آموزش بافت یک انسان واقعی در مایا و ZBrush

Texturing a Realistic Human in Maya and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ما در مورد مراحل و فرآیندهای مربوط به ایجاد یک پرتره شخصیت واقعی خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R2، Photoshop CS3 در این آموزش با مراحل و فرآیندهای مربوط به ایجاد یک پرتره شخصیت واقعی آشنا خواهیم شد. در طول دوره، ما تکنیک‌ها و جریان‌های کاری پیشرفته‌ای را در پشت ایجاد بافت‌ها و سایه‌زن‌های پوست واقع‌گرایانه یاد خواهیم گرفت. ما در مورد مجسمه سازی مدل و مواردی که هنگام توسعه ظاهر شخصیت خود باید به آن توجه کنید، و همچنین تنظیم چراغ ها و دوربین ها برای ترکیب نهایی خود صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R2، Photoshop CS3

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت یک انسان واقعی در مایا و ZBrush Texturing a Realistic Human in Maya and ZBrush

  • توسعه ظاهر شخصیت ما Developing the Look of Our Character

  • اضافه کردن عدم تقارن به مدل ما Adding Asymmetry to Our Model

  • نقاشی یک نقشه واقعی پوست Painting a Realistic Skin Map

  • راه اندازی دوربین و چراغ های ما Setting up Our Camera and Lights

  • اضافه کردن مو به شخصیت ما Adding Hair to Our Character

  • بافت شخصیت ما با تصاویر Texturing Our Character with Images

  • سایه زدن به عناصر غیر آلی ما Shading Our Inorganic Elements

  • استفاده از پراکندگی زیرسطحی Using Subsurface Scattering

  • ترکیب تصویر نهایی ما Compositing Our Final Image

نمایش نظرات

آموزش بافت یک انسان واقعی در مایا و ZBrush
جزییات دوره
1h 46m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Cory Cosper
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Cory Cosper Cory Cosper

کوری کسپر یک هنرمند شخصیت برنده جایزه در صنعت سرگرمی است و کارهای او در مجلات مانند 3D World و وب سایت هایی مانند CGtalk ، ITSart و CGSculpt به نمایش گذاشته شده است. از دو سال گذشته ، کوری در Luma Pictures در سانتا مونیکا کار می کرد و کارهای موجودی و شخصیت را در فیلم هایی مانند ، Xmen: کلاس اول ، شب ترس و بقیه از خواب: بیدار کردن انجام داده است.