آموزش پایتون پیشرفته: بسته بندی پایتون. Pip اسکریپت های خود را نصب کنید!

Advanced Python: Python packaging. Pip install your scripts!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با یادگیری یکی از سخت ترین مباحث پایتون، دانش پایتون خود را از سطح متوسط/پیشرفته به تسلط برسانید در این دوره شما یکی از پیشرفته ترین مباحث پایتون را یاد خواهید گرفت: چگونه یک بسته پایتون بسازید که بتوان آن را پیپ نصب کرد. پیش نیازها:دانشجویان باید توسعه دهندگان پیشرفته باشند. این دوره مبتدی یا متوسط ​​نیست. دانش‌آموزان باید قبل از اقدام به این دوره، درک کاملی از همه موضوعات پایتون داشته باشند.

در پایان این دوره می‌توانید یک بسته پایتون را منتشر کنید که قوی و قابل استقرار است، به طوری که هر کسی می‌تواند کد شما را به صورت پیپ نصب کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه این بسته ها را با هر دستور bash که انتخاب می کنید فراخوانی کنید. شما به اندازه کافی یاد خواهید گرفت که شکاف بین کیفیت کدهای دوره مبتدی و کیفیت کدهای قابل مشاهده در صنعت را پر کنید.

تا آنجا که پیش نیازها وجود دارد، این دوره برای مبتدیان نیست. این برای توسعه دهندگان پایتون قوی است که به دنبال ارتقای مهارت های خود به سطح بسیار پیشرفته هستند. شما باید پایه محکمی در پایتون داشته باشید و حداقل روی چند پروژه پایتون کار کرده باشید. شما باید دانش ماهری در خط فرمان داشته باشید. شما باید به یک ترمینال دسترسی داشته باشید، چه از طریق مک یا یک سیستم لینوکس (یا bash on windows، توصیه نمی شود). شما باید دانش ماهری در git داشته باشید.

این دوره به طور خاص برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، توسعه دهندگان پیشرفته ای که به تازگی پایتون را یاد گرفته اند و می خواهند کد خود را برای صنعت آماده کنند، و برای توسعه دهندگان پایتون که می خواهند یاد بگیرند که چگونه بسته های خود را نصب کنند، طراحی شده است.

این مهارت‌ها بسیار مفید هستند و بدون شک هر کارفرمایی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. این به طور گسترده‌ای به عنوان یکی از سخت‌ترین موضوعات در پایتون در نظر گرفته می‌شود، اگر سخت‌ترین موضوع نباشد، بنابراین اگر بتوانید این کار را انجام دهید، جزو معدود موضوعات انتخابی خواهید بود.

امیدوارم شما را در دوره ببینم!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نحوه نوشتن یک اسکریپت خواندنی پایتون How to write a readable python script

  • نحوه استفاده از پایتون با پوشه ها How to use python with folders

  • چگونه یک بسته پایتون بسازیم How to make a python package

  • نکات و ترفندهای setup.py! setup.py tips and tricks!

  • چگونه یک readme.md بسازیم How to make a readme.md

  • Pip اسکریپت خود را نصب کنید! Pip install your script!

  • تبریک میگم Congrats!

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش پایتون پیشرفته: بسته بندی پایتون. Pip اسکریپت های خود را نصب کنید!
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1.5 hours
8
Udemy (یودمی) udemy-small
14 خرداد 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
8,472
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Furuness Justin Furuness

توسعه دهنده پیشرفته پایتون

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.