آموزش نکات عملی ریاضی هودینی

Practical Houdini Math Tips

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا تا به حال در مورد ریاضیات عملی پشت جلوه های بصری فکر کرده اید؟ در این دوره ، شما مفاهیم اساسی ریاضی را که برای کار در Houdini محوری است ، پوشش خواهید داد. نرم افزار مورد نیاز: هودینی 15. آیا تا به حال درباره ریاضیات عملی جلوی جلوه های بصری فکر کرده اید؟ در این صورت ، نکات عملی ریاضیات هودینی بهترین دوره برای شماست. در آن ، شما ریاضی اصلی را خواهید دید که روند ایجاد جلوه های بصری را در Houdini هدایت می کند. ابتدا با قدرت سینوس ها و کسینوس ها آشنا خواهید شد. در مرحله بعدی ، مفهوم و کاربرد بردارها را کشف خواهید کرد. سرانجام ، با یادگیری ماتریس های تبدیل ، رباعیات ، محصولات نقطه ای و محصولات متقاطع ، دوره را به پایان خواهید رساند. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، درک کاملی از ریاضیات مورد استفاده برای تولید جلوه های بصری با کیفیت بالا خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

سینوس و کسینوس Sine & Cosine

  • مقدمه Introduction

  • تئوری Theory

  • تغییر شکل دهنده موج دار Ripple Deformer

  • تظاهرات اساسی Basic Demonstration

بردارها Vectors

  • نظریه بردار Vector Theory

  • وکتور مبانی هودینی قسمت 1 Vector Houdini Basics Part 1

  • وکتور مبانی هودینی قسمت 2 Vector Houdini Basics Part 2

  • شبیه سازی توپ Bouncy قسمت 1 Bouncy Ball Simulation Part 1

  • شبیه سازی Bouncy Ball قسمت 2 Bouncy Ball Simulation Part 2

  • جریان ذرات Particle Flow

  • رویه چاپ پا Procedural Foot Print

محصول نقطه ای و محصول کراس Dot Product & Cross Product

  • تئوری محصول نقطه Dot Product Theory

  • نمایش اولیه محصول نقطه Dot Product Basic Demonstration

  • قرار دادن رویه درخت Procedural Tree Placement

  • رشد یخ قسمت 1 Ice Growth Part 1

  • رشد یخ قسمت 2 Ice Growth Part 2

  • رشد یخ قسمت 3 Ice Growth Part 3

  • تئوری محصول متقابل Cross Product Theory

  • نمایش اساسی محصولات Cross Cross Product Basic Demonstration

  • گلوله سرعت زاویه ای Bullet Angular Velocity

  • فیلد Pyro Velocity Pyro Velocity Field

ماتریس ها و کواترن ها Matrices & Quaternions

  • نظریه ماتریس Matrix Theory

  • آناتومی ماتریس تحول Transformation Matrix Anatomy

  • نظریه ماتریس چرخش Rotation Matrix Theory

  • Orient Instancing گردش کار Orient Instancing Workflow

  • نظریه کواترنیون Quaternion Theory

  • فضای کاری جهان برای جریان کار قسمت 1 World Space to Origin Workflow Part 1

  • فضای کاری جهان برای جریان کار قسمت 2 World Space to Origin Workflow Part 2

  • بردارهای چرخشی توسط ماتریس Rotating Vectors by Matrices

  • فضای جهانی برای مبدا مثال 2 World Space to Origin Example 2

  • گردش کار شکستن چوب Wood Fracturing Workflow

  • ترکیب ساختاری و چرخش ماتریس قسمت 1 Matrix Deconstruction and Rotation Blending Part 1

  • ترکیب ساختاری و چرخش ماتریس قسمت 2 Matrix Deconstruction and Rotation Blending Part 2

  • بسته شدن Wrap Up

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش نکات عملی ریاضی هودینی
جزییات دوره
5h 12m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Beau Garcia
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Beau Garcia Beau Garcia

Beau Garcia مدیر فنی ارشد FX در Double Negative ، لندن است. بو که اصالتاً اهل استرالیا است ، کار خود را در تلویزیون و تبلیغات تجاری آغاز کرد ، جایی که قبل از ورود به فیلم های سینمایی انیمیشن ابتدا در مایا به عنوان شخصیت TD فعالیت می کرد. Beau بیش از 8 سال در صنعت جلوه های بصری کار کرده است و 5 سال گذشته را صرفا در زمینه جلوه ها و در درجه اول با استفاده از Houdini کار کرده است. برخی از آخرین تجربیات وی شامل ایجاد گردباد عظیم "اتر" ، ساخت آفت حشرات واقع بینانه ، تا از بین بردن هواپیماهای منجمد است. آخرین کارهای Beau را می توان در Exodus: Gods and Kings ، Thor: The Dark World و Man Of Steel و همچنین وب سایت وی ، www.beaufx.com مشاهده کرد.