آموزش C# برای مبتدیان Crash Course

Learn C# for Beginners Crash Course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با این آموزش سی شارپ، مهارت های زبان برنامه نویسی سی شارپ را به دست آورید. مهارت های ضروری را برای دریافت شغل برنامه نویس سی شارپ امروز به دست آورید. مهارت های اصلی سی شارپ مورد نیاز برای درخواست موقعیت های توسعه دهنده سی شارپ را تنها در 10 ساعت بیاموزید. درک اساسی از زبان برنامه نویسی C# داشته باشید. نحوه ایجاد برنامه های C# خود را بدانید. مهارت و درک زبان سی شارپ را داشته باشید تا با اطمینان برای مشاغل برنامه نویسی مایکروسافت سی شارپ درخواست دهید. مهارت‌های پیش‌نیاز سی شارپ را برای انتقال به شاخه‌های پیشرفته خاص به دست آورده‌اید - ASP .NET، .NET Framework، Unity Game Development و غیره بتوانید بهترین شیوه‌های صنعت را در کد C# که می‌نویسید نشان دهید. درک کاملی از اشکال زدایی و بازسازی مجدد و نحوه انجام آن به دست آورید. پیش نیازها: یک کامپیوتر ویندوزی یا مک به منظور دانلود و نصب رایگان Microsoft Visual Studio IDE (دستورالعمل های کامل). ذهنی باز برای یادگیری چیزهای جدید و هیجان انگیز که ممکن است در آینده شغلی شما تفاوت بزرگی ایجاد کند. کاربران لینوکس: ویژوال استودیو برای پلتفرم شما در دسترس نیست، اما می توانید کد ویژوال استودیو را دنبال کنید.

اگر شما مانند بسیاری از افرادی هستید که می خواهند یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند، وقت خالی زیادی ندارید. زمانی که دارید بسیار ارزشمند است. آنچه شما نیاز دارید دوره ای است که مهارت های ضروری برنامه نویسی C# را به سرعت آموزش دهد.

یک برنامه پردازش کلمه مانند Microsoft word را در نظر بگیرید - دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته است که اکثر مردم هرگز از آنها استفاده نمی کنند. در مورد برنامه نویسی کامپیوتر هم همینطور است. یک زبان برنامه نویسی معمولی بخش های زیادی دارد که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند، و بسیاری از چیزهایی که در یک دوره معمولی کامپیوتر یا کتاب درسی تدریس می شود، هرگز در دنیای واقعی توسط توسعه دهندگان حرفه ای استفاده نمی شود.

پس چرا همه آن را یاد بگیریم؟ بسیار منطقی تر است که یاد بگیرید فقط می خواهید یاد بگیرید که مولد شوید و سپس بتوانید برای موقعیت های توسعه دهنده C# درخواست دهید. اگر واقعاً می‌خواهید این بخش‌های دیگر زبان را یاد بگیرید، بعداً می‌توانید، و به احتمال زیاد در آن مرحله به دلیل مهارت‌هایی که قبلاً آموخته‌اید، سریع‌تر آن را یاد خواهید گرفت.

این همان چیزی است که این دوره همه چیز در مورد - ارائه مهارت های مورد نیاز شما به سرعت بدون هیچ گونه کرک یا اطلاعات بی فایده است.

هدف این دوره برای افراد مبتدی است. هیچ تجربه قبلی لازم یا فرض نمی شود. اگر از زبان برنامه نویسی دیگری مانند جاوا یا سی پلاس پلاس می آیید، در اینجا نیز احساس راحتی می کنید و در صورت تمایل می توانید از هر یک از قسمت های مقدماتی صرف نظر کنید. اما به خاطر داشته باشید که تفاوت‌های ظریفی در C# در مقایسه با جاوا وجود دارد، بنابراین احتمالاً ایده خوبی است که همه ویدیوها را تماشا کنید.

در اینجا یک بررسی از یک دانش‌آموز در این دوره است.

" درست مانند هر دوره دیگری که توسط تیم بوچالکا فکر می شود، دوره عالی است!!!!" - Jean Uwumuremyi

در اینجا چیزی است که یک دانش آموز در مورد یکی دیگر از دوره های آموزشی گفت.

"من مبتدی در برنامه نویسی هستم، اما علاقه مند به یادگیری و یافتن راه هایی برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در شغل فعلی یا شاید آینده من. این دوره آموزشی پایتون به من به عنوان یک برنامه نویس جدید یک پایگاه جامع عالی داد و من واقعا از شیوه تیم و سرعت سخنرانی ها لذت بردم! - Michael Jareo

در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

درباره بسیاری از مفاهیم مهم کد C# از جمله.

خواهید آموخت
  • ایجاد یک برنامه پایه C#

  • همه چیز درباره کامپایلر C#

  • پاسخ به سوالاتی مانند کلاس C# چیست، ویژگی C# چیست، چگونه از فضای نام C# استفاده می‌کنید و غیره.

  • اما مهم این است که چگونه کد C# را اشکال زدایی و اصلاح کنیم، و چگونه از Visual Studio مایکروسافت که در این دوره استفاده می شود بهترین بهره را ببریم - ما نکات و ویدیوهای نصب را شامل ویندوز و مک می کنیم. و کد ویژوال استودیو برای کاربران لینوکس که نسخه بومی ویژوال استودیو را در دسترس ندارند نیز مورد بحث قرار گرفته است.

  • برنامه درسی را در این صفحه برای فهرستی از آنچه در دوره تحت پوشش قرار می‌گیرد، بررسی کنید.

در طول مسیر ما با تعداد زیادی کد مثال سی شارپ کار خواهیم کرد. ما با کدهای بد نوشته شده شروع می کنیم و به طور کامل آن را مرور می کنیم تا آن را بهبود بخشیده و بدون اشکال کنیم. این یک مهارت ضروری است و شما آن را در این دوره یاد خواهید گرفت.

این دوره از ترکیبی از تکه‌های کوچک کد و سپس پروژه‌های بزرگ‌تر دنیای واقعی استفاده می‌کند که می‌توانید آن‌ها را اجرا، ویرایش و بهبود ببخشید - شما یاد می‌گیرید که چگونه به عنوان یک برنامه‌نویس فکر کنید و چگونه از زبان برنامه‌نویسی c# بهترین استفاده را ببرید. .

در مورد به روز رسانی دوره چطور؟

این دوره به‌روزرسانی‌های منظم دریافت می‌کند - ما قبلاً سندی در دوره داریم که نشان می‌دهد چه محتوایی هنوز اضافه می‌شود - پیش‌بینی می‌کنیم که پس از اتمام، حدود شانزده ساعت طول بکشد.

مدرسان سابقه خوبی از به روز رسانی دوره های خود در گذشته در Udemy ایجاد کرده اند و این در این دوره ادامه خواهد داشت.

در مورد مربیان چطور؟

مدرسان شما، تیم و ژان پل، مجموعاً 70 سال تجربه توسعه نرم افزار حرفه ای بین خود دارند. آنها برای شرکت‌های معتبری مانند IBM، Mitsubishi، Fujitsu و Saab کار کرده‌اند. تجربه حرفه ای آنها به این معنی است که شما از کارشناسان واقعی با تجربه برنامه نویسی تجاری واقعی یاد می گیرید.

دوره‌های دیگر آن‌ها در Udemy صدها هزار دانش‌آموز و ده‌ها هزار بررسی را به خود جلب کرده است - آنها سابقه رشک‌آوری در ایجاد دوره‌هایی دارند که به مردم یاد می‌دهند آنچه را که برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس سازنده و موفق باید بیاموزند. بسیاری از دانش آموزان آنها پس از گذراندن دوره آموزشی خود برای شغل برنامه نویسی درخواست داده اند و به آن دست یافته اند.

در اینجا نظر دیگری از یک دانش آموز در یکی دیگر از دوره های آموزشی ارائه شده است.

"چند ماه پیش، زمانی که دوره جاوا را به پایان رساندم، یک بار پیام دادم که چگونه به من کمک کرد تا مهارت‌های سی شارپم را تقویت کنم. به طور خلاصه، مالک شرکت توسعه نرم‌افزاری که در حال حاضر کار می‌کنم، بعد از دیدن مهارت‌هایم. به طور تصادفی، او از من پرسید که آیا به دنبال کار هستم، من گفتم واقعا نه، اما من علاقه مند هستم که ببینم همه چیز در مورد چیست، او رزومه من را خواست،  یک مصاحبه تنظیم کرد و او یک آزمایش سریع برای من انجام داد تا ببینم چگونه من بسیار مهارت داشتم و آزمون را با مهارت تمام کردم.او به من یک کار تمام وقت طولانی مدت با حقوق اولیه بالاتر از آنچه که انجام می دادم (70000 دلار در سال برای شروع و 75000 دلار آمریکا در سال) به من پیشنهاد داد. بعد از شش ماه، اگر همه چیز خوب پیش برود)، ساعات و مزایای بسیار خوبی دارد، بنابراین اکنون با یک هدف واقعی برنامه‌نویسی می‌کنم و کاری که در اوقات فراغت به صورت رایگان انجام می‌دادم، اکنون برای من درآمد دارد، من در آنجا کار کرده‌ام. اکنون یک ماه است و برای آنها و من عالی بوده است. " - میگل لارا

اگر سوالی دارید چطور؟

مثل اینکه این دوره به اندازه کافی کامل نبود، تیم و ژان پل پشتیبانی کامل را ارائه می دهند و به هر سؤالی که دارید 7 روز در هفته پاسخ می دهند (در حالی که بسیاری از مربیان فقط یک بار در هفته پاسخ می دهند یا اصلاً جواب نمی دهند).

این بدان معناست که هرگز نمی‌بینید که روزها در یک درس گیر کرده باشید. با راهنمایی های دستی آنها، بدون هیچ مانع بزرگی در این دوره به آرامی پیشرفت خواهید کرد.

نقل قول دانشجو: "در دوره چندین چالش وجود دارد، و در صورت نیاز به راهنمایی، به سوالات پرسیده شده سریع و مفصل پاسخ داده می شود. احساس می شود که یک به یک پشتیبانی می شود. از انتظارات من فراتر است!" - Arjo Tibben

خطری هم وجود ندارد!

این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت وجه کامل ارائه می‌شود. به این معنی که اگر از دوره یا پیشرفت خود کاملاً راضی نیستید، به سادگی به مربیان اطلاع دهید و آنها 100% به شما بازپرداخت خواهند کرد.

یا در نهایت مهارت های C# را به دست می آورید، به توسعه برنامه های عالی ادامه می دهید و به طور بالقوه شغلی عالی برای خود ایجاد می کنید، یا دوره را امتحان می کنید و اگر آن را دوست ندارید، به سادگی تمام پول خود را پس می گیرید...

شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید ببازید.

برای شروع آماده هستید، توسعه دهنده؟

اکنون با استفاده از دکمه "افزودن به سبد خرید" در سمت راست ثبت نام کنید و راه خود را به سمت درخشش خلاقانه و پیشرفته C# آغاز کنید. یا، با استفاده از ویژگی پیش‌نمایش، این دوره را برای یک چرخش رایگان شرکت کنید، تا بدانید که 100% مطمئن هستید که این دوره برای شما مناسب است.

شما را از داخل می بینیم (عجله کنید، کلاس C# منتظر است!)


سرفصل ها و درس ها

مقدمه و اطلاعات دوره Introduction and Course Information

  • معرفی دوره Course Introduction

  • لینک به دوره یوتیوب Links to Youtube Course

  • لینک به دوره یوتیوب Links to Youtube Course

  • سی شارپ چیست؟ What is C#?

  • دریافت ابزارهای نرم افزاری Getting the Software Tools

  • دریافت ابزارهای نرم افزاری Getting the Software Tools

  • ویژوال استودیو را روی ویندوز نصب کنید Install Visual Studio on Windows

  • ویژوال استودیو را روی ویندوز نصب کنید Install Visual Studio on Windows

  • ویژوال استودیو را روی مک نصب کنید Install Visual Studio on Mac

  • لینوکس - راه اندازی .NET Framework SDK و کد ویژوال استودیو Linux - Setup .NET Framework SDK and Visual Studio code

  • لینوکس - راه اندازی .NET Framework SDK و کد ویژوال استودیو Linux - Setup .NET Framework SDK and Visual Studio code

  • پیکربندی ویژوال استودیو Configuring Visual Studio

  • پیکربندی ویژوال استودیو Configuring Visual Studio

  • ایجاد اولین پروژه ما Creating our First Project

  • سوالات متداول برای کاربران مک FAQ for Mac users

  • سلام دنیا Hello World

  • ساختار یک برنامه سی شارپ Structure of a C# Program

  • ساختار یک برنامه سی شارپ Structure of a C# Program

  • نشانه گذاری نقطه Dot Notation

  • نشانه گذاری نقطه Dot Notation

  • در حال دویدن الیزا Running Eliza

  • در حال دویدن الیزا Running Eliza

  • مقدمه ای بر زبان سی شارپ Introduction to the C# Language

  • مقدمه ای بر زبان سی شارپ Introduction to the C# Language

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 1 Section 1 Quiz

مقدمه و اطلاعات دوره Introduction and Course Information

  • معرفی دوره Course Introduction

  • سی شارپ چیست؟ What is C#?

  • ویژوال استودیو را روی مک نصب کنید Install Visual Studio on Mac

  • ایجاد اولین پروژه ما Creating our First Project

  • سوالات متداول برای کاربران مک FAQ for Mac users

  • سلام دنیا Hello World

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 1 Section 1 Quiz

شروع به کدنویسی Starting to Code

  • به سوالات شغلی برنامه نویسی شما پاسخ داده شد Your Programming Careers Questions Answered

  • دسترسی به پرسش و پاسخ شغلی برنامه نویسی Access to Programming Career Q&A

  • معرفی Introduction

  • متغیرها Variables

  • استفاده از var در مقابل نوع صریح Using var vs an Explicit Type

  • بازی شماره را حدس بزنید Guess the Number Game

  • بازی شماره را حدس بزنید Guess the Number Game

  • چرا از متغیرها استفاده کنیم؟ Why use Variables?

  • چرا از متغیرها استفاده کنیم؟ Why use Variables?

  • چالش شماره را حدس بزنید Guess the Number Challenge

  • چالش شماره را حدس بزنید Guess the Number Challenge

  • قراردادهای نامگذاری Naming Conventions

  • قراردادهای نامگذاری Naming Conventions

  • چالش کنوانسیون نامگذاری Naming Convention Challenge

  • چالش کنوانسیون نامگذاری Naming Convention Challenge

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 2 Section 2 Quiz

  • آزمون بخش 2 Section 2 Quiz

شروع به کدنویسی Starting to Code

  • به سوالات شغلی برنامه نویسی شما پاسخ داده شد Your Programming Careers Questions Answered

