آموزش طراحی و مدل سازی Prop-Sci-Fi در بلندر

Designing and Modeling a Sci-fi Prop in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه بدون استفاده از منابع ، طراحی خود را برای یک تکیه گاه علمی تخیلی ارائه دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.74. در طول این درس ها ، ما می آموزیم که چگونه بدون استفاده از منابع ، طراحی خود را برای یک تکیه گاه علمی تخیلی ارائه دهیم. ما با راه اندازی مخلوط کن برای دسترسی سریع به ابزارهای مدل سازی شروع می کنیم و با مسدود کردن و تعریف اشکال اصلی دستگاه خود ادامه خواهیم داد. سرانجام ، ما به سرعت روشنایی و برخی از مواد را تنظیم می کنیم تا مطمئن شویم که تمام قطعات ما در رندر نهایی قابل مشاهده هستند. هدف از این آموزش به شما یاد می دهد که چگونه طوفان فکری و طراحی سریع یک prop را انجام دهید ، که به شما کمک می کند یک مدل ساز و طراح سریعتر و بهتر شوید. نرم افزار مورد نیاز: بلندر 2.74.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی و مدل سازی Prop-Sci-Fi در بلندر Designing and Modeling a Sci-fi Prop in Blender

  • سفارشی سازی بلندر Customizing Blender

  • در حال آمدن با یک طراحی Coming up with a Design

  • مسدود کردن Prop Blocking out Prop

  • مدل سازی قطعه جلد Modeling a Cover Piece

  • افزودن جزئیات به قطعه جلد Adding Detail to Cover Piece

  • مدل سازی سیستم خنک کننده Modeling the Cooling System

  • پایان سیستم خنک کننده Finishing the Cooling System

  • مدل سازی سیستم Vent Modeling the Vent System

  • مدل سازی سیستم قفل Modeling the Locking System

  • افزودن مواد و روشنایی برای رندر نهایی Adding Materials and Lighting for Final Render

نمایش نظرات

آموزش طراحی و مدل سازی Prop-Sci-Fi در بلندر
جزییات دوره
1h 44m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
25
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Denis Osmanbegovic Denis Osmanbegovic

دنیس در حال حاضر به عنوان یک هنرمند محیطی در 343 صنعت در Halo 5 مشغول به کار است ، دنیس با هفت سال تجربه در صنعت CG ، روی فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و بازی های ویدیویی کار کرده است و همچنان به عنوان یک هنرمند رشد می کند. او علاقه مند است دانش خود را با هر کسی که به CG علاقه مند است به اشتراک بگذارد.