آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در مایا: کشش اجسام

Body Mechanics and Animation in Maya: Pulling Objects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با بیش از 5 ساعت آموزش پروژه محور که به طور خاص برای انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن توسعه یافته است، به راحتی مکانیک بدن مناسب برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 (برای فایل های پروژه مورد نیاز است). با بیش از 5 ساعت آموزش پروژه محور که به طور خاص برای انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن توسعه یافته است، به راحتی مکانیک بدن را برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر یاد بگیرید. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: بررسی اجمالی مکانیک بدن در کشیدن اجسام. انیمیشن نیروی محرکه از طریق بالاتنه. جبران حرکت بدن برای جرم اجسام. متحرک سازی وزن و تنش باورپذیر. استفاده از Storyboards برای Pre-vis. حرکت رو به عقب; تنظیم عملکرد از طریق زمان بندی و فاصله. Roughing-in Animation Through Blocking. افزودن دنباله‌روی، کمان‌ها و همپوشانی. ژست های اغراق آمیز برای حرکت پویا. تنظیم فریم های کلیدی در ویرایشگر نمودار. درک وزن‌های مماس وزنی و وزن‌های مماس آزاد. بهینه سازی گردش کار با مجموعه کاراکترها. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 (برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مکانیک بدن و انیمیشن در مایا: کشش اجسام Body Mechanics and Animation in Maya: Pulling Objects

  • آماده شدن صحنه برای انیمیشن Getting the Scene Ready for Animation

  • شروع انیمیشن کشش نور Beginning the Light Pull Animation

  • مسدود کردن در حالت بعدی Blocking in the Next Pose

  • تکمیل ژست افراطی ها Completing the Posing of the Extremes

  • شروع نهایی کردن کشش نور Beginning to Finalize the Light Pull

  • رفع جریان انیمیشن Fixing the Flow of the Animation

  • افزودن دنباله به قسمت بالایی بدن: مرکز ثقل Adding Follow-through to the Upper Body: Center of Gravity

  • افزودن دنباله به قسمت بالایی بدن: پشت Adding Follow-through to the Upper Body: The Back

  • اضافه کردن فالو به سر Adding Follow-through to the Head

  • تعمیر بازوها و دستها Fixing the Arms and the Hands

  • متحرک کردن انگشتان Animating the Fingers

  • شروع لمس نهایی برای قسمت بالایی بدن Starting Final Touch Ups for the Upper Body

  • تکمیل قسمت بالایی بدنه برای کشش نور Finishing the Upper Body for the Light Pull

  • شروع نهایی کردن پاها Beginning to Finalize the Legs

  • تنظیم دقیق مراحل Fine-tuning the Steps

  • کار بر روی گام دوم پا Working on the Second Foot Step

  • اصلاح مرحله بعدی مراحل Refining the Next Step of Steps

  • اتمام آخرین مراحل برای کشش نور Finishing the Last Steps for the Light Pull

  • اضافه کردن تغییرات در قسمت بالایی بدن طبق مراحل Adding Shifts in the Upper Body According to the Steps

  • اضافه کردن ترجمه بالا و پایین به بالاتنه Adding the up and Down Translation to the Upper Body

  • متحرک سازی باسن Animating the Hips

  • پایان کشیدن نور Finishing the Light Pull

  • شروع تبدیل کشش سبک به کشش سنگین Starting the Conversion of the Light Pull into a Heavy Pull

  • افزودن دومین تلاش برای کشیدن شی Adding a Second Attempt for Pulling the Object

  • ایجاد تنش بین کاراکتر و شی Creating Tension Between the Character and the Object

  • رفع پیش بینی شخصیت برای دومین تلاش او در کشش Fixing the Character's Anticipation for His Second Attempt at the Pull

  • تنظیم ترجمه معکوس کاراکتر برای مطابقت با شی Adjusting the Character's Backward Translation to Match with the Object

  • پاس جزئیات اولیه برای قسمت بالایی بدن در طول کشش Initial Detail Pass for the Upper Body During the Pull

  • متحرک سازی شخصیت در حال استراحت پس از کشش Animating the Character Resting After the Pull

  • بازگشت به کار روی استراحت کاراکتر Going Back to Work on the Character's Rest

  • افزودن فالو به کاراکتر در حین کشش Adding Follow-through to the Character During the Pull

  • تکمیل قسمت بالایی بدن برای کشش سنگین Finishing the Upper Body for the Heavy Pull

  • بازگشت به پاها Moving Back to the Legs

  • پالایش پاها Refining the Legs

  • اتمام مراحل پا Finishing the Foot Steps

  • از جمله تغییرات در بدن برای نشان دادن تلاش بیشتر در کشیدن Including Shifts in the Body to Show More Effort in Pull

  • رفع شانه ها Fixing the Shoulders

  • متحرک کردن حرکت پهلو به پهلو بالاتنه Animating the Side to Side Motion of the Upper Body

  • کار بر روی ترجمه بالا و پایین بالاتنه Working on the up and Down Translation of the Upper Body

  • اتمام قسمت بالاتنه: آخرین لمس Finishing the Upper Body: Last Touch Ups

  • اضافه کردن چرخش عقب و جلو به باسن Adding Back and Forth Rotation to the Hips

  • اتمام چرخش باسن Finishing the Rotation of the Hips

  • نهایی کردن کشش سنگین Finalizing the Heavy Pull

نمایش نظرات

آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در مایا: کشش اجسام
جزییات دوره
5h 32m
44
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.