  • دسترسی به پرسش و پاسخ شغلی برنامه نویسی Access to Programming Career Q&A

  • معرفی Introduction

  • متغیرها Variables

  • استفاده از var در مقابل نوع صریح Using var vs an Explicit Type

  • خلاصه Summary

نوشتن در کنسول و خواندن از آن Writing to and Reading from the Console

  • معرفی Introduction

  • ورودی کنسول با Readkey قسمت 1 Console Input with Readkey Part 1

  • ورودی کنسول با Readkey قسمت 1 Console Input with Readkey Part 1

  • ورودی کنسول با Readkey قسمت 2 Console Input with Readkey Part 2

  • ReadKey در بازی HammerBitcoin ReadKey in the HammerBitcoin Game

  • ReadKey در بازی HammerBitcoin ReadKey in the HammerBitcoin Game

  • ورودی کنسول با ReadLine Console Input with ReadLine

  • ورودی کنسول با ReadLine Console Input with ReadLine

  • خواندن اعداد در HammerBitcoin Reading Numbers in HammerBitcoin

  • خروجی کنسول و درون یابی رشته ای Console Output and String Interpolation

  • خروجی کنسول و درون یابی رشته ای Console Output and String Interpolation

  • تراز درون یابی رشته ای String Interpolation Alignment

  • قالب بندی درون یابی رشته ای String Interpolation Formatting

  • قالب بندی درون یابی رشته ای String Interpolation Formatting

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 3 Section 3 Quiz

  • آزمون بخش 3 Section 3 Quiz

نوشتن در کنسول و خواندن از آن Writing to and Reading from the Console

  • معرفی Introduction

  • ورودی کنسول با Readkey قسمت 2 Console Input with Readkey Part 2

  • خواندن اعداد در HammerBitcoin Reading Numbers in HammerBitcoin

  • تراز درون یابی رشته ای String Interpolation Alignment

  • خلاصه Summary

انواع و عبارات سی شارپ C# Types and Expressions

  • معرفی Introduction

  • انواع اولیه Primitive Types

  • انواع اولیه Primitive Types

  • int و طولانی int and long

  • انواع نقطه شناور - شناور و دوتایی Floating Point Types - float and double

  • انواع نقطه شناور - شناور و دوتایی Floating Point Types - float and double

  • شناور و دقت مضاعف float and double Precision

  • انواع نقطه شناور - اعشاری Floating Point Types - Decimal

  • دقت اعشاری Decimal Accuracy

  • اصطلاحات Expressions

  • عبارات بولی Boolean Expressions

  • عبارات بولی مرکب Compound Boolean Expressions

  • متغیرهای بولی Boolean Variables

  • متغیرهای بولی Boolean Variables

  • Booleans در HammerBitcoin Booleans in HammerBitcoin

  • Booleans در HammerBitcoin Booleans in HammerBitcoin

  • راه حل چالش بیان بولی Solution to Boolean Expression Challenge

  • راه حل چالش بیان بولی Solution to Boolean Expression Challenge

  • کلاس ها و اشیاء Classes and Objects

  • کلاس ها و اشیاء Classes and Objects

  • نمونه های خودرو Car Instances

  • نمونه های خودرو Car Instances

  • زمینه های Fields

  • زمینه های Fields

  • سازندگان کلاس Class Constructors

  • سازندگان کلاس Class Constructors

  • اعضای خصوصی و عمومی Private and Public Members

  • اعضای خصوصی و عمومی Private and Public Members

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 4 Section 4 Quiz

  • آزمون بخش 4 Section 4 Quiz

انواع و عبارات سی شارپ C# Types and Expressions

  • معرفی Introduction

  • int و طولانی int and long

  • شناور و دقت مضاعف float and double Precision

  • انواع نقطه شناور - اعشاری Floating Point Types - Decimal

  • دقت اعشاری Decimal Accuracy

  • اصطلاحات Expressions

  • عبارات بولی Boolean Expressions

  • عبارات بولی مرکب Compound Boolean Expressions

  • خلاصه Summary

کنترل جریان: برای و در حالی که Flow Control: for and while

  • معرفی Introduction

  • مرجع زبان مایکروسافت Microsoft Language Reference

  • برای حلقه ها for Loops

  • برای حلقه ها for Loops

  • دیباگر ویژوال استودیو The Visual Studio Debugger

  • بیشتر برای Loops More for Loops

  • تو در تو برای Loops Nested for Loops

  • تو در تو برای Loops Nested for Loops

  • اشکال زدایی کلاس Console با VS Code Debugging the Console class with VS Code

  • اشکال زدایی کلاس Console با VS Code Debugging the Console class with VS Code

  • استفاده از Debugger با HammerBitcoin Using the Debugger with HammerBitcoin

  • استفاده از Debugger با HammerBitcoin Using the Debugger with HammerBitcoin

  • برای Loops در ElizaIsSilly for Loops in ElizaIsSilly

  • آشنایی بیشتر با الیزا Understanding more about Eliza

  • در حالی که حلقه ها while Loops

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • کدام راه بهتر است؟ Which Way is Better?

  • کدام راه بهتر است؟ Which Way is Better?

