آموزش بافت های نقاشی برای پایه های چند ضلعی کم در MARI

Painting Textures for Low Polygon Props in MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با عرضه کنسول های بازی نسل بعدی، اکنون می دانیم که هنوز محدودیت های چند ضلعی در مورد دارایی های ما وجود دارد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v2. با کنسول های بازی نسل بعدی، اکنون می دانیم که هنوز محدودیت های چند ضلعی در مورد دارایی های ما وجود دارد. با این حال، چیزهای واقعاً هیجان انگیزی برای نقاشی بافت و همچنین نورپردازی و رندر کردن این دارایی ها در افق وجود دارد. این آموزش شروع می کند تا شما را با برخی از این تکنیک ها آشنا کند، از جمله استفاده از یک گردش کار مبتنی بر فیزیکی که نتایج بسیار واقعی به نظر می رسد. برای شروع کار، یاد می گیریم که چگونه پروژه MARI خود را ایجاد کنیم و هندسه خود و همچنین نقشه های انسداد معمولی و محیطی را که از مدل وضوح بالا ساخته شده اند را وارد کنیم. از اینجا ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از تصاویر HDR به عنوان نورپردازی مبتنی بر تصویر برای بافت های خود در داخل MARI استفاده کنیم. در طول این آموزش، ما بر روی نقاشی یک نقشه رنگی یا آلبیدو، یک نقشه بازتابی و یک نقشه براق برای دارایی تمرکز خواهیم کرد. برای جمع بندی همه چیز، یاد می گیریم که چگونه نقشه های خود را از MARI خارج کنیم تا بتوان از آنها در موتورهای بازی خود استفاده کرد. پس از تکمیل این آموزش، درک خوبی از روند بافت سازی یک دارایی بازی با استفاده از یک گردش کار مبتنی بر فیزیکی در MARI خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت های نقاشی برای پایه های چند ضلعی کم در MARI Painting Textures for Low Polygon Props in MARI

  • راه اندازی پروژه Setting up the Project

  • ایجاد گروه های انتخاب Creating Selection Groups

  • رنگ نقاشی برای دسته چوب Painting Color for the Wood Handle

  • رنگ نقاشی برای فلز Painting Color for the Metal

  • رنگ نقاشی برای لهجه های فلزی Painting Color for Metal Accents

  • نقاشی سایش و لکه های سنگین Painting Heavy Wear and Stains

  • خراش های نقاشی Painting Scratches

  • ایجاد بافت برای رندر بر اساس فیزیکی Texture Creation for Physically Based Rendering

  • نقاشی نقشه بازتاب Painting a Reflectance Map

  • نقاشی نقشه براق Painting a Gloss Map

  • اصلاح بافت های رنگی Tweaking Color Textures

  • صادر کردن نقشه های بافت نهایی Exporting Final Texture Maps

نمایش نظرات

آموزش بافت های نقاشی برای پایه های چند ضلعی کم در MARI
جزییات دوره
2h 3m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.