آنچه خواهید آموخت: یک ساختمان سبک طراحی کنید که برای تولید بازی، داستان سرایی کتاب کودکان، پروژه های انیمیشن یا هر پروژه دیگری که نیاز به معماری سبک دارد، مفید باشد.
چه به تازگی هنر مفهومی را شروع کرده باشید یا چند سال تجربه داشته باشید، این آموزش برای درک اصول معماری سبک و دانستن چگونگی پیروی از این جزئیات منحصر به فرد برای حفظ یک سبک ثابت ارزش بسیار زیادی خواهد داشت. در سراسر طرح های شما.
یاد بگیرید که چگونه ساختمان خود را از روی تخیل ترسیم کنید
بیاموزید که چگونه ساختمان/خانه خود را مدل کنید
در پایان این کلاس: شما نه تنها ابزارهای لازم در Blender برای مدلسازی ساختمانهای خود را میشناسید، بلکه در نهایت تصویری حرفهای خواهید داشت که آماده اضافه شدن به مجموعه شماست.
اکنون ما هوش مصنوعی داریم، چرا باید این را یاد بگیرم: هوش مصنوعی در ارائه تصاویر شگفتانگیز در چند ثانیه خوب است، اما وقتی صحبت از جزئیات نزدیک به میان میآید، همان سبک و زبان شکل را حفظ کنید میتوانید گیر کنید. شما باید بتوانید با جزئیات نشان دهید که پنجره کجا به ساختمان متصل می شود، بافت چگونه به نظر می رسد، آیا بافت واقع گرایانه خواهد بود؟ یا با اشکال بزرگتر تلطیف شده است؟ آیا لبه های شما در برخی مناطق سفت و در مناطق دیگر نرم خواهند بود؟ آیا درب تقریباً به اندازه شخصیت خواهد بود، بله؟ چرا؟ سپس بقیه ساختمان ها در بازی، کتاب یا فیلم انیمیشن شما باید از همان سبک پیروی کنند. درک پایههای هنر سبکشده به شما کمک میکند تا طرحهای باورپذیرتری داشته باشید و نه فقط یک تصویر هوش مصنوعی درخشان که فاقد عملکرد است.
می توانید پروژه خود را در برگه "پروژه و منابع" ارسال کنید و سپس به سمت راست بروید.
اگر میتوانید نظری بگذارید، واقعاً از آن متشکرم! فقط به برگه "بازبینی" بروید.
Concept Artist/3D
سلام! نام من پدرو دی الیزالد
استمن یک Environment Concept Artist/3d با 9 سال تجربه در پروژه های مختلف در بازی، انیمیشن و کتاب هستم. می توانید نمونه کارها من را در سمت چپ این صفحه بررسی کنید. در اوقات فراغت نیز دوست دارم مهارت های خود را در هنر سنتی با روغن یا قلم افزایش دهم.
میتوانید برخی از کارهای من را در زیر بررسی کنید.
نمایش نظرات