آموزش یاد بگیرید که چگونه با بلندر یک توپ واقع گرایانه قدیمی ایجاد کنید

Learn how to create old realistic cannon with Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام به همه نام من مروان حسین است به دوره جدید من خوش آمدید

گام به گام یاد می گیریم که چگونه با Blender یک توپ واقعی بسازیم من از هیچ پلاگین خارجی برای ایجاد این Cannon استفاده نمی کنم همه چیز در Blender انجام می شود

من دوره را به بخش‌هایی تقسیم کردم، ما با مدل‌سازی شروع می‌کنیم و در بخش مدل‌سازی، کل Cannon را از ابتدا تا انتها مدل‌سازی می‌کنیم.

در بخش مدل‌سازی، ما یاد می‌گیریم که چگونه قطعات توپ را مدل‌سازی کنیم و چگونه سایه‌های تمیز و تمیزی داشته باشیم و برای رسیدن به آن از ابزارهای زیادی مجهز به Blender استفاده خواهیم کرد.



بعد از مدل‌سازی توپ، گام به گام نحوه باز کردن آن را یاد می‌گیریم و آن را برای ایجاد بافت برای آن آماده می‌کنیم، نحوه استفاده از تکنیک درز باز کردن را یاد می‌گیریم و چهارتایی فعال را دنبال می‌کنیم. همچنین، و چیزهای زیادی برای ایجاد نقشه UV زیبا آماده استفاده.

وقتی با باز کردن به پایان رسید، با ایجاد مواد شروع می‌کنیم و قدم به قدم یاد می‌گیریم که چگونه مواد واقعی بسازیم تا ظاهری واقعی به توپ بدهیم.



من توپ را با استفاده از چرخه ها رندر می کنم و از کامپوزیتور برای پس پردازش رندر نهایی استفاده می کنم.

این دوره به اندازه دوره های دیگر من طولانی نیست، ما در مدت زمان کوتاهی به همه آن خواهیم رسید.

من بخشی را برای منابع به نام پوشه پروژه در آنجا می گذارم. باید تمام فایل های لازم برای شروع دوره را با من پیدا کنید و فراموش نکنید که ابزار Pure Ref را برای مرور تصاویر دانلود کنید.

سلام به همه، من مروان حسین هستم، مایلم به شما در این دوره خوش آمد بگویم، در این دوره به شما گام به گام یاد می دهم که چگونه از ابتدا تا انتها توپ واقع گرایانه قدیمی را بسازید. ، تمام تصاویر لازم برای شروع سفر را در اختیار شما قرار می دهم.

شما با من از مدل سازی در این بخش شروع خواهید کرد که ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، در بخش مدل سازی ابزارها و تکنیک های زیادی را برای دستیابی به یک مدل سه بعدی با جزئیات خوب یاد خواهید گرفت

پس از آن، فرآیند بافت‌سازی را شروع می‌کنیم و صحنه را با تصاویر HDRI روشن می‌کنیم، و پس از پایان کار، یاد می‌گیریم که چگونه دوربین را اضافه کرده و عمق میدان ایجاد کنیم تا نتایج رندر خیره‌کننده به دست آوریم.

پوشه پروژه را در اختیار شما قرار می دهم، مهم است که آن را دانلود کنید، همه منابع، از جمله تصاویر مرجع و بافت ها، و همچنین مدل سه بعدی نتیجه نهایی، در آنجا خواهند بود.

گام به گام با من شروع کنید و پروژه خود را ایجاد کنید، منتظرم تا نتایج خود را ببینید، وقت خود را صرف کنید و آماده شوید و بله بیایید آن را انجام دهیم.

برای فایل‌های منبع، به دلیل محدودیت فایل ۸۰ مگابایتی SkillShare، فایل را به ۴ قسمت تقسیم می‌کنم، آن‌ها را در یک پوشه دانلود می‌کنم و از حالت فشرده خارج می‌کنم تا یک پوشه پروژه دریافت کنم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 003 Modeling افزودن تصاویر مرجع برای شروع مدل سازی 003 Modeling Adding the referace images to start the modeling

  • 019 مواد ایجاد مواد برای بشکه قسمت 1 019 Material Creating material to the Barrel part 1

  • 008 مدلسازی ایجاد جعبه محوری 008 Modeling Creating the axel box

  • 006 مدلسازی ایجاد کالسکه 006 Modeling Creating the carriage

  • 026 رندر نهایی 026 The final render

  • 007 مدلسازی ایجاد قطعات جلویی کالسکه 007 Modeling Creating the carriage front parts

  • 014 Modeling افزودن لوازم جانبی اضافی به کالسکه توپ 014 Modeling Adding extra accessory to the cannon carriage

  • 018 Unwrapping اتمام باز کردن برای همه اشیا 018 Unwrapping finishing the unwrapping for all objects

  • 025 بافت سکو 025 Texturing the Platform

  • 022 مواد ایجاد مواد چوب 022 Material Creating the Wood material

  • 005 مدلسازی ایجاد تراننیون 005 Modeling Creating the trunnion

  • 015 مدل سازی افزودن تسمه به پایه های کالسکه 015 Modeling Adding belts to the carriage legs

  • 021 مواد ایجاد مواد فلزی برای قطعات فلزی 021 Material Creating metal material for the metal parts

  • 009 Modeling Creating the Wheel صحبت کرد 009 Modeling Creating the Wheel spoke

  • 010 مدلسازی ایجاد حلقه چرخ 010 Modeling Creating the wheel ring

  • 002 قبل از شروع 002 Before you start

  • 024 مدل سازی سکو به توپ 024 Modeling a platform to the cannon

  • 023 مواد رفع برخی مشکلات 023 Material Fixing some issues

  • 013 مدلسازی ایجاد پرچ 013 Modeling Creating the rivets

  • 016 باز کردن بسته بندی بشکه را باز کنید 016 Unwrapping unwrap the barrel

  • 004 مدلسازی ایجاد بشکه 004 Modeling Creating the Barrel

  • 012 مدلسازی ایجاد نگهدارنده بشکه 012 Modeling Creating the Barrel holder

  • 020 مواد افزودن ناهمواری و نقشه برآمدگی به بشکه 020 Material Adding roughness and Bump map to the Barrel

  • 017 Unwrapping چرخ باز کردن و برخی از لوازم جانبی 017 Unwrapping Unwrapping wheel and some accessory

  • 001 مقدمه دوره 001 Course intro

  • 011 مدلسازی ایجاد قفل هسته چرخ 011 Modeling Creating the wheel core lock

نمایش نظرات

آموزش یاد بگیرید که چگونه با بلندر یک توپ واقع گرایانه قدیمی ایجاد کنید
جزییات دوره
7h 27m
26
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
13
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marwan Hussain Marwan Hussain

هنرمند و مدرس سه بعدی

مروان حسین هنرمند سه بعدی و دوبعدی و بازاریاب اینترنتی است، او به صدها دانش آموز آموزش داده است و در زمینه طراحی سه بعدی در بسیاری از رشته ها از جمله معماری و مکانیک کار کرده است.

او اینجاست تا اطلاعات و میراث خود را در مورد نرم افزارهای سه بعدی و دو بعدی که در 9 سال گذشته آموخته به اشتراک بگذارد، دوره های آموزشی او را پر از اطلاعات مفید خواهید دید که شما را به سرعت در مسیر یادگیری حرکت می دهد.