آموزش ایجاد یک دختر فضایی یکپارچهسازی با سیستمعامل در مایا و MODO

Creating a Retro Space Girl in Maya and MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، با گذراندن یک مفهوم در تمام مراحل تولید و ایجاد یک عکس با رندر زیبا در پایان آشنا خواهیم شد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2010، ZBrush 4R5، MODO 701. در این آموزش، ما با گذراندن یک مفهوم در تمام مراحل تولید و ایجاد یک عکس با رندر زیبا در پایان آشنا می‌شویم. در طول این درس ها ما در مورد مفهوم، جمع آوری مرجع و استفاده از آن مرجع برای جلوگیری از شکل یا شخصیت شما یاد خواهیم گرفت. سپس این مفهوم را برای عبور سریع جابجایی در ZBrush قرار می دهیم. در نهایت، ما در مورد MODO و نحوه تنظیم سایه بان ها و بافت های خود در آن پکیج آشنا خواهیم شد. هنگامی که از تنظیمات خود راضی بودیم، تصویر زیبایی از مدل خود را ارائه خواهیم داد. در پایان این آموزش شما درک بهتری از فرآیند برداشتن یک قطعه مفهومی خشن و تبدیل آن به یک رندر سه بعدی سبک شده خواهید داشت و در طول مسیر چند تکنیک جدید را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010، ZBrush 4R5، MODO 701.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک دختر فضایی یکپارچهسازی با سیستمعامل در مایا و MODO Creating a Retro Space Girl in Maya and MODO

  • مفهوم و مرجع Concept and Reference

  • در نظر گرفتن ارجاع به مایا Taking the Reference into Maya

  • شروع در مدل سر Starting on the Head Model

  • افزودن مژه و ابرو Adding Lashes and Eyebrows

  • در ادامه با مسدود کردن مدل ما Continuing with the Blockout of Our Model

  • ایجاد موهای آینده نگر برای شخصیت ما Creating Futuristic Hair for Our Character

  • پالایش شخصیت ما و اضافه کردن جزئیات Refining Our Character and Adding Detail

  • جزئیات کوله پشتی Detailing the Backpack

  • اتمام اولین پاس ما Finishing Our First Pass

  • اضافه کردن UVs و صادرات Adding UVs and Exporting

  • انجام یک مجسمه سازی سریع Doing a Quick Sculpt

  • وارد کردن به MODO Importing into MODO

  • آشنایی با درخت Shader در MODO Getting to Know the Shader Tree in MODO

  • اطلاعات بیشتر در مورد سایه زدن و رنگ آمیزی بافت ها در MODO More About Shading and Painting Textures in MODO

  • نگاهی به سایه بان های استفاده شده در صحنه آخر ما Looking at the Shaders Used in Our Final Scene

  • نگاهی به تنظیمات نورپردازی و رندر Looking at the Lighting Setup and Render Settings

  • ایجاد تصویر نهایی ما Creating Our Final Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک دختر فضایی یکپارچهسازی با سیستمعامل در مایا و MODO
جزییات دوره
2h 33m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Maxim Fleury
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Maxim Fleury Maxim Fleury

ماکسیم فلوری یک هنرمند سه بعدی هلندی است که در حال حاضر به عنوان مدل ساز اصلی در Double Negative در لندن کار می کند. وی پس از تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در آمستردام ، شروع به پخش برنامه های تلویزیونی و هدایت گرافیک برای تلویزیون هلند با استفاده از مایا 1.5 کرد. پس از 4 سال از این کار به تبلیغات تجاری نقل مکان کرد و سپس سرانجام به نمایش درآمد. او 12 سال در صنعت بوده و هنوز هم عاشق آن است.