آموزش Unreal Engine 5: ساخت ماریو

Unreal Engine 5: Making Mario

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: عاشق ماریو، پسر گوشتی یا متروید کلاسیک هستید؟ هنگام ایجاد یک پلتفرم اسکرول جانبی، استفاده از Unreal Engine را یاد بگیرید. نحوه راه اندازی یک پروژه در Unreal نحوه ایجاد و چیدمان یک سطح sidescroller در Unreal نحوه اسکریپت عناصر گیم پلی تعاملی با استفاده از ابزارهای Blueprint اسکریپت Unreal Engine 5 نحوه اضافه کردن منوها و HUD درون بازی به یک تجربه بازی نحوه ایجاد یک تجربه کامل از بازی از ابتدا! پیش نیازها: بدون نیاز به برنامه نویسی یا تجربه قبلی Unreal Engine!

در این دوره آموزشی طراحی بازی، من شما را گام به گام از طریق ایجاد یک بازی پلتفرمر اسکرول جانبی (مشابه بازی های کلاسیک "ماریو") با استفاده از Unreal Engine: THE premier free to download engine game راهنمایی می کنم! (و همان موتوری که برای ساخت موفقیت آمیز "Fortnite." استفاده شد)

این دوره شامل بیش از 100 درس ویدیویی سرگرم کننده برای دنبال کردن است (به ترتیب دنبال کنید). موارد آموخته شده در این دوره عبارتند از:

  • نحوه راه اندازی و ایجاد یک پروژه در Unreal Engine

  • نحوه ساخت یک سطح دو بعدی با استفاده از اشیاء سه بعدی

  • نحوه راه اندازی دوربین اسکرول جانبی

  • نحوه تنظیم مکانیک حرکت یک شخصیت

  • نحوه ایجاد اشیاء تعاملی با استفاده از Blueprint Scripting

  • نحوه ایجاد پاور آپ و توانایی های ویژه بازیکن

  • نحوه پیاده سازی هوش مصنوعی دشمن ساده

  • نحوه ایجاد یک سیستم ایست بازرسی

  • نحوه بازآفرینی یک بازیکن

  • نحوه ایجاد یک HUD کار

  • نحوه ایجاد منوهای تعاملی

  • نحوه ایجاد یک روش پویا برای اجرای "تنظیمات سطح" (با ایجاد مواردی مانند سفارشی کردن موسیقی و محدودیت‌های زمانی در هر سطح!)

  • نحوه معماری یک پروژه بازی در تنظیمات پروژه Unreal


با دانشی که در این درس های ویدیویی به دست می آورید، به مهارت های لازم برای شروع ساختن خلاقیت های بازی خود (بدون نیاز به دانش برنامه نویسی!) مسلح خواهید شد


پس از پایان دوره، لطفاً عکس‌ها یا ویدیوهایی از آنچه که توانسته‌اید بسازید برای من ارسال کنید و من آنها را در ایمیل‌های بعدی با انجمن به اشتراک خواهم گذاشت.


سرفصل ها و درس ها

تبلیغ دوره Course Promo

  • تبلیغ دوره Course Promo

راه اندازی پروژه Project Setup

  • ایجاد پروژه Create Project

  • ایجاد سطح Create Level

تنظیم و حرکت پخش کننده Player Setup & Movement

  • راه اندازی دوربین پخش کننده Player Camera Setup

  • سفارشی سازی دوربین پخش کننده Player Camera Customization

  • حرکت بازیکن Player Movement

  • بازیکن پرش Player Jumping

  • بازیکن پرش FX Player Jumping FX

تنظیمات سطح دو بعدی 2D Level Settings

  • لایه های اسنپ دو بعدی 2D Snap Layers

  • ویجت ترجمه دو بعدی 2D Translation Widget

بستر، زمینه Platforms

  • پرش از طریق پلت فرم (قسمت شماره 1) Jump Through Platform (Part #1)

  • پرش از طریق پلت فرم (قسمت شماره 2) Jump Through Platform (Part #2)

  • پلت فرم متحرک Moving Platform

  • راه اندازی پلت فرم (قسمت شماره 1) Launch Platform (Part #1)

  • راه اندازی پلت فرم (بخش شماره 2) Launch Platform (Part #2)

وانت سکه Coin Pickup

  • قطعات وانت سکه Coin Pickup Components

  • اسکریپت تحویل سکه (قسمت شماره 1) Coin Pickup Script (Part #1)

  • کنترلر پخش کننده Player Controller

  • اسکریپت تحویل سکه (قسمت شماره 2) Coin Pickup Script (Part #2)

خطر آتش سوزی Fire Bar Hazard

  • Fire Bar (قسمت شماره 1) Fire Bar (Part #1)

  • Fire Bar (قسمت شماره 2) Fire Bar (Part #2)

HUD HUD

  • چیدمان HUD HUD Layout

  • نمایشگر HUD HUD Display

  • اتصالات HUD HUD Bindings

پایه های بلوک Block Foundations

  • کتابخانه تابع طرح Blueprint Function Library

  • رابط بلوپرینت Blueprint Interface

نمایش نقاط بلوک Block Points Display

  • نمایش نقاط طرح ویجت Points Display Widget Blueprint

  • نمایش پوینت ویجت انیمیشن Points Display Widget Animation

  • امتیاز نمایش طرح اولیه کلاس بازیگر Points Display Actor Class Blueprint

  • تابع اضافه کردن امتیاز Add Points Function

انواع بلوک Block Types

  • پایه بلوک Block Base

  • بلوک شکستنی (بدون سکه) Block Breakable (no coin)

  • بلوک سکه Block Coin

  • بلوک شکستن تقلبی (داخل سکه) Block Fake Breakable (Coin Inside)

