سلام به همه و به این دوره جدید خوش آمدید. در این دوره، کل فرآیند ایجاد یک محیط خیابان ژاپنی با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter را بررسی خواهیم کرد.
ما مدلسازی در Blender، بافتدهی با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه، نور و مواد در Unreal Engine 5 را بررسی خواهیم کرد.
دریافت خواهید کرد:
1. 32 سخنرانی ویدیویی Full HD با بیش از 9 ساعت محتوا و تفسیر صوتی.
2. تمامی فایل های مربوط به دوره شامل فایل های blend.، فایل های پروژه غیر واقعی، فایل های مواد، تصاویر مرجع، بافت ها و غیره.
نرم افزارهای مورد استفاده - (BLENDER، Substance Painter، Unreal Engine 5):
همه مدلسازیها در Blender انجام میشود، اما تکنیکهای مورد استفاده جهانی هستند و میتوانند در هر بسته مدلسازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. مواد و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد خواهند شد. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.
در این دوره، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی اعمال کرد.
این دوره بیش از 9 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)
ما هر مرحله از این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره هیچ نوع تایم لپسی ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.
ما با جمع آوری برخی از تصاویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام Pure Ref ترتیب خواهیم داد. پس از این به Blender می رویم و شروع به مدل سازی دارایی های اصلی خود می کنیم. ما با مدلسازی ساختمانهای اصلی در صحنه خود شروع میکنیم و پس از اتمام کار با آنها، مجموعهای از وسایل مختلف را نیز برای جزئیات بیشتر صحنه خود ایجاد میکنیم، کل فرآیند مدلسازی فقط در Blender پوشش داده میشود.
بعد از اینکه همه دارایی های اصلی خود را مدل سازی کردیم، آنها را به Substance Painter صادر می کنیم تا فرآیند بافت سازی را شروع کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت بالا و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.
بعد از این، تمام مدلها و بافتهای خود را به Unreal Engine وارد میکنیم و صحنه را در آنجا تنظیم میکنیم. گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگیهای جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد، سپس یک حجم پس از پردازش را تنظیم خواهیم کرد تا جلوههای بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.
سپس ما زمان بیشتری را صرف ایجاد بسیاری از وسایل کوچک برای جزئیات بیشتر صحنه خواهیم کرد، مانند جعبه های مقوایی، جعبه های آبجو و غیره. ما این دوره را با اضافه کردن چند قطعه از Quixel Megascans برای ارائه محیط به پایان خواهیم رساند. یک لمس نهایی، تنظیم زوایای مختلف دوربین و گرفتن اسکرین شات با وضوح بالا برای نمونه کار ما.
بنابراین، امیدوارم شما را در این دوره ببینم، از شما متشکرم.
این دوره برای چه کسانی است؟
دانش آموزانی که دانش اولیه مدل سازی، بافت سازی دارند و می خواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره با جزئیات توضیح داده خواهد شد، اما برخی از دانش قبلی در مورد نرم افزار مفید خواهد بود.
پروژه برای این کلاس:
پروژه کلاس اصلی شما تکمیل محیط خیابان و آپلود اسکرین شات از محیط خود است. شما می توانید پروژه را با اضافه کردن برخی از لوازم و جزئیات خود یا شاید دادن تنظیمات نور متفاوت به آن ارتقا دهید. همچنین میتوانید تصاویر پیشرفت خود را از کارهایی که تاکنون انجام دادهاید به اشتراک بگذارید، به عنوان مثال تکمیل بخش مدلسازی دوره، بافتسازی، نورپردازی و غیره.
اشتراک گذاری کار شما:
با آپلود کردن در بخش "پروژه شما"، آخرین عکسهای صفحه و تصاویر پیشرفت خود را با کلاس به اشتراک بگذارید. اگر سؤالی دارید یا به نکات بیشتری نیاز دارید، لطفاً به من اطلاع دهید.
هنرمند سه بعدی
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات