آموزش طراح مواد برای تجسم معماری (2017)

Substance Designer for Architectural Visualization (2017)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد مواد رویه ای قسمت مهمی از گردش کار تجسم مدرن است. در این دوره ، بیاموزید که چگونه سریعاً انواع مختلفی از مواد معماری را در Allegorithmic Substance Designer برای استفاده در پروژه های تجسم-طراحی ایجاد کنید. این دوره که به عنوان مجموعه ای از مطالعات موردی در مورد انواع متداول مواد مانند کاشی موزاییک ، کف کاشی چوب و مش بافته شده ساخته شده است ، شامل تکنیک هایی برای ساخت مواد سفارشی در صورت نیاز برای طراحی است ، در حالی که به اهداف سازنده وفادار می ماند. کشف کنید که چگونه برای مواد خود نقشه های ارتفاع ، نرمال و انسداد محیط ایجاد کنید ، اجزای الگوی ماسک را برای شبیه سازی ترکیب مواد سفارشی مانند کاشی های مخلوط ، مواد خود را در Unity آزمایش کنید تا ببینید چگونه در یک برنامه در زمان واقعی نشان داده می شوند و موارد دیگر .
موضوعات شامل:
  • موزاییک و کاشی های فلزی
  • تعیین الگوهای کاشی
  • متفاوت بودن زبری کاشی
  • نمایش پارامترهای انعطاف پذیری طراحی
  • آزمایش کاشی ها در یک صحنه
  • ساخت خصوصیات ظریف فلزی
  • Terrazzo
  • کاشی طرح دار برای لهجه ها
  • کفپوش کاشی چوبی
  • ایجاد دانه چوب از سر و صدا
  • روکش اشلار
  • پانل های دیواری قالب دار
  • تار بافته شده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. کاشی موزاییک 1. Mosaic Tile

  • الگوی کاشی را تعیین کنید Determine the tile pattern

  • نقشه معمولی ایجاد کنید Create the normal map

  • به آلبدو رنگ اضافه کنید Add color to the albedo

  • زبری کاشی را متفاوت کنید Vary the tile roughness

  • انسداد محیط و فلز را اضافه کنید Add ambient occlusion and metalness

  • یک نقشه ارتفاع ایجاد کنید Create a height map

  • پارامترهایی را برای انعطاف پذیری طراحی نشان دهید Expose parameters for design flexibility

  • کاشی را در یک صحنه آزمایش کنید Test the tile in a scene

2. کاشی های فلزی 2. Metallic Tiles

  • شکل کاشی را بکشید Draw the tile shape

  • جهت کاشی در نقشه عادی متفاوت است Vary tile direction in the normal map

  • خواص فلزی ظریف را بسازید Craft subtle metallic properties

  • آلبدو تولید کنید Generate the albedo

  • کاشی را در یک صحنه آزمایش کنید Test the tile in a scene

  • به دوغاب زبری اضافه کنید Add roughness to the grout

3. Terrazzo 3. Terrazzo

  • ایجاد ماتریس Creating the matrix

  • در معرض تراشه های سنگ Exposing the stone chips

  • موارد برجسته متفاوت Vary highlights

  • برای ساختن طرح ماسک بکشید Draw masks to make designs

  • خطوط فلزی را ایجاد کنید Create the metal splines

  • ترازو را در یک صحنه آزمایش کنید Test the terrazzo in a scene

4. کاشی طرح دار برای لهجه ها 4. Patterned Tile for Accents

  • طرح کاشی را بکشید Draw the tile design

  • رنگ پایه را ایجاد کنید Create the base color

  • الگوی کاشی را ایجاد کنید Create the tile pattern

  • برای تغییر موارد برجسته عادی کنید Make normals to change highlights

  • کاشی را در یک صحنه آزمایش کنید Test the tile in a scene

5. کفپوش کاشی چوبی 5. Wood Tile Flooring

  • دانه های چوب را از سر و صدا ایجاد کنید Create wood grain from noise

  • قرار دادن تخته را تصادفی کنید Randomize plank placement

  • رنگ ها را برای انعطاف پذیری در طراحی نشان دهید Expose colors for design flexibility

  • نقشه معمولی ایجاد کنید Create the normal map

  • تنوع زبری ایجاد کنید Create roughness variation

  • کفپوش را در یک صحنه آزمایش کنید Test the flooring in a scene

6. اشلار ونیر 6. Ashlar Veneer

  • اشکال سنگی ایجاد کنید Create rock shapes

  • عناصر سنگی را تصادفی کنید Randomize stone elements

  • انسداد محیط را اضافه کنید Add ambient occlusion

  • کیفیت های فلزی را اضافه کنید Add metallic qualities

  • زبری سنگ را تنظیم کنید Adjust the roughness of the stone

  • به آلبدو رنگ اضافه کنید Add color to the albedo

  • پارامترها را برای آزمایش نشان دهید Expose parameters for experiments

  • سنگ را در یک صحنه آزمایش کنید Test the stone in a scene

7. پانل های دیواری قالب دار 7. Molded Wall Panels

  • شکل پانل را بکشید Draw the panel shape

  • ناهمواری ها را در برابر براقیت متفاوت قرار دهید Expose the roughness to vary sheen

  • آلبدو تولید کنید Generate the albedo

  • شکل را کاشی کنید Tile the shape

  • پانل را در یک صحنه آزمایش کنید Test the panel in a scene

8. مش بافته شده 8. Woven Mesh

  • یک بافت ایجاد کنید Establish a weave

  • به رنگ ببافید Weave in the color

  • نقشه معمولی ایجاد کنید Create the normal map

  • انسداد محیط را اضافه کنید Add ambient occlusion

  • پارامترهای آلبدو را نشان دهید Expose albedo parameters

  • تنظیم زبری و فلز بودن Tune roughness and metallness

  • مش را در یک صحنه آزمایش کنید Test the mesh in a scene

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش طراح مواد برای تجسم معماری (2017)
جزییات دوره
5h 45m
54
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,505
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.