آموزش اسکریپت نویسی Unity 2D

Learning Unity 2D Scripting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Unity یک پلت فرم محبوب برای ایجاد بازی های 2D و 3D برای دسکتاپ ، موبایل و کنسول است. در این دوره مقدماتی ، به جسی فریمن بپیوندید زیرا او همه چیزهایی را که سازندگان اولین بازی باید در مورد ایجاد اسکریپت برای بازی های 2D در Unity بدانند ، مرور می کند. وی ایجاد پروژه های دو بعدی جدید ، ایجاد اسکریپت های جدید از ابتدا ، نمایش زمینه های عمومی در معرض بازرسی ، گسترش کلاس MonoBehaviour و ایجاد کلاس های C # سفارشی را پوشش می دهد. وی همچنین بهترین شیوه های نوشتن و اشکال زدایی از اسکریپت های C # را در Unity به اشتراک می گذارد. اگر در زمینه کدگذاری تازه کار هستید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد Unity هستید ، این دوره دانش لازم برای شروع نوشتن اسکریپت های C # را در Unity برای شما فراهم می کند.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک پروژه جدید
  • استفاده از IDE
  • ایجاد اسکریپت های C #
  • ایجاد GameObjects
  • ایجاد زمینه های عمومی در اسکریپت های C # خود
  • افزودن اسکریپت های جدید
  • صحبت کردن با اسکریپت های دیگر

سرفصل ها و درس ها

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب 1. Unity Scripts

  • ایجاد یک پروژه جدید Create a new project

  • نحوه استفاده از IDE How to use the IDE

  • صحنه های Scenes

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب 2. Creating C# Scripts

  • ایجاد GameObjects Creating GameObjects

  • پیوست کردن اسکریپت ها Attaching scripts

  • بازرس Inspector

  • پنجره کنسول Console window

  • اشکال زدایی The debugger

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب 3. Intro to C#

  • معرفی به MonoBehaviour Intro to MonoBehaviour

  • ساختارهای داده Data structures

  • اضافه کردن اسکریپت های جدید Adding new scripts

  • در حال گفتگو با سایر اسکریپت ها Talking to other scripts

  • کلاس های سفارشی Custom classes

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش اسکریپت نویسی Unity 2D
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
56m 39s
17
Linkedin (لینکدین) lynda-small
26 اردیبهشت 1396 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
61,886
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.