آموزش توسعه Android: توزیع برنامه ها با Kotlin

Android Development Essential Training: Distributing Apps with Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بنابراین شما یک برنامه Android ایجاد کرده اید و آماده به اشتراک گذاشتن آن با دنیا هستید. حالا چی؟ روش های زیادی وجود دارد که می توانید برنامه خود را توزیع کنید و در این دوره ، Jon-Luke West نحوه استفاده از کانال توزیع اولیه ، فروشگاه Google Play و همچنین Amazon Appstore را به شما نشان می دهد. Jon-Luke با تمیز کردن و بهینه سازی کد ، ایجاد یک گواهینامه امنیتی و بارگذاری یک فایل APK ، نحوه تهیه برنامه برای توزیع را پوشش می دهد. وی سپس نحوه ایجاد چندین طعم از برنامه شما را شامل ویژگی های مختلف ، نحوه ثبت نام به عنوان توسعه دهنده Google Play و Amazon ، تنظیم شرح برنامه و قیمت گذاری و انتشار برنامه را نشان می دهد. سرانجام ، Jon-Luke جنبه های پس از انتشار ، از جمله نحوه ردیابی استفاده از برنامه ، آمار استفاده ، درآمد و گزارش خرابی را بررسی می کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برنامه خود را با دنیا به اشتراک بگذارید Share your app with the world

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. گزینه های توزیع خود را بدانید 1. Know Your Distribution Options

  • فایلهای برنامه اندروید Android application files

  • فروشگاه Google Play The Google Play store

  • فروشگاه برنامه آمازون Amazon App Store

  • فروشگاه های برنامه های دیگر Other app stores

  • نصب از منابع ناشناخته Installing from unknown sources

2. بسته بندی یک برنامه برای توزیع 2. Package an App for Distribution

  • برنامه نمونه را کاوش کنید Explore the sample app

  • کد خود را پاک کنید Clean up your code

  • نسخه برنامه را مدیریت کنید Manage the app version

  • برنامه را با R8 کوچک کنید Minify the app with R8

  • انواع ساخت را پیکربندی کنید Configure build types

  • چندین عطر و طعم برنامه را پیکربندی کنید Configure multiple app flavors

  • انواع ساخت ایجاد کنید Create build variants

  • بسته های امضا شده بسازید Build signed packages

3. توزیع از طریق فروشگاه Google Play 3. Distribute through the Google Play Store

  • به عنوان توسعه دهنده Google Play ثبت نام کنید Register as a Google Play developer

  • لیست برنامه جدیدی ایجاد کنید Create a new app listing

  • محتوای برنامه را توصیف کنید Describe app content

  • لیست فروشگاه را تمام کنید Finish the store listing

  • به آزمایش کنندگان اجازه دهید Authorize testers

  • تست داخلی و بسته Internal and closed testing

  • گزارش های قبل از راه اندازی Pre-launch reports

  • برنامه را راه اندازی کنید Launch the app

4. توزیع از طریق آمازون 4. Distribute through Amazon

  • به عنوان توسعه دهنده آمازون ثبت نام کنید Register as an Amazon developer

  • سازگاری برنامه را آزمایش کنید Test app compatibility

  • لیست فروشگاه ایجاد کنید Create the store listing

  • توضیحات Descriptions

  • گرافیک و رتبه بندی محتوا را اضافه کنید Add graphics and content ratings

  • یک APK بارگذاری کنید و منتشر کنید Upload an APK and publish

5. برنامه خود را پیگیری کنید 5. Track Your App

  • داشبورد و آمار Google Play Google Play dashboard and statistics

  • Google Play Android Vital Google Play Android Vitals

  • رتبه بندی برنامه Google Play Google Play App Ratings

  • بررسیهای Google Play Google Play reviews

  • گزارشات استفاده از آمازون Amazon usage reports

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش توسعه Android: توزیع برنامه ها با Kotlin
جزییات دوره
1h 48m
36
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
135
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jon-Luke West
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jon-Luke West Jon-Luke West

توسعه دهنده نرم افزار، مهندس محصول، مخترع

جان لوک وست یک توسعه دهنده نرم افزار، مهندس محصول و مخترع است.

جان لوک سفر خود را در مهندسی نرم افزار با توسعه برنامه های کاربردی ویندوز و ابزارهای اتوماسیون، حتی قبل از شروع دبیرستان آغاز کرد. این امر بیش از پنج سال در تعمیر سخت افزار مصرف کننده و همچنین مهندسی QA و UX دنبال شد. هنگامی که بازار دستگاه های تلفن همراه سازمانی شروع به تغییر به اندروید کرد، Jon-Luke به راه حل های سازمانی تلفن همراه تغییر کرد و به سرعت به یک مهندس پیشرو در این زمینه تبدیل شد. او که درگیر تکامل اندروید به‌عنوان جایگزینی برای ویندوز CE بود، با سازندگان دستگاه‌ها همکاری نزدیکی داشت تا تجربه اندروید و SDK‌های آن‌ها را تنظیم کند. او همچنین با شرکت‌های Fortune 500 در انتقال برنامه‌های کاربردی خود از سیستم‌های قدیمی به اندروید و همچنین نمونه‌سازی راه‌حل‌های اولیه با استفاده از دستگاه‌ها و فناوری‌های جانبی جدید کار کرد. Jon-Luke که قلباً فن‌آوری است و از تلاش بی‌پایان برای دانش لذت می‌برد، به دنبال اشتیاق خود برای دنیای موبایل و امکانات فراتر از آن ادامه می‌دهد - یعنی زمانی که در حال کاوش در جهان‌هایی نیست که او و دوستانش با بازی Dungeons Dragons ایجاد می‌کنند.