

  • انجام تنظیمات نهایی برای کیفیت رندر Making Final Adjustments to Render Quality

  • وارد کردن هندسه مایا به RealFlow Importing Maya Geometry into RealFlow

  • ایجاد اجسام نرم و سخت بدن در RealFlow Creating Soft and Rigid Body Objects in RealFlow

  • تنظیم نتایج بدنه نرم در RealFlow Adjusting Soft Body Results in RealFlow

  • ذخیره سازی شبیه سازی بدنه نرم از RealFlow Caching Soft Body Simulations from RealFlow

  • اضافه کردن اسپلش های دقیق به پروژه RealFlow ما Adding Detailed Splashes to Our RealFlow Project

  • اضافه کردن سطوح Realwave به صحنه ما Adding Realwave Surfaces to Our Scene

  • ایجاد مش در اطراف ذرات RealFlow Generating Meshes Around RealFlow Particles

  • وارد کردن اشیاء RealFlow به مایا Importing RealFlow Objects into Maya

  • تنظیم مواد برای هندسه لیمو Setting up Materials for the Lemon Geometry

  • افزودن یک محیط بازتابنده به صحنه مایا Adding a Reflective Environment to Our Maya Scene

  • افزایش انعکاس و انکسار اشعه در مایا Increasing Reflection and Refraction Rays in Maya

  • اضافه کردن سایه های نرم به صحنه مایا Adding Soft Shadows to Our Maya Scene

  • رفع خطاهای انعکاس و شکست Fixing Reflection and Refraction Errors

  • ترکیب شبکه های RealFlow با هم در مایا Blending RealFlow Meshes Together in Maya

  • اضافه کردن نور ثانویه به صحنه Adding Secondary Illumination to the Scene

  • تعمیر مصنوعات در مصالح معماری مایا Fixing Artifacts in Maya Architectural Material

  • استفاده از RealFlow Melt Shader در مایا Using the RealFlow Melt Shader in Maya

  • تولید فایل های پروژه RealFlow برای این دوره Generating the RealFlow Project Files for This Course

نمایش نظرات

آموزش ادغام خط لوله با Maya و RealFlow
جزییات دوره
3h 5m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.