آموزش ایجاد یک کلاه ایمنی بیگانه در V-Ray برای مایا و NUKE

Creating an Alien Helmet in V-Ray for Maya and NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش NUKE ، ما در مورد چگونگی ادغام کلاه ایمنی 3D در صفحه عمل زنده بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Agisoft Photoscan Standard Edition 1.1.2 ، PFTrack 2015.1.1 ، mocaPro 4 و MochaImport +. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 51 ایجاد یک کلاه ایمنی بیگانه در V-Ray برای مایا و NUKE 1 ساعت و 39 دقیقه 43 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک کلاه ایمنی بیگانه در V-Ray برای مایا و NUKE Creating an Alien Helmet in V-Ray for Maya and NUKE

  • ایده و پیش تولید کلاه ایمنی بیگانه Idea and Preproduction of the Alien Helmet

  • کاوش در تولید و تولید پس از تولید Exploring Production and Postproduction

  • انتخاب ابزار برای آفرینش Choosing Tools for Creation

  • استفاده از Photogrammetry در Photoscan Using Photogrammetry in Photoscan

  • ردیابی یک شی 3D سه بعدی در PFTrack Tracking a 3D Object in PFTrack

  • روتوش مارکرهای ردیابی با واردات موکا + برای NUKE Retouching Tracking Markers with mocha Import+ for NUKE

  • دوخت HDR کروی در Autopano Giga و رفع Nadir در NUKE Stitching Spherical HDR in Autopano Giga and Fixing the Nadir in NUKE

  • تنظیم صحنه 3D Maya Setting up the Maya 3D Scene

  • سایه و روشنایی در V-Ray 3 برای مایا Shading and Lighting in V-Ray 3 for Maya

  • تنظیم Render Elements در V-Ray برای مایا Setting up Render Elements in V-Ray for Maya

  • بحث درباره راه اندازی عمومی NUKE Discussing the General NUKE Setup

  • به کار بردن جلوه درخشش پوست زیرسطحی با Beauty Pass و UV Pass Applying Subsurface Skin Glow Effect with Beauty Pass and UV Pass

  • تنظیم Shadows و Deep Holdout Setting up the Shadows and Deep Holdout

  • عمق عمق میدان و یکپارچه سازی رندر سه بعدی Deep Depth of Field and 3D Render Integration

  • Exep Deep و UV Render Pass Deep Exrs and the UV Render Pass

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک کلاه ایمنی بیگانه در V-Ray برای مایا و NUKE
جزییات دوره
1h 40m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lars Wemmje
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lars Wemmje Lars Wemmje

Lars Wemmje یک هنرمند دیجیتال/ناظر جلوه های بصری در SLGH و یکی از اعضای تیم mamoworld است. وی پس از پایان تحصیلات خود در زمینه طراحی گرافیک در سال 2008 فعالیت حرفه ای خود را در صنعت تلویزیون به عنوان یک طراح حرکت آغاز کرد. در سال 2010 او شروع به کار در تبلیغات در SLGH برای مشتریانی مانند: مرسدس ، پورشه ، بوگاتی ، فولکس واگن ، BMW ، اوپل ، سیتروئن ، نیسان ، جیپ ، سوزوکی ، وودافون ، Telekom ، Vivil و بسیاری دیگر کرد. او یک مدیر 3D ، آهنگساز و سرپرست تنظیم VFX است که عاشق یادگیری گردش کار cg جدید است و دوست دارد دانش و تجربه خود را با سایر هنرمندان به اشتراک بگذارد.