آموزش رندر مدل های ارگانیک در ZBrush و KeyShot

Rendering Organic Models in ZBrush and KeyShot

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، از ZBrush به KeyShot خواهیم رفت و به رندر نهایی با استفاده از KeyShot به عنوان موتور رندر، وارد کردن OBJ و تمام نقشه‌های بافت از ZBrush به KeyShot را نشان خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: KeyShot، ZBrush 4R4. در این آموزش، از ZBrush به KeyShot می رویم و به رندر نهایی با استفاده از KeyShot به عنوان موتور رندر، وارد کردن OBJ ها و تمام نقشه های بافت از ZBrush به KeyShot را نشان می دهیم. ما همچنین توضیح مفصلی در مورد نورپردازی HDRI و رندر موجودات ارگانیک در KeyShot خواهیم داشت، یک موتور رندر که معمولاً با رندر سطح سخت مرتبط است. نرم افزار مورد نیاز: KeyShot، ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر مدل های ارگانیک در ZBrush و KeyShot Rendering Organic Models in ZBrush and KeyShot

  • نگاهی به مدل پایه ما Looking at Our Base Model

  • تکسچر کردن مدل ما Texturing Our Model

  • نهایی کردن جزئیات قبل از نقاشی Finalizing Details Prior to Painting

  • آماده سازی هواپیما برای تولید محیط حوضچه Prepping a Plane to Produce a Pond Environment

  • چند رنگ آمیزی کروکودیل ما Polypainting Our Crocodile

  • جزئیات نهایی نقاشی Painting Final Details

  • ژست تمساح ما Posing Our Crocodile

  • صادر کردن نقشه های بافت Exporting Texture Maps

  • وارد کردن بافت ها به KeyShot Importing Textures into KeyShot

  • استفاده از نقشه های Hdri در صحنه ما Using Hdri Maps in Our Scene

  • کاوش در مواد KeyShot Exploring KeyShot's Materials

  • کاوش در مواد پوستی KeyShot Exploring KeyShot's Skin Materials

  • استفاده از Backplate برای رندرینگ Using a Backplate for Rendering

  • بررسی عملکرد دوربین KeyShot Exploring KeyShot's Camera Function

نمایش نظرات

آموزش رندر مدل های ارگانیک در ZBrush و KeyShot
جزییات دوره
1h 19m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peter Minister Peter Minister

پیتر وزیر قبل از سازگاری با هنر دیجیتال در سال 2005 وقتی Zbrush را کشف کرد ، 20 سال به عنوان یک مجسمه ساز سنتی تولید مدل ، وسایل و جلوه های ویژه برای فیلم ، تلویزیون ، موزه ها و پارک های موضوعی کار کرد. او که قبلاً به آرزوهای طولانی مدت خود برای تولید یک T-Rex کامل رسیده بود ، این انحراف جدید به هنر دیجیتال بسیاری از پروژه های جدید و هیجان انگیز را آغاز کرد او اکنون به خاطر تصویرگری های پیش از تاریخ خود شناخته شده است و تاکنون در بیش از 30 کتاب مصور برای تعدادی از ناشران چاپ شده است. کارهای وی در بی بی سی و کانال نشنال جئوگرافیک ظاهر شده است و این اولین آموزش وی برای مربیان دیجیتال است.