آموزش گرفتن صحنه Previz برای مشاهده توسعه در 3ds Max و V-Ray

Taking a Previz Scene to Look Development in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از درسها ، ما روشهای ایجاد نور واقعی ، سایه زدن و ایجاد بافت را با استفاده از یک تصویر مرجع به عنوان راهنما بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Vray 3.0 ، Mudbox 2014. در این مجموعه از درس ها ، ما روش های ایجاد نور واقعی ، سایه زدن و ایجاد بافت با استفاده از یک تصویر مرجع را به عنوان راهنما بررسی خواهیم کرد. از آنجا که مخاطبان خواستار غوطه وری بیشتر در رسانه های سرگرمی هستند ، افزودن واقع گرایی به صحنه ای که به طور مصنوعی ایجاد شده است ، یک قسمت اساسی از اثرات بصری است. استفاده از مرجع و بافت واقعی در این فرآیند به طور فزاینده ای مهم است. با راه اندازی previz و صفحه پس زمینه ، ما نورپردازی مبتنی بر تصویر ، جابجایی و هوازدگی طبیعی را اضافه خواهیم کرد تا یک صحنه ساده را به یک محیط واقع گرای آماده برای تولید تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Vray 3.0 ، Mudbox 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گرفتن صحنه Previz برای مشاهده توسعه در 3ds Max و V-Ray Taking a Previz Scene to Look Development in 3ds Max and V-Ray

  • تنظیم فضای کاری 3ds Max ما Setting up Our 3ds Max Workspace

  • تنظیم Rig Light Setting up the Light Rig

  • تصفیه سایبانهای بازتاب ، ضربه و جابجایی Refining the Reflection, Bump and Displacement Shaders

  • پالایش سایه های جابجایی پیشرفته Refining the Advanced Displacement Shaders

  • نگاه به خورشید Looking at the Sun

  • سایه زدن به مدل نهایی Shading the Final Model

  • گرفتن کثیف در Mudbox Getting Dirty in Mudbox

  • پالایش ساینده های بازتاب کثیف Refining the Dirty Reflections Shaders

  • پالایش سایزهای فلزی و شیشه ای Refining the Metal and Glass Shaders

  • بهینه سازی V-Ray برای رندر نهایی Optimizing V-Ray for the Final Render

نمایش نظرات

آموزش گرفتن صحنه Previz برای مشاهده توسعه در 3ds Max و V-Ray
جزییات دوره
1h 37m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Robert Meyers
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Robert Meyers Robert Meyers

رابرت میرز به عنوان یک انیماتور سنتی زیر نظر دون بلوت شروع به کار کرد ، اما وقتی صنعت انیمیشن به سمت CG رفت ، مسیر شغلی را تغییر داد او برای جلوه های بصری عمده و خانه های تجاری به عنوان یک هنرمند ، توسعه دهنده سبک ، آهنگساز و توسعه دهنده همکاری کرده است. از جمله اعتبارات وی می توان به مجموعه های تلویزیونی ، آگهی های تبلیغاتی و فیلم های سینمایی مهم مانند مرد عنکبوتی شگفت انگیز ، خواب آلود هالو ، پانچ ساکر ، غول آهنین و غیره اشاره کرد.