آموزش الگوهای طراحی در سویفت: رفتاری

Design Patterns in Swift: Behavioral

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره در مورد الگوهای طراحی رفتاری و اجرای آنها با استفاده از Swift مدرن به شما می آموزد. این قسمت نهایی یک مجموعه سه بخشی در الگوهای طراحی در سوئیفت است. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره دهه یکم شروع شدن 2m 50s زنجیره مسئولیت 21m 39s فرمان دادن دهه 15 م مترجم 15 متر 7 ثانیه اشاره گر 11 متر 23s واسطه 31m 39s یادگاری 12m 35s نظاره گر 9 متر 25 ثانیه دولت 10 متر 28 ثانیه استراتژی 6 متر 10 ثانیه روش الگو 8 متر 28 ثانیه بازدید کننده 9m 18s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شروع شدن Getting Started

  • مقدمه Introduction

  • پیش نیازها Prerequisites

زنجیره مسئولیت Chain of Responsibility

  • بررسی اجمالی Overview

  • نسخه ی نمایشی پردازنده پیام MessageProcessor Demo

  • نسخه ی نمایشی BackupService BackupService Demo

  • زنجیره پاسخگو لمسی کاکائو The Cocoa Touch Responder Chain

  • خلاصه Summary

فرمان دادن Command

  • بررسی اجمالی Overview

  • نسخه ی نمایشی دستورات انیمیشن Animation Commands Demo

  • نسخه ی نمایشی فرماندهی پیشرفته Enhanced Command Demo

  • لغو و فرمانهای ماکرو نسخه ی نمایشی Undoable and Macro Commands Demo

  • خلاصه Summary

مترجم Interpreter

  • بررسی اجمالی Overview

  • نسخه ی نمایشی فرمان Steering Demo

  • نسخه ی نمایشی ماشین حساب Calculator Demo

  • خلاصه Summary

اشاره گر Iterator

  • بررسی اجمالی Overview

  • نسخه ی نمایشی پشته تراورس Stack Traversal Demo

  • نسخه ی نمایشی تکرار شونده سفارشی Custom Iterator Demo

  • خلاصه Summary

واسطه Mediator

  • بررسی اجمالی Overview

  • SmartHome v1.0 SmartHome v1.0

  • مشکل v1.0 چیست؟ What's the Problem with v1.0?

  • SmartHome v2.0 - تعریف پروتکل ها SmartHome v2.0 - Defining the Protocols

  • Refactoring سنسورها Refactoring the Sensors

  • تغییر لوازم خانگی Revamping the Appliances

  • SmartHome Hub - واسطه SmartHome Hub - The Mediator

  • خلاصه Summary

یادگاری Memento

  • بررسی اجمالی Overview

  • Memento Demo - ذخیره و بازیابی حالت بازی Memento Demo - Saving and Restoring Game State

  • خلاصه Summary

نظاره گر Observer

  • معرفی ناظر Introducing the Observer

  • نسخه ی نمایشی حراج - با استفاده از ناظر کلاسیک Auction Demo - Using the Classical Observer

  • نسخه آزمایشی حراج با استفاده از مرکز اطلاع رسانی و اطلاع رسانی اصلاح شد Auction Demo Revamped Using Notification and NotificationCenter

  • ناظر - خلاصه Observer - Summary

دولت State

  • الگوی طراحی دولتی The State Design Pattern

  • نسخه ی نمایشی ATM - ساخت مجدد یک پروژه با استفاده از الگوی حالت ATM Demo - Refactoring a Project Using the State Pattern

  • خلاصه Summary

استراتژی Strategy

  • الگوی طراحی استراتژی - نمای کلی The Strategy Design Pattern - Overview

  • پیاده سازی Logger قابل برنامه ریزی با استفاده از استراتژی Implementing an Customizable Logger Using the Strategy

  • خلاصه Summary

روش الگو Template Method

  • الگوی طراحی روش الگو - بررسی اجمالی The Template Method Design Pattern - Overview

  • پیاده سازی مبدلهای XML و JSON با استفاده از روش الگو Implementing XML and JSON Converters Using the Template Method

  • خلاصه Summary

بازدید کننده Visitor

  • بازدید کننده - بررسی اجمالی Visitor - Overview

  • دمو کارت خرید - محاسبه قیمت کل محصولات غیر مرتبط ShoppingCart Demo - Calculate Total Price of Unrelated Products

  • خلاصه و خداحافظ Summary and Goodbye

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی در سویفت: رفتاری
جزییات دوره
2h 36m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karoly Nyisztor Karoly Nyisztor

Karoly یک توسعه دهنده باسابقه (موبایل) است که چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که بیشتر آنها توسط اپل ارائه می شوند. او نویسنده سه کتاب در زمینه برنامه نویسی و توسعه بازی است و با شرکت هایی مانند اپل ، زیمنس - Evosoft ، SAP ، Zen Studios و بسیاری دیگر کار کرده است. بیشتر روزهای او به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات سپری می شود. به عنوان یک مربی ، هدف او به اشتراک گذاشتن 20 سال تخصص توسعه نرم افزار و تغییر زندگی دانشجویان در سراسر جهان است. علاقه او کمک به مردم در آشکار کردن استعدادهای پنهان ، و هدایت آنها به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی است. وی در حال حاضر به تدریس در زمینه طراحی نرم افزار شی گرا ، برنامه نویسی iOS ، Objective-C ، Swift و UML می پردازد.