نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش RealFlow ، ما تکنیک هایی را برای ایجاد شبیه سازی برای عکس و تبلیغات محصول یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2012، 3ds Max 2011، V-Ray 2. در این آموزش RealFlow ، ما روش هایی را برای ایجاد شبیه سازی برای عکس های محصول و تبلیغات یاد خواهیم گرفت. ما از تکنیک های مختلف برای ایجاد عناصر شبیه سازی شده برای عکسهای محصول نوشیدنی ، چه برای تبلیغات ثابت و چه برای تبلیغات متحرک ، استفاده خواهیم کرد. با به کارگیری روش های مختلف برای ایجاد قطرات با استفاده از RealFlow's SPH solver ، با استفاده از daemons به gbyps خواهیم رسید. برخی از دیمون هایی که استفاده خواهیم کرد شامل موارد زیر است: کشش سطحی و فیلترها برای ایجاد قطرات واقع گرایانه و شبیه سازی های پویا ، مقادیر چسبنده و اصطکاک برای کنترل پویایی کلی ، و در نهایت ایجاد مشبک و ارائه تنظیمات برای یک رندر تولید اساسی ، با استفاده از 3ds Max و V-Ray نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2012 ، 3ds Max 2011 ، V-Ray 2.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شبیه سازی قطره برای ارائه محصول در RealFlow
Droplet Simulation for Product Rendering in RealFlow
-
آماده سازی هندسه و ایجاد سریع قطرات
Preparing Geometry and Quick Creation of Droplets
-
استفاده از Object Emitters برای ایجاد قطره های استاتیک
Using Object Emitters to Create Static Droplets
-
استفاده از ذرات گنگ برای ایجاد قطرات ریز
Using Dumb Particles to Create Micro Droplets
-
ایجاد قطره های متحرک
Creating Animated Drips
-
تنظیم صحنه و استفاده از فیلترها
Setting up the Scene and Using Filters
-
تنظیم دقیق شبیه سازی ما
Fine Tuning Our Simulation
-
بررسی شبیه سازی و پیش نمایش مش بندی
Simulation Review and Meshing Preview
-
ایجاد یک استخر آب
Creating a Pool of Water
-
مش نهایی شبیه سازی ها
Final Meshing of the Simulations
-
تنظیم رندرهای ما
Setting up Our Renders
-
نیشگون گرفتن و کشیدن مواد
Tweaking Materials and Lighting
-
مرور رندر ما
Reviewing Our Render
نمایش نظرات