آموزش Point & Click Development Game Unity & Playmaker: No Code!

Point & Click Game Development Unity & Playmaker: No Code!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به این دوره جامع بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Unity و Playmaker، بازی‌های ماجراجویی نقطه‌ای جذاب و کلیک کنید بدون کدنویسی ایجاد کنید! چه یک مبتدی یا یک توسعه‌دهنده بازی با تجربه باشید، این دوره به شما مهارت‌هایی را مجهز می‌کند تا ایده‌های بازی خود را زنده کنید.

از طریق آموزش عملی، به Playmaker، یک ابزار اسکریپت‌نویسی بصری قدرتمند برای Unity می‌پردازید و در ایجاد ماشین‌های حالت محدود (FSM) برای مدیریت منطق بازی و تعاملات بازیکن مهارت کسب خواهید کرد. کشف کنید که چگونه از الگوهای FSM و اقدامات سفارشی برای مکانیک ها و رفتارهای بازی کارآمد استفاده کنید. به‌علاوه، در ذخیره‌سازی و بارگیری حالت‌های NPC و همچنین مکانیک موجودی و اقلام غوطه‌ور شوید.

همچنین می‌توانید بر مکانیک ذخیره‌سازی پیچیده برای داده‌های دائمی بازیکن تسلط داشته باشید، مدیریت صحنه افزودنی را برای انتقال بدون درز بین صحنه‌های بازی پیاده‌سازی کنید، و از ابزار Timeline Unity برای ایجاد صحنه‌های برش حرفه‌ای استفاده کنید. این دوره با تمرکز بر کاربرد عملی، ابزار و دانشی را در اختیار شما قرار می دهد تا بازی های نقطه ای و کلیکی جذابی ایجاد کنید که بازیکنان را مجذوب خود کند.

چه مبتدی یا یک توسعه دهنده بازی با تجربه باشید، این دوره برای موارد زیر طراحی شده است:

  • توسعه دهندگان مشتاق بازی: اگر همیشه می خواستید بازی های خود را بسازید اما تجربه کدنویسی ندارید، این دوره برای شما عالی است! بیاموزید که چگونه ایده‌های بازی خود را با اسکریپت‌های بصری Unity و Playmaker زنده کنید، و نقاط جذاب و ماجراجویی‌های کلیکی ایجاد کنید.

  • توسعه دهندگان یونیتی: اگر قبلاً با یونیتی آشنایی دارید اما می خواهید مجموعه مهارت های خود را گسترش دهید و بازی های نقطه و کلیک ایجاد کنید، این دوره بسیار مناسب است! نحوه استفاده از Playmaker برای ایجاد مکانیک های بازی سفارشی، ذخیره سیستم ها و برش صحنه ها را بیابید.

  • علاقه مندان به اسکریپت بصری: اگر از اسکریپت بصری لذت می برید و می خواهید ابزار جدیدی یاد بگیرید، این دوره برای شما مناسب است! قابلیت‌های قدرتمند اسکریپت‌نویسی بصری Playmaker را کاوش کنید و منطق و تعاملات پیچیده بازی را بدون نوشتن کد ایجاد کنید.

  • توسعه دهندگان بازی Indie: اگر شما یک توسعه دهنده بازی مستقل هستید که به دنبال راه حل های کارآمد و بدون کد برای ایجاد بازی های نقطه ای و کلیکی هستید، این دوره برای شما مناسب است! با نحوه ایجاد بازی های جذاب با FSM های Playmaker، ذخیره مکانیک، مدیریت صحنه و صحنه های برش آشنا شوید.

  • طراحان بازی: اگر شما یک طراح بازی هستید که به دنبال گسترش مهارت های خود و یادگیری نحوه ایجاد بازی های نقطه ای و کلیکی هستید، این دوره یک منبع ارزشمند است! با Unity و Playmaker تجربه عملی به دست آورید و ایده های طراحی بازی خود را زنده کنید.

اکنون ثبت نام کنید و خلاقیت خود را با Unity و Playmaker باز کنید - بدون نیاز به کدنویسی! برای شروع یک سفر توسعه بازی هیجان انگیز آماده شوید و ایده های بازی منحصر به فرد خود را زنده کنید.

