نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
آیا تا به حال در مورد ریاضیات عملی پشت جلوه های بصری فکر کرده اید؟ در این دوره ، شما مفاهیم اساسی ریاضی را که برای کار در Houdini محوری است ، پوشش خواهید داد. نرم افزار مورد نیاز: هودینی 15. آیا تا به حال درباره ریاضیات عملی جلوی جلوه های بصری فکر کرده اید؟ در این صورت ، نکات عملی ریاضیات هودینی بهترین دوره برای شماست. در آن ، شما ریاضی اصلی را خواهید دید که روند ایجاد جلوه های بصری را در Houdini هدایت می کند. ابتدا با قدرت سینوس ها و کسینوس ها آشنا خواهید شد. در مرحله بعدی ، مفهوم و کاربرد بردارها را کشف خواهید کرد. سرانجام ، با یادگیری ماتریس های تبدیل ، رباعیات ، محصولات نقطه ای و محصولات متقاطع ، دوره را به پایان خواهید رساند. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، درک کاملی از ریاضیات مورد استفاده برای تولید جلوه های بصری با کیفیت بالا خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
سینوس و کسینوس
Sine & Cosine
-
مقدمه
Introduction
-
تئوری
Theory
-
تغییر شکل دهنده موج دار
Ripple Deformer
-
تظاهرات اساسی
Basic Demonstration
بردارها
Vectors
-
نظریه بردار
Vector Theory
-
وکتور مبانی هودینی قسمت 1
Vector Houdini Basics Part 1
-
وکتور مبانی هودینی قسمت 2
Vector Houdini Basics Part 2
-
شبیه سازی توپ Bouncy قسمت 1
Bouncy Ball Simulation Part 1
-
شبیه سازی Bouncy Ball قسمت 2
Bouncy Ball Simulation Part 2
-
جریان ذرات
Particle Flow
-
رویه چاپ پا
Procedural Foot Print
محصول نقطه ای و محصول کراس
Dot Product & Cross Product
-
تئوری محصول نقطه
Dot Product Theory
-
نمایش اولیه محصول نقطه
Dot Product Basic Demonstration
-
قرار دادن رویه درخت
Procedural Tree Placement
-
رشد یخ قسمت 1
Ice Growth Part 1
-
رشد یخ قسمت 2
Ice Growth Part 2
-
رشد یخ قسمت 3
Ice Growth Part 3
-
تئوری محصول متقابل
Cross Product Theory
-
نمایش اساسی محصولات Cross
Cross Product Basic Demonstration
-
گلوله سرعت زاویه ای
Bullet Angular Velocity
-
فیلد Pyro Velocity
Pyro Velocity Field
ماتریس ها و کواترن ها
Matrices & Quaternions
-
نظریه ماتریس
Matrix Theory
-
آناتومی ماتریس تحول
Transformation Matrix Anatomy
-
نظریه ماتریس چرخش
Rotation Matrix Theory
-
Orient Instancing گردش کار
Orient Instancing Workflow
-
نظریه کواترنیون
Quaternion Theory
-
فضای کاری جهان برای جریان کار قسمت 1
World Space to Origin Workflow Part 1
-
فضای کاری جهان برای جریان کار قسمت 2
World Space to Origin Workflow Part 2
-
بردارهای چرخشی توسط ماتریس
Rotating Vectors by Matrices
-
فضای جهانی برای مبدا مثال 2
World Space to Origin Example 2
-
گردش کار شکستن چوب
Wood Fracturing Workflow
-
ترکیب ساختاری و چرخش ماتریس قسمت 1
Matrix Deconstruction and Rotation Blending Part 1
-
ترکیب ساختاری و چرخش ماتریس قسمت 2
Matrix Deconstruction and Rotation Blending Part 2
-
بسته شدن
Wrap Up
نمایش نظرات