لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D S22: Motion Graphics
Cinema 4D S22 Essential Training: Motion Graphics
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Cinema 4D (C4D) همچنان به عنوان یک راه حل استاندارد صنعتی برای هنرمندان 3D درخشان است و مجموعه منحصر به فردی از ابزارها را به ویژه برای ایجاد گرافیک های جذاب ارائه می دهد. این دوره از موارد ضروری مجموعه ابزار C4D MoGraph و همچنین جدیدترین ویژگی هایی است که بخشی از Subscription Release 22 (S22) هستند. ابتدا با اصول رابط کاربری و گزینه های انیمیشن آشنا شوید. سپس ، نحوه کلون کردن اشیا ، دستکاری و ظرافت انیمیشن و کار با دوربین را بیاموزید. با استفاده از گزینه های نورپردازی ، رندر و ترکیب ، نحوه اصلاح اشیا و سطوح را بیاموزید. علاوه بر این ، ابزارهای مدل سازی spline و نوع را کاوش کرده و تکنیک های کار با دینامیک و ذرات را با استفاده از Field Field یاد بگیرید.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
Cinema 4D برای هنرمندان موشن گرافیک
Cinema 4D for motion graphics artists
قبل از شروع این دوره
Before you begin this course
تنظیم C4D
Setting up C4D
1. Motion Graphics چیست؟
1. What Are Motion Graphics?
موشن گرافیک چیست؟
What are motion graphics?
خط لوله حرکت گرافیکی
The motion graphics pipeline
نمونه کارها
Examples of work
مفاهیم اصلی برای گرافیک های سه بعدی و حرکتی
Core concepts for 3D and motion graphics
2. مبانی MoGraph و تکنیک های انیمیشن
2. MoGraph Basics and Animation Techniques
MoGraph چیست؟
What is MoGraph?
ایجاد و اصلاح کلون ها
Create and modify clones
ایجاد و ظرافت انیمیشن
Create and finesse animation
توابع جدول زمانی
Timeline functions
کپی کردن آهنگ ها و جبران فریم های کلیدی
Copying tracks and offsetting keyframes
در حال حرکت اشیا objects متحرک
Moving animated objects
در حال بارگیری مجدد انیمیشن با Time Tracks
Retiming animation with Time Tracks
3. Splines و متن
3. Splines and Text
splines چیست؟
What are splines?
با پرونده های Illustrator در C4D کار کنید
Work with Illustrator files in C4D
ابزار مدل سازی Spline
Spline modeling tools
ابزار تایپ کنید
Type tools
4. کار با دوربین ها
4. Working with Cameras
اصول دوربین
Camera basics
یک انیمیشن دوربین ایجاد کنید
Create a camera animation
شکل ظاهری بین دوربین ها
Morph between cameras
دوربین های دارای برچسب را کنترل کنید
Control cameras with tags
5. مواد و چراغ ها
5. Materials and Lights
کار با چراغ و مواد
Working with lights and materials
دستکاری مواد روی اشیا
Manipulate materials on objects
نقایص را با سایه اندازها اضافه کنید
Add imperfections with shaders
روشنایی حجمی
Volumetric lighting
نور با HDRI ها
Light with HDRIs
نور با اشیا and و مواد
Light with objects and materials
6. قدرت MoGraph و Fields
6. The Power of MoGraph and Fields
Fields چیست؟
What are Fields?
خواندن صحنه ای با فیلدز
Reading a scene with Fields
زمینه های به اشتراک گذاری در بین Effectors
Sharing Fields across Effectors
Field Fields و مقادیر بازسازی شده
Group Fields and remap values
با Delay and Decay کار کنید
Work with Delay and Decay
با Fields انتخاب کنید
Make selections with Fields
از برچسب های MoGraph با Fields استفاده کنید
Use MoGraph tags with Fields
از Masks و Subfields استفاده کنید
Use Masks and Subfields
الگوهای رشد ارگانیک ایجاد کنید
Create organic growth patterns
7. پویایی و نیروهای میدانی
7. Dynamics and Field Forces
کار با Dynamics
Working with Dynamics
نیروهای میدانی چیست؟
What are Field Forces?
ذرات C4D را با نیروهای Field کنترل کنید
Control C4D particles with Field Forces
شبیه سازی ذرات پیشرفته
Advanced particle simulations
8. رندر و آهنگسازی برای Motion Graphics
8. Rendering and Compositing for Motion Graphics
طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز
Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.
از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.
نمایش نظرات