آموزش مدل سازی کاراکتر پیشرفته در ZBrush و Photoshop

Advanced Character Modeling in ZBrush and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ساخت ماکت کاراکتر به طور کامل در ZBrush و ترکیب پاس های رندر در Adobe Photoshop. تمرکز این آموزش ایجاد ماکت کاراکتر به طور کامل در ZBrush با هدف ایجاد یک ... آموزش ایجاد یک ماکت کاراکتر به طور کامل در ZBrush و ترکیب پاس های رندر در Adobe Photoshop خواهد بود. تمرکز این آموزش، ایجاد ماکت کاراکتر به طور کامل در ZBrush، با هدف ایجاد یک تصویر رندر شده عالی به عنوان محصول نهایی خواهد بود. این به عنوان یک مقدمه کلی برای بسیاری از ابزارهای ZBrush در نظر گرفته شده است که ایجاد و خروجی این نوع تصویر را امکان پذیر می کند. تصویری که در بالا مشاهده می کنید در یک روز 9 ساعته با استفاده از این تکنیک ها مجسمه سازی، بافت و رندر شده است. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4.0، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی کاراکتر پیشرفته در ZBrush و Photoshop Advanced Character Modeling in ZBrush and Photoshop

  • ایجاد و اصلاح مش پایه Base Mesh Creation and Refinement

  • تغییر شکل سریع مش و جزئیات خشن Quick Mesh Reshaping and Rough Detailing

  • استفاده از لایه ها برای تغییر شکل پایه Using Layers to Change the Base Shape

  • استفاده از لایه‌ها برای ترکیب و پالایش مش پایه نهایی Using Layers to Blend and Refine the Final Basic Mesh

  • توپولوژی مجدد مش Re-topologizing the Mesh

  • UV Master معرفی، نکات و ترفندها UV Master Introduction, Tips and Tricks

  • بهینه سازی فضای UV Optimizing UV Space

  • پوشش مناطق مدل Masking Areas of the Model

  • یافتن جریان تشریحی طبیعی جزئیات Finding the Natural Anatomical Flow of Details

  • خطوط ریز و چین و چروک، عیوب پوست، منافذ Fine Lines and Wrinkles, Skin Imperfections, Pores

  • تکنیک های رنگ آمیزی بافت با پلی پینت Texture Painting Techniques with Polypaint

  • کم رنگ کردن بافت های پوست و ترکیب لایه ها Underpainting the Skin Textures and Layer Blending

  • نشان دادن ماکت تمام شده Posing the Finished Maquette

  • تنظیمات نورپردازی سریع GI برای رندرینگ Quick GI Lighting Setups for Rendering

  • استفاده از BPR برای رندر عناصر برای ترکیب Using BPR to Render Elements for Compositing

  • جلوه های ترکیبی اولیه در فتوشاپ Basic Compositing Effects in Photoshop

  • جزئیات نقاشی و جلوه های رنگی برای جلوگیری از رندر مجدد Painting Details and Color Effects to Avoid Re-renders

  • تکنیک های جلوه های سریع در فتوشاپ Quick Effects Techniques in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی کاراکتر پیشرفته در ZBrush و Photoshop
جزییات دوره
5h 47m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Matthew Weng
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matthew Weng Matthew Weng

متیو ونگ در مرکز مطالعات خلاق - کالج هنر و طراحی حضور یافت و در آنجا طراحی گرافیک و تصویرسازی خواند. در اینجا بود که او واقعاً اشتیاق خود را برای تولید فیلم و فیلم پیدا کرد. در سال 1996، پس از کار در خانه‌های پست مختلف در منطقه مترو دیترویت، او یک خانه پست بوتیک را در دیترویت تأسیس کرد که با یک ایستگاه کاری Softimage و Avid شروع کرد و به فضای 4K به علاوه فوت مربع با 4 سالن ویرایش و بخش CG او در درجه اول برای مشتری تجاری، عناوین و نماهای FX را برای تعدادی از فیلم‌های مستقل و برنامه‌های تلویزیونی خلق کرد. او همچنین برای 2 سریال تلویزیونی اصلی، پایلوت، خلق و تولید کرد. این استودیو در سال 2005 فروخته شد. در سال 2005، او برای ایجاد یک بخش CG در استودیوی عکاسی Evox Productions، یک پیشرو در عکاسی دیجیتال خودرو، استخدام شد. بخش اولیه cg در دیترویت برای خدمات رسانی به صنعت خودرو ایجاد شد. پس از ایجاد خط لوله، پرسنل و راه اندازی بخش، او به لس آنجلس نقل مکان کرد تا یک بخش مشابه در اینجا در دفاتر اصلی ایجاد کند. او حدود 6 ماه هنرمند ناظر و رئیس بخش بود تا اینکه مدیر تولید کل تیم خلاق شد. او به مدت چهار سال در این نقش خدمت کرد و شروع به فعالیت در کارهای سینمایی و تلویزیونی کرد. در سال 2009 او یک هنرمند تمام وقت مستقل CGVFX شد و شروع به کار تمام وقت روی چنین پروژه هایی کرد. او به عنوان یک هنرمند ZBrush روی تعدادی از ویژگی ها کار کرده است، از جمله "The Hills Have Eyes II". او همچنین کارهای تلویزیونی را روی پروژه‌هایی برای کانال History، هالمارک و شرکت‌های وابسته به شبکه انجام داده است.