آموزش ساخت یک برنامه اندروید با م Architلفه های معماری

Building an Android App with Architecture Components

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Google اکنون مجموعه ای از اجزای توصیه شده را برای طراحی برنامه های اندروید ارائه می دهد. توسعه دهندگان اندروید می توانند یاد بگیرند که برای بهبود روند توسعه اولیه و ساده نگهداری طولانی مدت ، از این توصیه ها پیروی کنند. در این دوره ، با استفاده از م Architلفه های معماری Android برای ماندگاری و نمایش داده ، بهترین روش ها را برای ساخت برنامه های Android با کیفیت بالا بیاموزید. مربی دیوید گاسنر این مفاهیم را در یک زمینه واقعی با استفاده از اجزای معماری برای ساختن یک برنامه ساده یادداشت برداری از ابتدا تا انتها آموزش می دهد. وی نحوه تعریف یک پایگاه داده SQLite با کتابخانه Room ، نمایش لیستی از داده ها با م componentلفه کارآمد RecyclerView و به روزرسانی رابط کاربری با اشیا observ قابل مشاهده LiveData را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • بررسی م Architلفه های معماری
  • ایجاد رابط کاربر
  • مدیریت ماندگاری داده ها با اتاق
  • به روزرسانی رابط کاربر با اشیا objects LiveData قابل مشاهده
  • ایجاد ، ویرایش و حذف یادداشت ها
  • تغییر جهت گیری دستگاه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. شروع کنید 1. Get Started

  • تاریخچه و تکامل این برنامه The history and evolution of this app

  • اجزای معماری را کاوش کنید Explore the Architecture Components

  • پروژه شروع را ایجاد کنید Create the starting project

  • پروژه را از GitHub وارد کنید Import the project from GitHub

  • نماد پرتاب را ایجاد کنید Create a launcher icon

  • گرافیک های مورد نیاز دیگر را ایجاد کنید Create other required graphics

  • وابستگی های مؤلفه معماری را اضافه کنید Add architecture component dependencies

2. رابط کاربری ایجاد کنید 2. Create the User Interface

  • یک RecyclerView را به فعالیت اصلی اضافه کنید Add a RecyclerView to the main activity

  • یک طرح سفارشی برای ردیف های لیست ایجاد کنید Create a custom layout for list rows

  • یک کلاس موجودیت داده ایجاد کنید Create a data entity class

  • داده های نمونه را برای آزمایش ایجاد کنید Create sample data for testing

  • نمایش داده ها با آداپتور RecyclerView Display data with a RecyclerView adapter

  • فعالیت ویرایشگر یادداشت را ایجاد کنید Create the note editor activity

3. ماندگاری داده ها با اتاق را مدیریت کنید 3. Manage Data Persistence with Room

  • کلاس موجودیت اتاق را تعریف کنید Define a Room entity class

  • عملیات پایگاه داده را در DAO پیاده سازی کنید Implement database operations in a DAO

  • یک پایگاه داده SQLite با اتاق تعریف کنید Define an SQLite database with Room

  • مبدل نوع دلخواه ایجاد کنید Create a custom type converter

  • یک آزمایش واحد برای منطق پایگاه داده ایجاد کنید Create a unit test for database logic

4- مدیریت داده ها و منطق تجارت 4. Manage Data and Business Logic

  • برای فعالیت در لیست ، یک ViewModel ایجاد کنید Create a ViewModel for the list activity

  • یک کلاس مخزن ایجاد کنید Create a repository class

  • یک ویژگی برای افزودن یادداشت های نمونه اضافه کنید Add a feature to insert sample notes

  • در بروزرسانی های LiveData مشترک شوید Subscribe to LiveData updates

  • یک ویژگی برای حذف همه یادداشت ها اضافه کنید Add a feature to delete all notes

5- یادداشت ها را ویرایش و حذف کنید 5. Edit and Delete Notes

  • برای فعالیت ویرایشگر ، یک ViewModel اضافه کنید Add a ViewModel for the editor activity

  • یک یادداشت موجود را در ویرایشگر مشاهده کنید View an existing note in the editor

  • یادداشت موجود را ویرایش کنید Edit an existing note

  • یک یادداشت جدید ایجاد کنید Create a new note

  • یادداشت را حذف کنید Delete a note

6. لمس نهایی 6. Final Touches

  • جهت گیری دستگاه را کنترل کنید Handle device orientation changes

  • خطوط تقسیم کننده را به RecyclerView اضافه کنید Add divider lines to the RecyclerView

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ساخت یک برنامه اندروید با م Architلفه های معماری
جزییات دوره
2h 29m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
38,651
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Gassner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Gassner David Gassner

نویسنده 60+ دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار دیوید گاسنر نویسنده بیش از 60 دوره آموزش فنی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار است.

دیوید یک مربی ارشد کارکنان است که متخصص در سیستم عامل های توسعه و زبان های برنامه نویسی از جمله Android و Java است. وی در حال حاضر محتوای آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و محتوایی ایجاد می کند که چندین زبان برنامه نویسی از جمله جاوا ، C # ، Visual Basic و Go را پوشش می دهد. وی پیش از این رئیس و بنیانگذار خدمات فنی باردو ، یک ارائه دهنده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. وی به عنوان یک متخصص خبره Adobe ، دوره های آموزشی ادوبی را نوشت و آموزش های گسترده ای را در مورد Flex ، ColdFusion ، Dreamweaver و Flash ارائه داد. وی نویسنده کتاب های کتاب مقدس فلکس 3 و کتاب مقدس Flash Builder 4 و Flex 4 بود. وی اخیراً Audio Cues - برنامه ای Android برای اجرای صدا در اجرای زنده - را طراحی و توسعه داده است که در فروشگاه Google Play در دسترس است.