آموزش مهندسی نرم افزار 101: برنامه ریزی و اجرای بهتر نرم افزار.

Software Engineering 101: Plan and Execute Better Software.

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مهندسی نرم افزار 101: از مهندسی نرم افزار برای برنامه ریزی و ساخت نرم افزار شگفت انگیز استفاده کنید + چارچوب SCRUM را یاد بگیرید! اصول مهندسی نرم افزار الزامات تعاریف برنامه ریزی معماری نرم افزار مدولاریت مدل های علوم کامپیوتر روش شناسی چابک پیش نیازها: دانش پایه کامپیوتر

بر تکنیک های مهندسی نرم افزار مسلط شوید!

اگر به دنبال یادگیری ایده های ارزشمند پشت مهندسی نرم افزار هستید، به جای درستی آمده اید. این دوره برای هر کسی که در حال حاضر در حال حاضر است یا به دنبال ورود به حوزه برنامه نویسی بسیار سودآور است عالی است.

تجربه قبلی لازم نیست!

این دوره برای یک دوره مستقل طراحی شده است. این بدان معنی است که می توان آن را با یا بدون دانش برنامه نویسی کامپیوتر گرفت. این هم یک دوره عالی برای شروع است و هم یک دوره عالی برای قدم بعدی در حرفه شما.

چرا مهندسی نرم افزار مهم است؟

برنامه نویسی رایانه چیزی فراتر از دانستن نحوه کدنویسی است. این نیز یک فرآیند مهندسی است. سیستم‌های مقیاس بزرگ باید مدت‌ها قبل از شروع کدنویسی برنامه‌ریزی شوند. به همین دلیل اکثر شرکت ها به دنبال برنامه نویسانی با دانش در زمینه مهندسی نرم افزار هستند.

در این دوره ما تکنیک ها و ایده های اصلی مهندسی نرم افزار را یاد می گیریم. دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا در این زمینه متمایز شوید.

اکنون ثبت نام کنید و یاد خواهید گرفت:

  • چرخه عمر توسعه نرم افزار

  • شرایط مورد نیاز

  • مشخصات

  • مدل WRSPM

  • معماری

  • طراحی

  • الگوی سرویس گیرنده-سرور

  • الگوی Master-Slave

  • مژولاریت

  • پیوستگی جفت

  • خرید در مقابل ساخت

  • آزمایش

  • تأیید و اعتبار

  • مدل های نرم افزار

  • چابک

  • Scrum

  • کانبان

همراه با این، یک راهنمای عمیق در مورد چارچوب SCRUM وجود دارد. این فریم ورک یکی از محبوب ترین فریم ورک ها در شرکت ها می باشد. این امکان را برای توسعه سریع سازمان یافته فراهم می کند. علاوه بر این، این چارچوبی است که به محصولات اجازه می دهد تا به سرعت به سمت چالش ها و مسیرهای جدید حرکت کنند. این دوره یک مرور کلی 1 ساعته + در مورد این چارچوب عالی ارائه می دهد!

تضمین من

من بسیار مطمئن هستم که از این دوره لذت خواهید برد، من 100٪ 30 روز ضمانت بازگشت پول را از طریق Udemy ارائه می دهم. اگر از خرید خود راضی نیستید، مشکلی با پس دادن پول شما ندارم!

آیا برای شروع آماده هستید؟

من در داخل دوره منتظر شما خواهم بود!

به یاد داشته باشید، این یک دوره آنلاین است، بنابراین می توانید با سرعت خود آن را طی کنید. الان سرت شلوغه؟ اشکالی ندارد. امروز ثبت نام کنید و دوره را با سرعت خودتان طی کنید.

از علاقه شما به این دوره مهندسی نرم افزار 101 بسیار متشکریم!

در داخل می بینمت!

کورت


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • به دوره خوش آمدید! Welcome to the Course!

چرخه عمر نرم افزار Software Lifecycle

  • چرا مهندسی نرم افزار/توسعه یاد بگیریم؟ Why Learn Software Engineering/Development?