  • انجام در حالی که do - while

  • انجام در حالی که do - while

  • راه حل برای انجام - در حالی که چالش Solution to do - while Challenge

  • راه حل برای انجام - در حالی که چالش Solution to do - while Challenge

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 5 Section 5 Quiz

کنترل جریان: برای و در حالی که Flow Control: for and while

  • معرفی Introduction

  • مرجع زبان مایکروسافت Microsoft Language Reference

  • دیباگر ویژوال استودیو The Visual Studio Debugger

  • بیشتر برای Loops More for Loops

  • برای Loops در ElizaIsSilly for Loops in ElizaIsSilly

  • آشنایی بیشتر با الیزا Understanding more about Eliza

  • در حالی که حلقه ها while Loops

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • آزمون بخش 5 Section 5 Quiz

کنترل جریان: if/else و سوئیچ Flow control: if/else and switch

  • معرفی Introduction

  • اگر بیانیه if Statement

  • اگر بیانیه if Statement

  • بند دیگری else Clause

  • بند دیگری else Clause

  • بیشتر در مورد if و other More on if and else

  • در غیر این صورت چالش if-else Challenge

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • بازی دوباره راه حل چالش Play Again Challenge Solution

  • بیانیه سوئیچ The switch Statement

  • بیانیه سوئیچ The switch Statement

  • مورد پیش فرض The default case

  • رسیدگی به پرونده های متعدد Handling Multiple cases

  • استفاده از break در Loops Using break in Loops

  • استفاده از break در Loops Using break in Loops

  • از ادامه در یک عبارت switch استفاده کنید Using continue in a switch Statement

  • محدوده استراحت و ادامه Scope of break and continue

  • محدوده استراحت و ادامه Scope of break and continue

  • رفتن به goto

  • اپراتور شرطی سه تایی Ternary Conditional Operator

  • چالش اپراتور سه تایی Ternary Operator Challenge

  • راه حل چالش اپراتور سه تایی Ternary Operator Challenge Solution

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 6 Section 6 Quiz

  • آزمون بخش 6 Section 6 Quiz

کنترل جریان: if/else و سوئیچ Flow control: if/else and switch

  • معرفی Introduction

  • بیشتر در مورد if و other More on if and else

  • در غیر این صورت چالش if-else Challenge

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • بازی دوباره راه حل چالش Play Again Challenge Solution

