آموزش تفکر طراحی: تجربه مشتری

Design Thinking: Customer Experience

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: انتظارات مشتری بیش از هر زمان دیگری است و موفقیت در تجارت بیشتر و بیشتر به توانایی شرکت در تأمین یا فراتر رفتن از انتظارات تقریباً با هر تعامل وابسته است. تجربه مشتری - یا CX - خلاصه تمام تعاملات یک شرکت با مشتری در طول زمان است. گرچه درک چگونگی در نظر گرفتن و رقص و تنظیم این تعاملات غیر قابل انکار پیچیده است ، اما در هسته اصلی آن ، تجربه مشتری در مورد چیزی کاملاً ساده است: روابط.

در این دوره ، مدیر استراتژی قورباغه ، جفری شوارتز ، شما را با تجربه مشتری و دلیل اهمیت آن در دنیای ابر رقابت امروز آشنا می کند. جفری م differentلفه های مختلفی را که تجربه مشتری را تشکیل می دهند ، از بین می برد ، مانند کهن الگوها ، فعالیت ها ، تعاملات و اصول تجربه. در طول دوره ، او از مثالهای دنیای واقعی استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه این اجزا در کنار هم قرار می گیرند و رابطه یک شرکت با مشتریان خود را شکل می دهند.

در پایان دوره ، شما ابزار بنیادی مورد نیاز برای یک نگاه کلی به تجربه مشتری یک سازمان و شناسایی فرصت هایی که می تواند روابط را تعمیق و وفاداری را ایجاد کند ، خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • تجربه مشتری (CX) چیست؟
  • چرا تجربه مشتری مهم است؟
  • ارزش تجاری تجربه مشتری
  • اجزای اصلی تجربه مشتری
  • ایجاد همدلی برای مشتریان
  • جذب مشتری در سطح احساسی
  • ابزارهای هم ترازی سازمانی
  • طراحی محصولات و خدمات معنی دار
  • شناسایی فرصت های نوآوری و وفاداری مشتری
  • چگونه می توان با مشتری روابط محکم برقرار کرد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • درباره این دوره About this course

1. زمینه تجربه مشتری 1. The Customer Experience Context

  • سن مشتری The age of the customer

  • تجربه مشتری چیست؟ What is customer experience?

  • روابط به عنوان یک استراتژی تجربه مشتری Relationships as a customer experience strategy

2. لایه های تجربه مشتری 2. The Layers of Customer Experience

  • چهار مؤلفه تجربه مشتری The four components of customer experience

  • معماری Archetypes

  • فعالیت ها Activities

  • تعامل و اصول Interactions and principles

3. تجربه مشتری در محل کار 3. Customer Experience at Work

  • تقویت روابط مشتری Strengthening customer relationships

  • Airbnb: یک رابطه با مشتری قوی Airbnb: A strong customer relationship

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی را انجام دهید Recap and next steps

نمایش نظرات

آموزش تفکر طراحی: تجربه مشتری
جزییات دوره
34m 8s
12
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
103,054
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

frog frog

قورباغه یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی است. "ما با ایجاد سیستم هایی از مارک ، محصول و خدماتی که تجربیات بهتری را ارائه می دهند ، تجارت را در مقیاس تبدیل می کنیم. ما تلاش می کنیم قلب ها را لمس کنیم و بازارها را جابجا کنیم. اشتیاق ما تبدیل ایده ها به واقعیت ها است. ما با مشتری برای پیش بینی آینده همکاری می کنیم. سازمانها را تکامل داده و تجربه انسانی را پیش ببرید. پیشرفت کار ما صنایع مختلفی از اتومبیل تا نرم افزار ، خرده فروشی گرفته تا مراقبت های بهداشتی و غیرانتفاعی تا امور مالی است. مشتریان ما در درجه اول شرکت های جهانی 2000 هستند ، اما ما همچنین با شرکت های متوسط و شرکت های نوپا با چالش های جالبی همکاری می کنیم. انواع مشکلی که ما حل می کنیم متفاوت است و می بینیم که هیچ اندازه برای همه رویکرد مناسب نیست. صرف نظر از نوع مشکل ، ما همیشه با درک و کشف بینش های معنادار درباره انگیزه ها و نیازهای کاربران شروع می کنیم. در طول فرآیند ، ما ایده های جدید را به واقعیت هایی تبدیل می کنیم که سازمان ها را تغییر می دهند. قورباغه متعهد به درک چالش تجاری مشتریان و ایجاد ارزش قابل اندازه گیری برای مشتریان ، کاربران نهایی و جامعه است. ما یک شبکه جهانی از طراحان ، استراتژیست ها ، محققان و فن آوری های مستقر در سان فرانسیسکو ، سیاتل ، آستین ، نیویورک ، بوستون ، لندن ، آمستردام ، میلان ، مونیخ ، سنگاپور و شانگهای هستیم. ما می توانیم به صورت آنلاین در www.frogdesign.com پیدا کنیم. "

Geoffrey Schwartz Geoffrey Schwartz

جفری شوارتز مدیر استراتژی در قورباغه ، یک شرکت طراحی جهانی و استراتژی است. جفری در نقش خود در استودیوی قورباغه در نیویورک ، به شرکتها کمک می کند تا با تغییر استراتژی های نوآوری و طراحی تجربه مشتری ، به تغییر سریع دینامیک تجارت بپردازند تا محصولات ، خدمات و عملیات خود را تغییر دهند. در طول حرفه خود در قورباغه ، جفری به نوآوری ، طراحی و اجرای راه حل های موثر تجاری برای مشتریانی اعم از شرکت های Fortune 100 تا ابتدای مرحله اولیه کمک کرده است. جفری علاوه بر کار خود در قورباغه ، ساکن و مشاور 30 هفته است - تلاقی بین یک مدرسه سنتی و دستگاه جوجه کشی مبتدی که برای توانمندسازی طراحان مبدل شده است. این برنامه توسط چندین مدرسه طراحی نیویورک (دانشکده طراحی پارسونز ، موسسه پرات ، SVA ، و اتحادیه کوپر) و گوگل حمایت می شود. برنامه درسی جفری دانش و مهارت های لازم برای تولید محصولات و خدمات را در یک چشم انداز اقتصادی در حال تحول به طراحان می دهد. در طول اقامت خود ، جفری به طراحان کمک کرده است تا از بودجه ، ایجاد مشارکت ، پیدا کردن استعداد ، و یافتن استعدادها استفاده کنند ، و مهمترین آنها ، محصولات خود را به بازار عرضه کنند. جفری قبل از عزیمت به نیویورک ، چتر سایت های تجارت الکترونیکی را بنیان نهاد و ساخت ، جایی که وی هدایت تیمی متقابل را به اتهام اخلال در بازار خرده فروشی مبلمان به عهده گرفت. این تجربه به کاتالیز کردن اشتیاق جفری به نوآوری و تمایل به دنبال شغل در طراحی مشاغل کمک کرد.