آموزش طراح مواد برای تجسم معماری (2017)

Substance Designer for Architectural Visualization (2017)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد مواد رویه ای قسمت مهمی از گردش کار تجسم مدرن است. در این دوره ، بیاموزید که چگونه سریعاً انواع مختلفی از مواد معماری را در Allegorithmic Substance Designer برای استفاده در پروژه های تجسم-طراحی ایجاد کنید. این دوره که به عنوان مجموعه ای از مطالعات موردی در مورد انواع متداول مواد مانند کاشی موزاییک ، کف کاشی چوب و مش بافته شده ساخته شده است ، شامل تکنیک هایی برای ساخت مواد سفارشی در صورت نیاز برای طراحی است ، در حالی که به اهداف سازنده وفادار می ماند. کشف کنید که چگونه برای مواد خود نقشه های ارتفاع ، نرمال و انسداد محیط ایجاد کنید ، اجزای الگوی ماسک را برای شبیه سازی ترکیب مواد سفارشی مانند کاشی های مخلوط ، مواد خود را در Unity آزمایش کنید تا ببینید چگونه در یک برنامه در زمان واقعی نشان داده می شوند و موارد دیگر .
موضوعات شامل:
  • موزاییک و کاشی های فلزی
  • تعیین الگوهای کاشی
  • متفاوت بودن زبری کاشی
  • نمایش پارامترهای انعطاف پذیری طراحی
  • آزمایش کاشی ها در یک صحنه
  • ساخت خصوصیات ظریف فلزی
  • Terrazzo
  • کاشی طرح دار برای لهجه ها
  • کفپوش کاشی چوبی
  • ایجاد دانه چوب از سر و صدا
  • روکش اشلار
  • پانل های دیواری قالب دار
  • تار بافته شده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. کاشی موزاییک 1. Mosaic Tile

  • الگوی کاشی را تعیین کنید Determine the tile pattern

  • نقشه معمولی ایجاد کنید Create the normal map

  • به آلبدو رنگ اضافه کنید Add color to the albedo

  • زبری کاشی را متفاوت کنید Vary the tile roughness

  • انسداد محیط و فلز را اضافه کنید Add ambient occlusion and metalness

  • یک نقشه ارتفاع ایجاد کنید Create a height map

  • پارامترهایی را برای انعطاف پذیری طراحی نشان دهید Expose parameters for design flexibility

  • کاشی را در یک صحنه آزمایش کنید Test the tile in a scene

2. کاشی های فلزی 2. Metallic Tiles

  • شکل کاشی را بکشید Draw the tile shape

  • جهت کاشی در نقشه عادی متفاوت است Vary tile direction in the normal map

  • خواص فلزی ظریف را بسازید Craft subtle metallic properties

  • آلبدو تولید کنید Generate the albedo

  • کاشی را در یک صحنه آزمایش کنید Test the tile in a scene

  • به دوغاب زبری اضافه کنید Add roughness to the grout

3. Terrazzo 3. Terrazzo

  • ایجاد ماتریس Creating the matrix

  • در معرض تراشه های سنگ Exposing the stone chips

  • موارد برجسته متفاوت Vary highlights

  • برای ساختن طرح ماسک بکشید Draw masks to make designs

  • خطوط فلزی را ایجاد کنید Create the metal splines

  • ترازو را در یک صحنه آزمایش کنید Test the terrazzo in a scene

4. کاشی طرح دار برای لهجه ها 4. Patterned Tile for Accents

  • طرح کاشی را بکشید Draw the tile design

  • رنگ پایه را ایجاد کنید Create the base color

  • الگوی کاشی را ایجاد کنید Create the tile pattern

  • برای تغییر موارد برجسته عادی کنید Make normals to change highlights

  • کاشی را در یک صحنه آزمایش کنید Test the tile in a scene

5. کفپوش کاشی چوبی 5. Wood Tile Flooring

  • دانه های چوب را از سر و صدا ایجاد کنید Create wood grain from noise

  • قرار دادن تخته را تصادفی کنید Randomize plank placement

  • رنگ ها را برای انعطاف پذیری در طراحی نشان دهید Expose colors for design flexibility

  • نقشه معمولی ایجاد کنید Create the normal map

  • تنوع زبری ایجاد کنید Create roughness variation

  • کفپوش را در یک صحنه آزمایش کنید Test the flooring in a scene

6. اشلار ونیر 6. Ashlar Veneer

  • اشکال سنگی ایجاد کنید Create rock shapes

  • عناصر سنگی را تصادفی کنید Randomize stone elements

  • انسداد محیط را اضافه کنید Add ambient occlusion

  • کیفیت های فلزی را اضافه کنید Add metallic qualities

  • زبری سنگ را تنظیم کنید Adjust the roughness of the stone

  • به آلبدو رنگ اضافه کنید Add color to the albedo

  • پارامترها را برای آزمایش نشان دهید Expose parameters for experiments

  • سنگ را در یک صحنه آزمایش کنید Test the stone in a scene

7. پانل های دیواری قالب دار 7. Molded Wall Panels

  • شکل پانل را بکشید Draw the panel shape

  • ناهمواری ها را در برابر براقیت متفاوت قرار دهید Expose the roughness to vary sheen

  • آلبدو تولید کنید Generate the albedo

  • شکل را کاشی کنید Tile the shape

  • پانل را در یک صحنه آزمایش کنید Test the panel in a scene

8. مش بافته شده 8. Woven Mesh

  • یک بافت ایجاد کنید Establish a weave

  • به رنگ ببافید Weave in the color

  • نقشه معمولی ایجاد کنید Create the normal map

  • انسداد محیط را اضافه کنید Add ambient occlusion

  • پارامترهای آلبدو را نشان دهید Expose albedo parameters

  • تنظیم زبری و فلز بودن Tune roughness and metallness

  • مش را در یک صحنه آزمایش کنید Test the mesh in a scene

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش طراح مواد برای تجسم معماری (2017)
جزییات دوره
5h 45m
54
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,505
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.