  • مورد پیش فرض The default case

  • رسیدگی به پرونده های متعدد Handling Multiple cases

  • از ادامه در یک عبارت switch استفاده کنید Using continue in a switch Statement

  • رفتن به goto

  • اپراتور شرطی سه تایی Ternary Conditional Operator

  • چالش اپراتور سه تایی Ternary Operator Challenge

  • راه حل چالش اپراتور سه تایی Ternary Operator Challenge Solution

  • خلاصه Summary

کنترل جریان: روش ها Flow control: methods

  • معرفی Introduction

  • روش های فراخوانی Calling Methods

  • روش های فراخوانی Calling Methods

  • روشها روشهای فراخوانی Methods Calling Methods

  • پارامترهای روش Method Parameters

  • راه حل چالش پارامتر Parameter Challenge Solution

  • راه حل چالش ترمز Brake Challenge Solution

  • راه حل چالش ترمز Brake Challenge Solution

  • بازی ماشین ساده Simple Car Game

  • بازی ماشین ساده Simple Car Game

  • روش های عمومی و خصوصی public and private Methods

  • یک نتیجه از یک متد را برگردانید Return a result from a Method

  • کد تکراری بد است Duplicating Code is Bad

  • حذف کد تکراری با Refactoring Remove Duplicate Code by Refactoring

  • عبور از ارزش Passing by Value

  • عبور از مرجع Passing by Reference

  • Refactoring Challenge Refactoring Challenge

  • Refactoring Challenge Refactoring Challenge

  • Refactoring راه حل چالش Refactoring Challenge Solution

  • دامنه متغیر Variable Scope

  • دامنه متغیر Variable Scope

  • حذف متغیرهای جهانی Removing Global Variables

  • خلاصه دامنه و چالش Scope Summary and Challenge

  • خلاصه دامنه و چالش Scope Summary and Challenge

  • راه حل چالش Solution to Challenge

  • راه حل چالش Solution to Challenge

  • راه حل ادامه دارد Solution Continued

  • خلاصه Summary

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 7 Section 7 Quiz

کنترل جریان: روش ها Flow control: methods

  • معرفی Introduction

  • روشها روشهای فراخوانی Methods Calling Methods

  • پارامترهای روش Method Parameters

  • راه حل چالش پارامتر Parameter Challenge Solution

  • روش های عمومی و خصوصی public and private Methods

  • یک نتیجه از یک متد را برگردانید Return a result from a Method

  • کد تکراری بد است Duplicating Code is Bad

  • حذف کد تکراری با Refactoring Remove Duplicate Code by Refactoring

  • عبور از ارزش Passing by Value

  • عبور از مرجع Passing by Reference

  • Refactoring راه حل چالش Refactoring Challenge Solution

  • حذف متغیرهای جهانی Removing Global Variables

  • راه حل ادامه دارد Solution Continued

  • خلاصه Summary

  • آزمون بخش 7 Section 7 Quiz

اپراتورها Operators

  • معرفی Introduction

  • اپراتورها و اولویت اپراتور Operators and Operator Precedence

  • اپراتورهای اولیه Primary Operators

  • اپراتورهای اولیه Primary Operators

  • از ++ و -- در عبارات اجتناب کنید Avoid ++ and -- in Expressions

  • اولویت اپراتور Operator Precedence

  • اولویت اپراتور Operator Precedence

  • با استفاده از Remainder Operator Using the Remainder Operator

  • با استفاده از Remainder Operator Using the Remainder Operator

  • باقیمانده در سنگ، کاغذ، قیچی Remainder in Rock, Paper, Scissors

  • باقیمانده در سنگ، کاغذ، قیچی Remainder in Rock, Paper, Scissors

  • اپراتورهای رابطه ای و مشروط Relational and Conditional Operators

  • ارزیابی اتصال کوتاه Short-circuit Evaluation

  • اپراتورهای واگذاری Assignment Operators

  • آزمون بخش 8 Section 8 Quiz

  • آزمون بخش 8 Section 8 Quiz

اپراتورها Operators

  • معرفی Introduction

  • اپراتورها و اولویت اپراتور Operators and Operator Precedence

  • از ++ و -- در عبارات اجتناب کنید Avoid ++ and -- in Expressions

  • اپراتورهای رابطه ای و مشروط Relational and Conditional Operators

  • ارزیابی اتصال کوتاه Short-circuit Evaluation

  • اپراتورهای واگذاری Assignment Operators

کار با رشته ها Working with Strings

  • رشته چیست؟ What is a String?

  • نمایه سازی Indexing

  • طول رشته String Length

  • IndexOf و Substrings IndexOf and Substrings

  • مقایسه رشته ها StringComparison

  • LastIndexOf و مسابقات تکراری LastIndexOf and Repeated Matches

  • پردازش مسابقات، درج و حذف Processing Matches, Insert and Remove

  • پردازش مسابقات، درج و حذف Processing Matches, Insert and Remove

  • روش های رشته ای String Methods

  • برابری رشته String Equality

  • ارزش و انواع مرجع - قسمت 1 Value and Reference Types - Part 1

  • رشته ها غیر قابل تغییر هستند Strings are Immutable

  • کلاس StringBuilder The StringBuilder Class

  • انواع مرجع - قسمت 2 Reference Types - Part 2

  • برابری و انواع مرجع Equality and Reference Types

  • ضمیمه، پاک کردن و زنجیره‌سازی روش Append, Clear and Method Chaining

  • ضمیمه، پاک کردن و زنجیره‌سازی روش Append, Clear and Method Chaining

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • روش های ضمیمه باقی مانده The Remaining Append Methods

  • مقدمه ای بر روش های اضافه بار Introduction to Overloading Methods

  • مقدمه ای بر روش های اضافه بار Introduction to Overloading Methods

  • ToString و روش های اضافه بار بیشتر ToString and More Overloaded Methods

  • آزمون بخش 9 Section 9 Quiz

  • آزمون بخش 9 Section 9 Quiz

کار با رشته ها Working with Strings

  • رشته چیست؟ What is a String?

