Sketch: UX برای طراحی آموزشی

Sketch: UX for Instructional Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طراحان آموزشی به دنبال ایجاد مواد یادگیری موثر هستند. داشتن برنامه ای که هم ایجاد اسناد را تسهیل می کند و هم تمام طرح های شما را به عنوان الگو متمرکز می کند ، دستیابی به هدف را بیشتر می کند. این دوره دقیقاً چنین برنامه ای - Sketch را بررسی می کند. با Sketch می توانید به راحتی برگه های دستی ، کاربرگ ، اینفوگرافیک و موارد دیگر را طراحی کنید.

در این دوره ، John-Paul Ballard به شما نشان می دهد که چگونه Sketch در جریان کار طراحی برنامه درسی شما قرار می گیرد. وی نحوه استفاده از ویژگی های طراحی برای ساخت آیکون ، شکل و جدول را نشان می دهد. سپس ، او شما را به سمت استفاده های عملی می برد ، و به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک مقاله ، برنامه درسی ، جزوه تهیه کنید و چگونه اینها را به عنوان الگوهای قابل استفاده مجدد ذخیره کنید. وی همچنین درباره چگونگی چیدمان و طراحی بصری تجربه کاربر را برای زبان آموزان شما بهبود می بخشد و مکمل گردش کار طراحی سیستم های آموزشی است.
موضوعات شامل:
  • تجربه کاربری (UX)
  • طراحی سیستم های آموزشی (ISD)
  • استفاده از تابلوهای هنری و بردارها
  • ایجاد نمادها و متن
  • استفاده از الگوهای Sketch
  • ایجاد الگوهای شخصی
  • ساخت نسخه قابل چاپ برای چاپ
  • ایجاد مبحث درجه بندی
  • سازماندهی دارایی ها
  • ایجاد برنامه درسی دوره

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • این دوره برای کیست؟ Who is this course for?

  • اهداف یادگیری دوره Course learning objectives

  • درباره پرونده های ورزش و چالش ها About the exercise files and challenges

1. ISD ، UX و Sketch 1. ISD, UX, and Sketch

  • UX ، UI و ISD: آنها چه هستند؟ UX, UI, and ISD: What are they?

  • چرا UX برای USD مهم است؟ Why is UX important to ISD?

  • نمای کلی طرح برای طراحان آموزشی Sketch overview for instructional designers

  • چالش: تفاوت های بین UX و UI را توضیح دهید Challenge: Explain the differences between UX and UI

  • راه حل: تفاوت های بین UX و UI را توضیح دهید Solution: Explain the differences between UX and UI

2. مبانی طرح برای طراحان آموزش 2. Sketch Basics for Instructional Designers

  • اصول اولیه چگونه در Sketch: Artboard ، بردارها و متن How-to basics in Sketch: Artboards, vectors, and text

  • اصول اولیه چگونه در Sketch: یک نماد ایجاد کنید How-to basics in Sketch: Create an icon

  • الگوهای موجود و منابع برای ISD Available Sketch templates and resources for ISD

  • چالش: با طرح بردار در Sketch ، یک نماد جایزه ساده را ایجاد کنید Challenge: Create a simple trophy icon with vectors in Sketch

3. از طرح در طراحی آموزشی استفاده کنید 3. Use Sketch in Instructional Design

  • نحوه ایجاد یک قالب صفحه خالی در Sketch How to create a blank page template in Sketch

  • نحوه ایجاد یک چاپ قابل چاپ در Sketch How to create a printable handout in Sketch

  • نحوه ایجاد یک الگوی کوچک درجه بندی در Sketch How to create a grading rubric template in Sketch

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Sketch: UX برای طراحی آموزشی
جزییات دوره
1h 13m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
22,390
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John-Paul Ballard John-Paul Ballard

جان-پل بالارد مشاور ، نویسنده فنی ، توسعه دهنده elearning ، ScrumMaster و فناوری اطلاعات است. Jonh-Paul در اسکراب مجوز دارد و دارای دو دهه تخصص در زمینه ایجاد محتوای آموزشی ، طراحی و تحویل محور است. وی با شرکت های انرژی Fortune 500 ، انجمن های ملی و مشاغل مستقل کوچک برای تبدیل موضوع پیچیده به فیلم ها ، کارنامه ها و ماژول های elearning همکاری کرده است. او جوایز بی شماری از انجمن ها و کارفرمایان کسب کرده است. جان پاول در خارج از دالاس ، تگزاس ، به همراه همسر و دو دخترش ، دو سگ ، یک گربه و یک جوجه تیغی زندگی می کند. هنگام پیگیری پروژه های آموزش و پرورش ، وی از نواختن گیتار و آواز لذت می برد ، با وسایل الکترونیکی سر می زند ، در مورد اسرار در فیزیک می خواند و داستان می نویسد.