آموزش Cert Prep: مبانی سازنده بازی Associate Certified Associate

Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان نشان دهید که مهارت های Unity مورد نظر خود را دارند. شانس خود را برای فرود آن کار رویایی با انجام کاری که بیشتر دوست دارید - ساخت بازی ها - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند برای قسمت Fundamentals از آزمون Unity Certified Associate: Game Developer درس بخوانید. با استفاده از این درس ها ، می توانید دانش خود را در مورد طراحی و برنامه نویسی بازی در برابر یک معیار مهارت تأیید کنید و یک اعتبار حرفه ای برای کمک به برقراری ارتباط توانایی های خود با کارفرمایان کسب کنید. مربی آلن تورن اهدافی مانند ایجاد یک پروژه جدید ، افزودن و دستکاری اشیا objects بازی ، سازماندهی و بهینه سازی کار شما ، و وارد کردن و استفاده از دارایی های برنامه های دیگر مانند مش ، بافت و صدا را پوشش می دهد. هر درس باید دانش شما را تازه کند و شما را برای س questionsالات واقعی که در آزمون با آن روبرو هستید آماده کند.

درباره برنامه صدور گواهینامه در https://certification.unity.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مبانی Fundamentals

  • پرونده های همراه Companion files

1. رابط ویرایشگر 1. Editor Interface

  • معرفی وحدت Introducing Unity

  • نصب وحدت Installing Unity

  • ایجاد پروژه ها Creating projects

  • خطوط لوله را رندر کنید Render pipelines

  • کار با رابط کاربری Working with the interface

  • صحنه در مقابل حالت بازی Scene vs. game mode

2. طراحی سطح 2. Level Design

  • اضافه کردن و حذف GameObjects Adding and removing GameObjects

  • مشاهده در تب صحنه Viewing in the Scene Tab

  • تبدیل اشیا game بازی Transforming game objects

  • بازرس شی و اجزای سازنده Object Inspector and components

  • سلسله مراتب Hierarchies

  • قاپ زدن Snapping

  • رنگ حالت پخش Play Mode tint

3. مدیریت پروژه 3. Project Management

  • بسته ها Packages

  • فروشگاه دارایی Asset Store

  • واردات دارایی ها Importing assets

  • پوشه ها و سازمان Folders and organization

4. مدیریت دارایی 4. Asset Management

  • ایجاد یک پروژه Creating a project

  • افزودن کنترل ها Adding controls

  • ساختن صحنه Building a scene

  • تست و پیش ساخته Testing and prefabs

  • پس از پردازش با حجم Post-processing with volumes

  • ساخت و استقرار Building and deployment

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: مبانی سازنده بازی Associate Certified Associate
جزییات دوره
2h 56m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
207
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.