آموزش مدل سازی یک سر مش سازمان یافته در مایا

Modeling an Organized Head Mesh in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، ما یک سر مش مش پایه مردانه را مدل می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. این دوره بخشی از موارد زیر است: مایا: مسیر مدل سازی شخصیت همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 28s مدل سازی یک سر مش سازمان یافته در مایا 5 ساعت و 39 دقیقه و 42 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک سر مش سازمان یافته در مایا Modeling an Organized Head Mesh in Maya

  • سفارشی کردن رابط مایا Customizing the Maya Interface

  • بحث درباره هواپیماهای تصویری Discussing Image Planes

  • تنظیم هواپیماهای تصویر Setting up Image Planes

  • پیش برنامه ریزی برای مدل ما Pre-planning for Our Model

  • ساخت دهان Constructing the Mouth

  • مسدود کردن در برابر Nasolabial Blocking in the Nasolabial Fold

  • دهان و فک را تمام کنید Finishing the Mouth and Jaw

  • ساختن چشم Constructing the Eyes

  • انسداد در چشم و بینی Blocking in the Eyes and Nose

  • ساختن گونه ها Constructing the Cheeks

  • ایجاد Brow Ridge Creating the Brow Ridge

  • انسداد در گوش و پشت سر Blocking in Ear and Back of the Head

  • پایان دادن به پشت سر و گردن Finishing the Back of the Head and Neck

  • مدل سازی لب ها Modeling the Lips

  • ادامه با دهان Continuing with the Mouth

  • جزئیات چشم Detailing the Eyes

  • چشم ها را تمام کنید Finishing the Eyes

  • مدل سازی بینی Modeling the Nose

  • به پایان رساندن بینی Finishing the Nose

  • پاک کردن فرم ها Cleaning up the Forms

  • مدل سازی گوش ها Modeling the Ears

  • جزئیات گوش Detailing the Ears

  • ادامه جزئیات گوش Continuing the Ear Details

  • ادامه مدل سازی گوش ها Continuing to Model the Ears

  • گوش ها را تمام کنید Finishing the Ears

  • کاوش ابزار جدید مجسمه سازی Exploring New Sculpting Tools

  • ادامه کاوش در ابزارهای جدید مجسمه سازی Continuing to Explore New Sculpting Tools

  • انجام تنظیمات نهایی Making Final Adjustments

  • تمیز کردن ، سازماندهی و ورود به سیستم Clean up, Organization, and Sign Off

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک سر مش سازمان یافته در مایا
جزییات دوره
5h 41m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
50
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Paul Conner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul Conner Paul Conner

پل کانر یک مدل ساز و مجسمه ساز دیجیتالی است که در دنور کلرادو مستقر است. وی بیش از 20 سال در صنایع فیلم و پخش مشغول به کار بوده است. پاول در ابتدا تدریس را به عنوان مربی معتبر مایا آغاز کرد ، اما اکنون بنیانگذار ، مربی و سرپرست روابط صنعت در مرکز انیمیشن دیجیتال در دانشگاه کلرادو است. او به کار آزاد ادامه می دهد ، و اخیراً ، او عضو IPAX در Sony Pictures Imageworks بود ، جایی که او لذت کار با دارایی های The Amazing Spiderman 2 ، Edge of Tomorrow ، Smurfs 2 و Cloudy with a Chance of Meatballs را داشت. 2. پاول علاقه زیادی به مدل سازی دارد و هرگز دیدن جریان چند ضلعی ها و لبه های بالقوه در همه اشیا around اطراف خود را متوقف نمی کند.