  • مسدود کردن ؟ (داخل سکه) Block ? (Coin Inside)

  • بلوک نامرئی (داخل سکه) Block Invisible (Coin Inside)

  • جعبه سکه بلوک Block Coin Box

گل آتش Fire Flower

  • گل بلوک آتش (قسمت شماره 1) Block Fire Flower (Part #1)

  • گل بلوک آتش (قسمت شماره 2) Block Fire Flower (Part #2)

  • تبدیل بازیکن (توان گل) Player Transformation (Flower Power)

  • طرح گلوله آتشین Fireball Blueprint

  • شلیک به توپ های آتشین (اصلی) Shoot Fireballs (Basic)

  • شلیک به توپ های آتشین (پیشرفته) Shoot Fireballs (Advanced)

P-Block P-Block

  • اجزاء و توابع بلوک پایه Base Block Components & Functions

  • برچسب بلوک کودک و کلاس بازیگر کودک Child Block Tag & Child Actor Class

  • طرح لرزش دوربین Camera Shake Blueprint

  • دارایی بازخورد اجباری Force Feedback Asset

  • مواد و صداهای P-Block P-Block Materials & Sounds

  • طرح P-Block P-Block Blueprint

  • اسکریپت P-Block (قسمت شماره 1) P-Block Script (Part #1)

  • اسکریپت P-Block (قسمت شماره 2) P-Block Script (Part #2)

  • رفع اشکال P-Block (بخش شماره 1) P-Block Bug Fixes (Part #1)

  • رفع اشکال P-Block (بخش شماره 2) P-Block Bug Fixes (Part #2)

  • رفع اشکال P-Block (بخش شماره 3) P-Block Bug Fixes (Part #3)

دشمن گومبا Enemy Goomba

  • طرح گومبا Goomba Blueprint

  • بازیکن آسیب گومبا Goomba Damage Player

  • نابود کردن گومبا (Stomp) Destroy Goomba (Stomp)

  • نابود کردن گومبا (گلوله آتشین) Destroy Goomba (Fireball)

  • گشت زنی گومبا (قسمت شماره 1) Goomba Patroller (Part #1)

  • گشت زنی گومبا (قسمت شماره 2) Goomba Patroller (Part #2)

  • جوینده گومبا Goomba Seeker

لوله تار Warp Pipe

  • طرح لوله تار Warp Pipe Blueprint

  • اسکریپت ساخت لوله تار Warp Pipe Construction Script

  • ورودی های لوله تار Warp Pipe Inputs

  • اسکریپت Warp Pipe (قسمت شماره 1) Warp Pipe Script (Part #1)

  • اسکریپت Warp Pipe (قسمت شماره 2) Warp Pipe Script (Part #2)

  • اسکریپت Warp Pipe (بخش شماره 3) Warp Pipe Script (Part #3)

  • اتصالات لوله تار Warp Pipe Hookups

ایست بازرسی Checkpoint

  • طرح حالت بازی Game Mode Blueprint

  • طرح ایست بازرسی Checkpoint Blueprint

  • اسکریپت ایست بازرسی Checkpoint Script

  • اسکریپت حالت بازی Respawn Game Mode Respawn Script

مرگ بازیکن Player Death

  • سکانس مرگ بازیکن شماره 1 Player Death Sequence #1

  • سکانس مرگ بازیکن شماره 2 Player Death Sequence #2

  • توالی مرگ و P-Block Death Sequence & the P-Block

  • به روز رسانی زندگی بازیکنان Update Player Lives

  • خطر مرگ فوری Instant Death Hazard

سطح کامل قطب پرچم Level Complete Flag Pole

  • طرح قطب پرچم Flag Pole Blueprint

  • اسکریپت قطب پرچم شماره 1 Flag Pole Script #1

  • اسکریپت قطب پرچم شماره 2 Flag Pole Script #2

  • اسکریپت قطب پرچم شماره 3 Flag Pole Script #3

  • اسکریپت قطب پرچم شماره 4 Flag Pole Script #4

  • اسکریپت قطب پرچم شماره 5 Flag Pole Script #5

تنظیمات سطح Level Settings

  • نقشه تنظیمات سطح Level Settings Blueprint

  • اسکریپت تنظیمات سطح شماره 1 Level Settings Script #1

  • اسکریپت تنظیمات سطح شماره 2 Level Settings Script #2

  • اسکریپت تنظیمات سطح شماره 3 Level Settings Script #3

  • تنظیمات سطح و P-Block Level Settings & the P-Block

  • تنظیمات سطح و قطب پرچم Level Settings & the Flag Pole

  • قطب پرچم و P-Block Flag Pole & the P-Block

  • انتقال سطح Level Transition

پانسمان سطح Level Dressing

  • ابرها Clouds

  • قطعات سطح Level Pieces

  • لوازم سطح و تنظیم دوربین Level Props & Camera Tuning

منوی اصلی Main Menu

  • سطح منوی اصلی Main Menu Level

  • چیدمان منوی اصلی Main Menu Layout

  • اسکریپت منوی اصلی Main Menu Script

  • منوی اصلی ویجت انیمیشن ها Main Menu Widget Anims

  • تعامل کنترل کننده منوی اصلی Main Menu Controller Interaction

منوی مکث Pause Menu

  • مکث طرح‌بندی منو Pause Menu Layout

  • اسکریپت منوی مکث Pause Menu Script

محتوای جایزه BONUS CONTENT

  • اسپرینت بازیکن Player Sprint

  • اتساع زمان گل آتش Fire Flower Time Dilation

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 5: ساخت ماریو
جزییات دوره
16.5 hours
103
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,085
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Greg Wondra
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Greg Wondra Greg Wondra

مربی مجاز غیر واقعی