نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
تعامل در VR با کنترل کننده های حرکتی یکی از جالب ترین موارد در زمینه فناوری در حال حاضر است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با کنترلرهای حرکتی و VR ارتباط خلاقیت خود را برقرار کرده و از طریق آن حرکت کنید. نرم افزار موردنیاز: موتور غیرواقعی در این دوره ، Designing Motion Controller Experiences in Unreal ، خواهید آموخت که چگونه می توانید یک پروژه را تنظیم کنید که به شما کمک کند این کار را با کمک کنترل کننده های حرکت Unreal Engine و VR انجام دهید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه یک کاراکتر VR را با کنترل کننده های حرکت تنظیم کنید. در مرحله بعدی ، نحوه تعامل با اشیا with با کنترل کننده های حرکتی را کشف خواهید کرد. سرانجام ، نحوه ایجاد یک سیستم teleport را کشف خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه یک پروژه ایجاد کنید که به شما امکان حرکت آزادانه در طول صحنه را بدهد در حالی که توانایی برداشتن و بازی با هر اشیایی را که انتخاب می کنید ، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: موتور غیرواقعی 4.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
برنامه ریزی برای VR کنترل شده با حرکت
Planning for Motion Controlled VR
-
مواردی که باید در هنگام برنامه ریزی یک تجربه VR به خاطر داشته باشید
Things to Keep in Mind While Planning a VR Experience
-
اجتناب از بیماری حرکتی در VR
Avoiding Motion Sickness in VR
-
تنظیم VR Pawn و Motion Controller
Setting up a VR Pawn and Motion Controllers
-
سفارشی کردن ظاهر کنترل کننده های حرکت شما
Customizing the Look of Your Motion Controllers
-
تنظیم ورودی های کنترل کننده حرکت
Setting up Motion Controller Inputs
ایجاد تعاملات کنترل کننده حرکت
Creating Motion Controller Interactions
-
نحوه راه اندازی رابط
How to Setup an Interface
-
تنظیم اشیا ما برای تعامل
Setting up our Objects for Interaction
-
ایجاد متغیرهای Grab
Creating Grab Variables
-
ایجاد توابع Grab and Drop
Creating Grab and Drop Functions
-
ساخت یک عملکرد بازیگر Grab
Building a Grab Actor Function
-
ساخت یک بازیگر نزدیک به عملکرد دست
Building a Get Actor Near Hand Function
-
ساخت یک عملکرد بازیگر اکران
Building a Release Actor Function
-
تنظیم عملکردهای چپ دستی
Setting up the Left Hand Grab Functions
-
پیاده سازی ورودی های ماشه برای گرفتن
Implementing Trigger Inputs to Grab
ایجاد انتقال از طریق کنترل حرکت
Creating Motion Controlled Teleportation
-
تنظیم متغیرها و توابع Teleport
Setting up Teleport Variables and Functions
-
ایجاد مش پیمایش
Creating a Navigation Mesh
-
ایجاد ردیابی خط
Creating a Line Trace
-
ایجاد عملکرد Teleport
Creating a Teleport Function
-
تنظیم عملکردهای انتقال از راه دور
Setting up the Left Teleport Functions
-
تنظیم و استفاده از ورودی های teleport چپ و راست
Setting up and Using Left and Right Teleport Inputs
نمایش نظرات