آنچه یاد خواهید گرفت

  • در Unity با Playmaker یک بازی ماجراجویی Point and Click کاملا قابل بازی ایجاد کنید.
  • با استفاده از الگوهای قدرتمند FSM در Playmaker راحت باشید.
  • برای ایجاد تعریف مورد سفارشی برای استفاده با Playmaker، از Object Scriptable استفاده کنید.
  • ساختار داده ذخیره سازی پیچیده را در Playmaker ایجاد کنید، که برای انواع ژانرهای مختلف بازی قابل استفاده است.

الزامات

  • دانش اساسی Unity مفید است اما لازم نیست.
  • یک ویرایشگر Unity نصب شده (هر نسخه ای که 2020 یا بالاتر باشد).
  • محل مجوز افزونه های Playmaker برای Unity

این دوره برای چه کسانی است:

  • برای توسعه دهندگان مشتاق بازی، مبتدی یا با تجربه، علاقه مند به ایجاد بازی های ماجراجویی نقطه و کلیک بدون کدنویسی با استفاده از Unity و Playmaker در نظر گرفته شده است.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 07 تنظیم FSM مدیر گفتگو 07 Dialog Manager FSM Setup

  • 32 حالت ها را بین صحنه ها نگه دارید 32 Keep States Between Scenes

  • 31 داستان راهرو باشگاه 31 Club Hallway Story

  • 15 NPC Move Action 15 NPC Move Action

  • 06 راه اندازی UI مدیر گفتگو 06 Dialog Manager UI Setup

  • 03 برای انتقال رفتار کلیک کنید 03 Click to Move Behaviour

  • 02 راه اندازی مسیریابی 02 Pathfinding Setup

  • 05 Base Action FSM 05 Base Action FSM

  • 08 عمل گفتگوی ارسال 08 Send Dialog Action

  • 30 داستان صحنه شهر 30 City Scene Story

  • 24 ثبت موجودی 24 Record Inventory

  • 18 راه اندازی پنل رابط کاربری موجودی 18 Inventory UI Panel Setup

  • 14 FSM مرتب کردن 14 Tidying FSM

  • 20 مفهوم ذخیره و بارگذاری 20 Save and Load Concept

  • 35 اتصال شهر به صحنه پارک 35 Connecting City to Park Scene

  • 17 مدل پخش کننده را جایگزین کنید و انیمیشن اضافه کنید 17 Replace Player Model and Add Animation

  • 29 مدیر مکان نما 29 Cursor Manager

  • رفع اشکال: رفع اشکال NPC Move Template Bug Fixing: NPC Move Template Fix

  • 25 اکشن صوتی و انیمیشن 25 Audio and Animation Action

  • 27 Scene FSM را تغییر دهید 27 Switch Scene FSM

  • 22 وضعیت موجودیت را ثبت کنید 22 Record Entity State

  • 34 داستان صحنه پارک قسمت 2 34 Park Scene Story Part 2

  • 11 مورد تعریف و موجودی 11 Item Definition and Inventory

  • 28 تاب درب و دیوار شفاف 28 Door Swing and Transparent Wall

  • 13 الگوی مورد را بگیرید 13 Take Item Template

  • 10 غیرفعال کردن چند FSM را فعال کنید 10 Activate Deactivate Multiple FSM

  • 04 FSM قابل تعامل پایه 04 Base Interactable FSM

  • 36 ذخیره صحنه بارگذاری شده 36 Saving Loaded Scene

  • رفع اشکال: رفع حرکت بازیکن Bug Fixing: Player Movement Fix

  • 19 عملکرد UI پنل موجودی 19 Inventory Panel UI Functionality

  • 26 مدیر دوربین 26 Camera Manager

  • 01 راه اندازی پروژه 01 Project Setup

  • 21 راه اندازی Save Manager 21 Setup Save Manager

  • 12 الگوی آیتم بدهید 12 Give Item Template

  • معرفی Introduction

  • 23 وضعیت موجودیت بار 23 Load Entity State

  • 09 گزینه های گفتگو 09 Dialog Options

  • 33 داستان صحنه پارک قسمت 1 33 Park Scene Story Part 1

  • 16 مدل و انیمیشن را به NPC اضافه کنید 16 Add Model and Animation to NPC

نمایش نظرات

آموزش Point & Click Development Game Unity & Playmaker: No Code!
جزییات دوره
10h 2m
39
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Romi Fauzi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Romi Fauzi Romi Fauzi

توسعه دهنده بازی، 3D Artist و VFX Artist

سلام، من رومی هستم، یک هنرمند سه بعدی و سازنده بازی خودآموز با بیش از 10 سال تجربه در این صنعت.