لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
صدای فضایی با Dolby Atmos در Logic Pro X
Spatial Audio with Dolby Atmos in Logic Pro X
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اگر اخیراً به سینما رفتهاید یا از سرویسهای پخش موسیقی مانند Apple Music به موسیقی گوش دادهاید، ممکن است درباره Dolby Atmos، فناوری صدا که به شما امکان ایجاد و تجربه صدای سهبعدی/فضایی را میدهد، شنیده باشید. با Logic Pro X، میتوانید ترکیبهای Dolby Atmos را ایجاد و تحویل دهید، و نیازی به یک اتاق پر از بلندگوهای گران قیمت ندارید. در محیط Logic Pro X، میتوانید با هدفونهای معمولی ترکیب کنید، و میکسهای Dolby Atmos روی هر سیستم پخشی که شنوندگان شما انتخاب میکنند، کار میکنند. در این دوره آموزشی، اسکات هیرش نحوه پیکربندی، ترکیب و تولید صدای فضایی و سه بعدی با Dolby Atmos را در Logic Pro X نشان میدهد. اسکات الزامات سختافزاری برای کار با Atmos، نحوه قرار دادن آهنگها در فضای سهبعدی، و نحوه میکس کردن را پوشش میدهد. ترکیبهای دارای Atmos را برای اشتراکگذاری و آپلود در سرویسهای استریم مانند Apple Music و Tidal استاد کنید. Atmos دیگر فقط برای فیلمهای پرفروش یا هنرمندان ضبط پلاتین نیست، بنابراین به اسکات بپیوندید تا به شما نشان دهد چگونه میکسهای Atmos خود را با استفاده از Logic Pro X ایجاد و به اشتراک بگذارید.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
الزامات سخت افزاری و نظارتی برای صوت فضایی
Hardware and monitoring requirements for spatial audio
یک گوچا Dolby Atmos Logic Pro
One Dolby Atmos Logic Pro gotcha
مقدمه ای بر صدای فضایی با Dolby Atmos
An introduction to spatial audio with Dolby Atmos
Dolby Atmos چیست و چرا باید به آن اهمیت دهید؟
What is Dolby Atmos and why should you care?
1. صدای فضایی با Dolby Atmos چگونه در منطق کار می کند؟
1. How Does Spatial Audio with Dolby Atmos Work in Logic?
کار با پنر و رندر Atmos
Working with the Atmos panner and renderer
پیکربندی صدای فضایی با Dolby Atmos در Logic Pro X
Configuring spatial audio with Dolby Atmos in Logic Pro X
تفاوت در کار با تخت و اشیاء
Differences in working with beds and objects
صادرات و به اشتراک گذاری آهنگ های Atmos
Exporting and sharing Atmos tracks
اختلاط با اشیاء در Dolby Atmos
Mixing with objects in Dolby Atmos
مخلوط کردن تختهای مسیر در Dolby Atmos
Mixing track beds in Dolby Atmos
نتیجه گیری
Conclusion
جاده پیش رو برای صوت فضایی
The road ahead for spatial audio
استاد دانشگاه نیویورک، طراح صدا، ویرایشگر فیلم و ویدئو، مهندس صدا
استاد NYU اسکات هیرش یک طراح صدا، یک ویرایشگر فیلم و ویدئو و یک مهندس صدا است.
اسکات هیرش یک طراح صدا، یک تدوینگر و میکسر فیلم و ویدئو، یک موسیقیدان و یک مهندس صدا رویکرد مستقیم اسکات برای آموزش مفاهیم صوتی حرفه ای، از جمله برنامه هایی مانند Pro Tools، Logic Pro و Reason، دانش ضروری و خلاقیت بی حد و حصر را برای دانش آموزانش به ارمغان آورده است. بهعنوان طراح صدا، تدوینگر و میکسر فیلم و ویدیو، آثار منتخب او شامل طراحی صدا برای جشنواره فیلم ترایبکا 2013، اشاره ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم ترایبکا، Stand Clear of the Closing Doors، و فیلم کوتاه کارگردان جاناتان کوئت em>همه گلها در زمان. او در سال 2012 ویرایشگر جلوه های صوتی فیلم کمدی، ساندنس 2011 و ویژگی IFC Septien، و فیلمنامه نویسی برجسته Outfest 2013 و برنده بهترین فیلم دراماتیک، Test<بود./em>. اسکات ناظر ویرایشگر صدا و میکسر ضبط مجدد در جشنواره فیلم کن 2012 و برنده بهترین فیلم کوتاه SXSW صندلی، برنده فیلم کوتاه جشنواره فیلم سیاتل Mobile Homes و مورد علاقه فرقه بود. Plagues Pleasures of the Salton Sea، و همچنین تعداد بیشماری فیلم روایی و مستند دیگر. از نظر موسیقی، او سازهای متعددی را با گروههای Hiss Golden Messenger، Family Band و پروژه خودش Dunedin Dunedin مهندسی کرده و مینوازد. اسکات مدرک کارشناسی ارشد خود را در فناوری موسیقی از دانشگاه نیویورک دریافت کرد و در آنجا مطالعات خود را بر روی صوت سه بعدی و فضایی متمرکز کرد. او استاد کمکی در بخش فناوری موسیقی دانشگاه نیویورک و در برنامه فناوری ضبط صدا دانشگاه ایالتی استفن اف. آستین است. اسکات یکی از نویسندگان کتاب Wiley/Sybex Pro Tools® 7 Session Secrets: Professional Recipes for High-octan Results است.
نمایش نظرات