آموزش نکات حرفه ای مدلسازی با پلی بالا در Maya LT

Professional High Poly Modeling Tips in Maya LT

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این درس ها ، ما طیف وسیعی از تکنیک های مختلف برای ایجاد مدل های پلی بالا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015. در این درس ها ، ما طیف وسیعی از تکنیک های مختلف برای ایجاد مدل های پلی بالا را پوشش خواهیم داد. ما روشهایی را برای کاهش زمان صرف شده برای رفع جریان لبه و کار با اشکال پیچیده در هنگام مدل سازی پلی بالا یاد خواهیم گرفت. در پایان دوره ، شما می توانید با اطمینان به مدل سازی با پلی بالا در خانه یا محیط استودیو نزدیک شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکات حرفه ای مدلسازی با پلی بالا در Maya LT Professional High Poly Modeling Tips in Maya LT

  • مشاهده مدل مرجع Viewing Reference Model

  • مدل سازی بشکه Modeling the Barrel

  • تمام شدن بشکه Finishing the Barrel

  • مدل سازی روکش پوشش Modeling the Casing Top

  • تصفیه پوشش بالا Refining the Casing Top

  • نهایی کردن پوشش بالا Finalizing the Casing Top

  • ایجاد پیچ هگز Creating a Hex Bolt

  • افزایش Edge Flow برای سرعت بخشیدن به گردش کار Increasing Edge Flow to Speed up Workflow

  • ایجاد پوشش کانن Creating the Cannon Casing

  • تصفیه پوشش زیرین Refining the Casing Underside

  • پالایش اشکال برای پوشش Refining Shapes for Casing

  • با استفاده از هندسه شناور Using Floating Geometry

  • ایجاد پانل های جانبی Creating the Side Panels

  • تصفیه پانل های جانبی Refining the Side Panels

  • ایجاد اتصال عقب پوشش Creating Casing Rear Connection

  • اتمام اتصال عقب Finishing the Rear Connection

  • تکمیل زیر بشکه Completing the Barrel Underside

  • ویرایش پانل های جانبی Editing the Side Panels

  • نهایی کردن پانل های جانبی Finalizing the Side Panels

  • ایجاد پایه Winch Creating the Winch Base

  • پالایش پایه وینچ Refining the Winch Base

  • افزودن اتصال وینچ Adding the Winch Connection

  • ایجاد بخش موضوعی وینچ Creating the Threaded Section of Winch

  • نهایی کردن وینچ Finalizing the Winch

  • جلوگیری از پانل های فلزی Blocking out Metal Panels

  • ایجاد پانل های فوقانی Creating the Upper Panels

  • ایجاد اتصال پنل Creating the Panel Connection

  • نهایی کردن اتصال پانل Finalizing the Panel Connection

  • ایجاد لوله های فلزی Creating the Metal Pipes

  • تکمیل لوله های فلزی Completing the Metal Pipes

  • پالایش اتصال پنل Refining the Panel Connection

  • ایجاد چرخ جلو Creating the Front Wheel

  • ساخت چرخ پایین Building the Lower Wheel

  • ایجاد صفحه داخلی Creating the Inner Panel

  • نهایی کردن صفحه داخلی Finalizing the Inner Paneling

  • Pulling Together Tank Track Pulling Together Tank Track

  • تصفیه اتصال عقب مسیر Tank Refining the Tank Track Rear Connection

  • انسداد هندسه باقیمانده Blocking out Remaining Geometry

  • اتمام اتصال عقب مسیر Tank Finishing the Tank Track Rear Connection

  • ساخت چرخ Tank Track Back Wheel Building the Tank Track Back Wheel

  • ایجاد چرخ آخر Creating the Last Wheel

  • ساخت پیوند مخزن Building a Tank Track Link

  • استفاده از ابزار CV Curve برای Tank Tracks Using CV Curve Tool for Tank Tracks

  • اتمام مسیرهای Tank Finishing the Tank Tracks

  • افزودن جزئیات پانل داخلی Adding Inner Panel Details

  • ایجاد پایگاه Creating the Base

  • ایجاد توپ پشتی Creating the Rear Cannon

  • تصفیه توپ عقب Refining the Rear Cannon

  • نهایی کردن توپ عقب Finalizing the Rear Cannon

  • افزودن دریچه عقب Adding the Rear Hatch

  • نهایی کردن هویتزر Finalizing the Howitzer

نمایش نظرات

آموزش نکات حرفه ای مدلسازی با پلی بالا در Maya LT
جزییات دوره
8h 0m
52
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Colin Stewart
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Colin Stewart Colin Stewart

کالین استوارت یک هنرمند سه بعدی است که اصالتاً اهل اسکاتلند است و اکنون در منچستر انگلیس اقامت دارد. وی در سال 2012 با مدرک لیسانس در مدل سازی و انیمیشن بازی ها فارغ التحصیل شد. او در طیف وسیعی از پروژه ها در چندین شرکت کار کرده است. تعدادی از این عناوین عبارتند از: Oddworld: New 'n' Tasty! در Just Add Water و Bandit Six و Assassin’s Creed Chronicles هنگام حضور در استودیوی Climax. او در حال حاضر با Legos در Traveller's Tales بازی می کند.