لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش اسکریپت نویسی Unity 2D
Learning Unity 2D Scripting
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Unity یک پلت فرم محبوب برای ایجاد بازی های 2D و 3D برای دسکتاپ ، موبایل و کنسول است. در این دوره مقدماتی ، به جسی فریمن بپیوندید زیرا او همه چیزهایی را که سازندگان اولین بازی باید در مورد ایجاد اسکریپت برای بازی های 2D در Unity بدانند ، مرور می کند. وی ایجاد پروژه های دو بعدی جدید ، ایجاد اسکریپت های جدید از ابتدا ، نمایش زمینه های عمومی در معرض بازرسی ، گسترش کلاس MonoBehaviour و ایجاد کلاس های C # سفارشی را پوشش می دهد. وی همچنین بهترین شیوه های نوشتن و اشکال زدایی از اسکریپت های C # را در Unity به اشتراک می گذارد. اگر در زمینه کدگذاری تازه کار هستید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد Unity هستید ، این دوره دانش لازم برای شروع نوشتن اسکریپت های C # را در Unity برای شما فراهم می کند.
موضوعات شامل:
ایجاد یک پروژه جدید li>
استفاده از IDE
ایجاد اسکریپت های C #
ایجاد GameObjects
ایجاد زمینه های عمومی در اسکریپت های C # خود li>
افزودن اسکریپت های جدید li>
صحبت کردن با اسکریپت های دیگر li>
سرفصل ها و درس ها
1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب
1. Unity Scripts
ایجاد یک پروژه جدید
Create a new project
نحوه استفاده از IDE
How to use the IDE
صحنه های
Scenes
1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب
2. Creating C# Scripts
ایجاد GameObjects
Creating GameObjects
پیوست کردن اسکریپت ها
Attaching scripts
بازرس
Inspector
پنجره کنسول
Console window
اشکال زدایی
The debugger
1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب
3. Intro to C#
معرفی به MonoBehaviour
Intro to MonoBehaviour
ساختارهای داده
Data structures
اضافه کردن اسکریپت های جدید
Adding new scripts
در حال گفتگو با سایر اسکریپت ها
Talking to other scripts
کلاس های سفارشی
Custom classes
1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب
Conclusion
جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.
جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.
نمایش نظرات