آموزش ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک قدرتمند Shopify برای مبتدیان

Creating A Powerful Shopify E-commerce Store For Beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام! من تراویس هستم، یک شریک Shopify مستقر در سنگاپور. من به صدها تاجر کمک کرده‌ام تا کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی موفقی را در پلتفرم Shopify از طریق گستره خدماتم که شامل راه‌اندازی فروشگاه و بهینه‌سازی تبدیل می‌شود، ایجاد کنند. می توانید نمونه ای از کارهای من را در این نمونه کار مشاهده کنید: https://bit.ly/2Q12JeK

من بینش‌های کلیدی در مورد آنچه واقعاً برای یک فروشگاه Shopify موفق و سودآور کار می‌کند به دست آورده‌ام و می‌خواستم دوره‌ای ساده ایجاد کنم که هر کسی بتواند آن را دنبال کند و شروع به ساخت فروشگاه تجارت الکترونیکی خودش کند که برای تبدیل فروش بهینه شده است. این دوره برای مبتدیان در نظر گرفته شده است، بنابراین اگر نمی دانید چگونه شروع کنید، این دوره شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

مقدار بالقوه در این دوره نامحدود است. در تجارت الکترونیک هیچ محدودیتی برای درآمد شما وجود ندارد. تنها عامل تعیین‌کننده این است که چقدر تلاش می‌کنید. این که آیا یک فروشگاه به عنوان یک فروشگاه جانبی دارید یا یک تجارت الکترونیک تمام وقت که درآمد ۶ رقمی و بالاتر را به همراه دارد، کاملاً به شما بستگی دارد. درس من این است که شما را در مسیر درست راهنمایی کنم، از دام های رایج اجتناب کنید، و همه ابزارهایی را که برای موفقیت نیاز دارید در اختیارتان بگذارم.

در صورت هرگونه سوال با من تماس بگیرید و از شما متشکرم!

دانشجویان عزیز، لطفاً از اسلایدهای پیوست شده برای کمک به یادگیری درس خود استفاده کنید. همچنین، من شدیداً شما را تشویق می‌کنم که در این دوره گام به گام فروشگاه خود را با من ایجاد و بسازید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • اضافه کردن منوها Adding menus

  • نصب برنامه های Shopify Installing Shopify apps

  • ایجاد یک حساب کاربری Shopify Creating a Shopify account

  • انتخاب نوع فروشگاه Choosing your type of store

  • در حال تنظیم تم Setting up your theme

  • نتیجه Conclusion

  • ایجاد صفحات کلیدی Creating key pages

  • ایجاد صفحات متفرقه Creating miscellaneous pages

  • مقدمه Introduction

  • انتخاب موضوع فروشگاه Choosing your store theme

  • درک ناوبری Shopify Understanding Shopify navigation

  • افزودن محصولات Adding Products

  • ایجاد مجموعه محصولات Creating product collections

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک قدرتمند Shopify برای مبتدیان
جزییات دوره
1h 57m
13
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,279
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Travis Toh
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Travis Toh Travis Toh

6-فروشنده آنلاین شکل

سلام! من یک فروشنده آنلاین 6 رقمی خود ساخته از سنگاپور هستم. من 3 سال پیش کارم را رها کردم تا به دنبال اشتیاقم در کسب درآمد آنلاین و کارآفرینی باشم. من در حال حاضر یک فروشنده برتر در Fiverr هستم و یک آژانس تجارت الکترونیک کوچک دارم که خدمات Shopify را ارائه می دهد.

به عنوان یک مربی اشتراک مهارت، هدف من انتقال دانش و الهام بخشیدن به افرادی است که می‌خواهند از ابزارها و منابع دیجیتال برای راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود استفاده کنند.