  • نمایه سازی Indexing

  • طول رشته String Length

  • IndexOf و Substrings IndexOf and Substrings

  • مقایسه رشته ها StringComparison

  • LastIndexOf و مسابقات تکراری LastIndexOf and Repeated Matches

  • روش های رشته ای String Methods

  • برابری رشته String Equality

  • ارزش و انواع مرجع - قسمت 1 Value and Reference Types - Part 1

  • رشته ها غیر قابل تغییر هستند Strings are Immutable

  • کلاس StringBuilder The StringBuilder Class

  • انواع مرجع - قسمت 2 Reference Types - Part 2

  • برابری و انواع مرجع Equality and Reference Types

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • روش های ضمیمه باقی مانده The Remaining Append Methods

  • ToString و روش های اضافه بار بیشتر ToString and More Overloaded Methods

کلاس ها Classes

  • OOP و کلاس ها OOP and Classes

  • راه اندازی فرودگاه Setting Up the Airport

  • نمودارهای کلاس Class Diagrams

  • اعضای کلاس Class Members

  • اعضای کلاس Class Members

  • سازندگان و میدان ها Constructors and Fields

  • سازندگان و میدان ها Constructors and Fields

  • ویژگی ها، گیرندگان و تنظیم کننده ها Properties, Getters and Setters

  • چرا از Properties استفاده کنیم؟ Why use Properties?

  • اصل مسئولیت واحد The Single Responsibility Principle

  • اصل مسئولیت واحد The Single Responsibility Principle

  • زمینه های پشتیبان و ویژگی های خودکار Backing Fields and Auto Properties

  • Enums Enums

  • چالش تعداد واحدها Enum Units Challenge

  • راه حل چالش Enum Units Enum Units Challenge Solution

  • راه حل چالش Enum Units Enum Units Challenge Solution

  • مطالب بیشتر More Content

  • مطالب بیشتر More Content

  • مطالب آینده Upcoming Content

  • مطالب آینده Upcoming Content

کلاس ها Classes

  • OOP و کلاس ها OOP and Classes

  • راه اندازی فرودگاه Setting Up the Airport

  • نمودارهای کلاس Class Diagrams

  • ویژگی ها، گیرندگان و تنظیم کننده ها Properties, Getters and Setters

  • چرا از Properties استفاده کنیم؟ Why use Properties?

  • زمینه های پشتیبان و ویژگی های خودکار Backing Fields and Auto Properties

  • Enums Enums

  • چالش تعداد واحدها Enum Units Challenge

اطلاعات اضافی - کد منبع و موارد دیگر Extra Information - Source code, and other stuff

  • کد منبع Source Code

  • کد منبع Source Code

  • سخنرانی و اطلاعات پاداش Bonus Lecture and Information

  • سخنرانی و اطلاعات پاداش Bonus Lecture and Information

اطلاعات اضافی - کد منبع و موارد دیگر Extra Information - Source code, and other stuff

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش C# برای مبتدیان Crash Course
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
13 hours
157
Udemy (یودمی) udemy-small
04 آبان 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
9,811
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tim Buchalka Tim Buchalka

Java Python Android و C# Expert Developer - 1.28 میلیون دانشجو

Jean-Paul Roberts Jean-Paul Roberts

برنامه نویس کامپیوتر، تحلیلگر و معلم

Tim Buchalka's Learn Programming Academy Tim Buchalka's Learn Programming Academy

برنامه نویسان و معلمان حرفه ای - 1.75 میلیون دانش آموز

Jean-Paul Roberts Jean-Paul Roberts

برنامه نویس کامپیوتر، تحلیلگر و معلم

Tim Buchalka's Learn Programming Academy Tim Buchalka's Learn Programming Academy

برنامه نویسان و معلمان حرفه ای - 1.75 میلیون دانش آموز

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.