  • چرخه عمر توسعه نرم افزار معمولی Typical Software Development Lifecycle

  • مثال چرخه عمر توسعه نرم افزار Software Development Lifecycle Example

  • یادداشت های چرخه عمر توسعه نرم افزار Software Development Lifecycle Notes

  • آزمون چرخه عمر توسعه نرم افزار Software Development Lifecycle Quiz

الزامات و مشخصات Requirements and Specifications

  • تعریف الزامات Requirements Definition

  • الزامات در مقابل مشخصات Requirements vs Specifications

  • نیازهای عملکردی در مقابل غیر عملکردی Functional vs Non-Functional Requirements

  • یادداشت های مورد نیاز Requirements Notes

  • معرفی مدل WRSPM WRSPM Model Introduction

  • مدل بصری WRSPM WRSPM Visual Model

  • متغیرهای WRSPM WRSPM Variables

  • WRSPM - نمونه جهانی WRSPM - World Example

  • WRSPM - نمونه مورد نیاز WRSPM - Requirements Example

  • WRSPM - نمونه مشخصات WRSPM - Specifications Example

  • مدل WRSPM WRSPM Model

  • نمونه الزامات Requirements Example

  • نوبت شما: الزامات Your Turn: Requirements

طراحی: معماری Design: Architecture

  • جایی که ما در دوره هستیم Where We Are in The Course

  • معرفی معماری نرم افزار Software Architecture Introduction

  • مروری بر معماری نرم افزار Software Architecture Overview

  • نمونه معماری نرم افزار Software Architecture Example

  • نوبت شما: معماری Your Turn: Architecture

  • لوله و فیلتر Pipe and Filter

  • مشتری-سرور Client-Server

  • ارباب-برده Master-Slave

  • الگوی لایه ای Layered Pattern

  • یادداشت های معماری نرم افزار Software Architecture Notes

  • فرآیند معماری نرم افزار Software Architecture Process

  • نوبت شماست: با الگوها ایده بسازید Your Turn: Build Idea With Patterns

طراحی: مدولار بودن Design: Modularity

  • فرآیند طراحی نرم افزار Software Design Process

  • مراحل طراحی Stages of Design

  • مدولار بودن Modularity

  • پنهان کردن اطلاعات و کپسوله سازی داده ها Information Hiding and Data Encapsulation

  • نکات طراحی و مدولاریت Design and Modularity Notes

  • مقدمه جفت Coupling Introduction

  • اتصال کامل Tight Coupling

  • کوپلینگ متوسط Medium Coupling

  • اتصال سست Loose Coupling

  • نتیجه گیری جفت Coupling Conclusion

  • یادداشت های جفت Coupling Notes

  • مقدمه انسجام Cohesion Introduction

  • انسجام ضعیف Weak Cohesion

  • انسجام متوسط Medium Cohesion

  • انسجام قوی Strong Cohesion

  • یادداشت های انسجام Cohesion Notes

  • اهمیت طراحی Importance of Design

پیاده سازی و استقرار Implementation and Deployment

  • مبانی پیاده سازی Implementation Basics

  • خرید در مقابل ساخت Buy vs Build

  • یادداشت های اجرایی Implementation Notes

  • نمای کلی استقرار Deployment Overview

  • برنامه ریزی استقرار Deployment Planning

  • بازگرداندن استقرار Deployment Rollback

  • یادداشت های استقرار Deployment Notes

آزمایش کردن Testing

  • بررسی اجمالی تست Testing Overview

  • تست: اشکالات Testing: Bugs

  • تایید و اعتبار سنجی Verification and Validation

  • یادداشت های مقدماتی تست Testing Introduction Notes

  • تست واحد Unit Testing

  • تست یکپارچه سازی Integration Testing

  • تست افزایشی Incremental Testing

  • برگشت به پشت تست Back to Back Testing

  • چه کسی باید تست کند؟ Who Should Test?

