آموزش 3ds Max: تجسم محصولات پزشکی با آرنولد

3ds Max: Medical Product Visualization with Arnold

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: 3ds Max - همراه با موتور ارائه دهنده آن ، آرنولد - می تواند به شما کمک کند محتوایی پویا برای ارائه ایده ها و مفاهیم محصول ایجاد کنید. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه از 3ds Max و Arnold برای ایجاد تجسم محصول جذاب برای دستگاه های پزشکی استفاده کنید. مربی Duane Loose با نشان دادن نحوه تنظیم 3ds Max 2018 برای ارائه Arnold و نحوه وارد کردن دارایی های CAD شروع می شود. Duane سپس مواد ، نحوه ساخت کتابخانه مواد و نحوه نورپردازی و نمایش صحنه های شما را پوشش می دهد. برای جمع بندی ، Duane در مورد ترکیب و تولید ، از جمله نحوه استفاده از فتوشاپ و افتر افکت برای تهیه تصاویر شما برای بازاریابی و مواد تبلیغاتی بحث می کند.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن و استفاده از داده های CAD
  • تغییر هندسه دارایی
  • سازمان دارایی و صحنه
  • ایجاد و به اشتراک گذاری عکسهای صفحه از کار خود
  • استفاده از تصاویر مرجع برای توسعه رنگ و بافت
  • ایجاد و استفاده از مواد رویه ای
  • تنظیم نور صحنه
  • ارائه
  • آهنگسازی و تولید

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فرایند تجسم طراحی Design visualization process

  • بررسی اجمالی پرونده های پروژه و آماده سازی آرنولد Project files overview and Arnold setup prep

1. تهیه دارایی 1. Asset Preparation

  • وارد کردن و استفاده از داده های CAD Importing and using CAD data

  • اصلاح هندسه دارایی Modifying asset geometry

  • سازمان دارایی و صحنه Asset and scene organization

  • عکس برای تصویب Screenshots for approval

2. مواد 2. Materials

  • با استفاده از تصاویر مرجع Using reference images

  • مواد رویه ای Procedural materials

  • مواد مبتنی بر تصویر Image based materials

  • استفاده از مواد Applying materials

  • ساخت کتابخانه مواد Building a material library

3. روشنایی 3. Lighting

  • تنظیم روشنایی صحنه Setting up scene lighting

  • تنظیمات سایه Shadow settings

  • محیط: استفاده از تصاویر Environment: Using images

  • محیط زیست: استفاده از نقشه ها Environment: Using maps

4. دوربین 4. Cameras

  • راه اندازی دوربین Camera setup

  • کنترل قرار گرفتن در معرض Exposure control

5- ارائه 5. Rendering

  • پخش پراکندگی رنگ Diffuse color render pass

  • انسداد محیط منتقل می شود Ambient occlusion render pass

6. آهنگسازی و خروجی 6. Compositing and Output

  • ارائه کامپوزیت با فتوشاپ Photoshop render composite

  • After Effects کامپوزیت ارائه می دهد After Effects render composite

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: تجسم محصولات پزشکی با آرنولد
جزییات دوره
1h 23m
23
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,670
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Duane Loose
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Duane Loose Duane Loose

Duane Loose طراح اصلی طراحی Duane Loose Design است. Duane با استفاده از 3D دقیق ، انیمیشن ، جلوه های بصری و گرافیک متحرک برای ایجاد داستان در مورد افراد ، محصولات و فرآیندهای مهندسی ، هوافضا ، معماری ، طراحی صنعتی و طراحی آزمایشی تجربی استفاده می کند. Duane از طریق توسعه فرآیند نوآورانه ، مدیریت استراتژیک و تاکتیکی تیم های با عملکرد بالا و محتوای با کیفیت نخبگان و محصولات کلاس جهانی که تولید می کنند منجر می شود. معروف به تدریس و مربیگری الهام بخش ، تجربه صنعت چند حرفه ای خود را در پشتکار پر تحمل به اصول طراحی ، خدمات به دیگران ، و شگفتی مداوم از پیدا کردن چیزهای اساسی است.