آموزش موتور غیر واقعی 4 مبانی

Unreal Engine 4 Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Unreal Engine 4 ابزاری قدرتمند و در عین حال همه کاره است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه اجزای اساسی موتور از جمله ، UI ، Blueprints ، AI و حتی C ++ را مهار کنید و شما را برای پرش به مناطق خاصی از موتور آماده کند. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر 8 ثانیه راه اندازی پروژه دهه 16 16 مواد 19m 35s روشنایی 16m 29s پردازش دوربین و پست دهه 14 ذرات 8 متر 49s فیزیک 12m 21s سمعی 11m 41s انیمیشن 18 متر 32s طرح اولیه 16m 58s جهت یابی 7m 43s رابط کاربر 17m 42s ++ C 14m 29s 2 بعدی 16 متر علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی پروژه Project Setup

  • Epic Launcher و ایجاد پروژه Epic Launcher and Project Creation

  • رابط موتور غیر واقعی Unreal Engine Interface

  • قرار دادن دارایی در موتور غیرواقعی Asset Placement in the Unreal Engine

مواد Materials

  • بررسی اجمالی مواد Material Overview

  • مصادیق مادی Material Instances

  • عناصر ماده Material Elements

  • مواد بافته شده Textured Material

روشنایی Lighting

  • انواع نور Types of Light

  • نور جهت دار Directional Light

  • نور افکن Spot Light

پردازش دوربین و پست Camera and Post Processing

  • بازیگر دوربین Camera Actor

  • فرآیند ارسال دوربین Camera Post Process

  • حجم فرآیند ارسال Post Process Volume

ذرات Particles

  • بررسی اجمالی سیستم ذرات Particle System Overview

  • افزودن ذرات Adding Particles

فیزیک Physics

  • تنظیمات برخورد Collision Settings

  • مبانی فیزیک Physics Basics

  • مواد فیزیک Physics Materials

سمعی Audio

  • انواع دارایی های صوتی Audio Asset Types

  • نشانه های صوتی Audio Cues

انیمیشن Animation

  • بررسی اجمالی سیستم انیمیشن Animation System Overview

  • مش اسکلتی Skeletal Mesh

  • مش Mesh

  • کلیپ های انیمیشن Animation Clips

  • طرح متحرک V2 Animation Blueprint V2

طرح اولیه Blueprint

  • کلاسهای طرح Blueprint Classes

  • رابط طرح Blueprint Interface

  • طرح حالت بازی Game Mode Blueprint

جهت یابی Navigation

  • تعقیب هوش مصنوعی Chase AI

  • ناو مش Nav Mesh

رابط کاربر UI

  • طرح کلی ویجت طرح Blueprint Widget Overview

  • طراح ویجت Widget Designer

  • توابع دکمه Button Functions

  • پیاده سازی ابزارک ها Implementing Widgets

++ C C++

  • در حال نصب Visual Studio Installing Visual Studio

  • ایجاد اولین کلاس CPP Creating Our First CPP Class

  • ساختار CPPS CPPStructure

  • تدوین کلاس Class Compilation

2 بعدی 2D

  • ویژگی های دارایی Paper2D Paper2D Asset Properties

  • دفترچه های راهنما Flipbooks

  • نقشه های کاشی TileMaps

نمایش نظرات

آموزش موتور غیر واقعی 4 مبانی
جزییات دوره
3h 12m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
76
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Rob Brooks
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rob Brooks Rob Brooks

توسعه دهنده بازی