  • تست خودکار در مقابل دستی Automatic Vs Manual Testing

  • تست بلک باکس و وایت باکس Blackbox and Whitebox Testing

  • مشکل با تست کردن The Problem with Testing

  • انواع یادداشت های تست Types of Testing Notes

مدل های توسعه نرم افزار Software Development Models

  • مقدمه توسعه نرم افزار Software Development Introduction

  • مدل آبشار Waterfall Model

  • مدل V V-Model

  • مدل ساشیمی Sashimi Model

  • مدل تکراری Iterative Model

  • مدل افزایشی Incremental Model

  • چارچوب فرآیند یکپارچه Unified Process Framework

  • مدل مارپیچ Spiral Model

  • یادداشت های مدل ها Models Notes

چابک Agile

  • مقدمه چابک Agile Introduction

  • مانیفست چابک Agile Manifesto

  • اسکرام Scrum

  • کانبان Kanban

  • استارتاپ ناب Lean Startup

  • یادداشت های چابک Agile Notes

Scrum Deep Dive Scrum Deep Dive

  • بررسی اجمالی SCRUM SCRUM Overview

  • مقادیر SCRUM SCRUM Values

  • یادداشت های مرور کلی SCRUM SCRUM Overview Notes

  • مالک محصول Product Owner

  • اسکرام مستر Scrum Master

  • تیم توسعه Development Team

  • SCRUM Roles Notes SCRUM Roles Notes

  • بک لاگ محصول Product Backlog

  • برنامه ریزی اسپرینت Sprint Planning

  • استند آپ روزانه Daily Standup

  • بررسی اسپرینت -> افزایش محصول Sprint Review -> Product Increment

  • اسپرینت گذشته نگر Sprint Retrospective

نتیجه Conclusion

  • از اینکه به من پیوستید متشکرم Thanks for joining me!

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

آموزش مهندسی نرم افزار 101: برنامه ریزی و اجرای بهتر نرم افزار.
جزییات دوره
8 hours
93
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
36,316
4.5 از 5
ندارد
دارد
دارد
Kurt Anderson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kurt Anderson Kurt Anderson

دانشمند کامپیوتر، طراح چند رسانه ای

سلام، من کرت هستم.

من یک طراح چند رسانه ای خودآموخته و دانشمند کامپیوتر هستم که به ایجاد بینش خلاقانه مشتریان در سراسر جهان کمک کرده است. داشتن بیش از 8 سال تجربه در Adobe Production Suite به من یک مجموعه ابزار قوی برای ایجاد هر چیزی از ویدیو گرفته تا وب سایت داده است. در کنار این، داشتن مدرک در رشته علوم کامپیوتر به من یک ذهن تحلیلی قوی برای مقابله با مسائل پیچیده داده است. من از طریق این دو رشته ترکیبی منحصر به فرد از کارایی و خلاقیت ایجاد می کنم. من معتقدم هر کسی می تواند یک طراح یا برنامه نویس شود. تنها چیزی که لازم است تمرین است.

من همچنین یک مسافر جهان هستم و در بسیاری از کشورهای مختلف زندگی کرده و آموخته ام. طی یک اقامت 6 ماهه در ژاپن، مجذوب انگیزه و مهارت مردم آنها شدم. من سعی می‌کنم همان سطح از انرژی، اشتیاق و کار با جزئیات را تا آنجا که ممکن است در زندگی خودم بگنجانم.

از آنجایی که در بسیاری از تلاش‌هایم خودآموز هستم، می‌دانم که داشتن محتوای باکیفیت چقدر مهم است. من بیشتر مهارت های خود در Adobe را از طریق ساعت های بی شمار ویدیوهای YouTube توسط بزرگانی مانند FreddieW و Andrew Kramer آموختم. تصمیم گرفتم به انجمنی که کمک زیادی به من کرد شروع کنم و کانال YouTube خود را ایجاد کردم، AdobeMasters. از طریق این کانال YouTube، من می‌توانم برای هر کسی که می‌خواهد این محصولات شگفت‌انگیز را به خودش آموزش دهد، آموزش‌هایی ایجاد کنم، درست مثل سال‌ها پیش.

این تنها آغاز است. من می خواهم به گسترش شبکه خود ادامه دهم و منابع مهارت آموزی در سطح جهانی بیشتری را برای هر کسی که می خواهد فراهم کنم. می‌دانم که می‌توانم به شما کمک کنم تا مهارت‌هایی را که می‌خواهید با حداکثر سرعت و کارآمدی یاد بگیرید.

پس چرا اکنون شروع نمی کنید؟ رویاهای شما فقط با فکر کردن به آنها به آنها نزدیکتر نمی شوند، غوطه ور شوید و من به شما کمک خواهم کرد تا به موفقیت برسید.

به زودی می بینمت!

کورت