این رسانه مهیج و همه کاره را کشف کنید و راه های زیادی را که می توانید آن را در فرآیند خود بگنجانید، کشف کنید.
این کلاس مقدماتی - برای اولین بار در یک سری - اصول اولیه کار با محیط موم سرد و رنگ روغن را معرفی میکند و پایهای عالی برای ادامه دادن به تکنیکهای پیشرفتهتر است.< p>
در این کلاس به موارد زیر خواهیم پرداخت:
• موم سرد چیست؟
• پشتیبانی از بسترها
• لوازم اصلی ابزار
• مخلوط کردن موم سرد با رنگ روغن
• استفاده از مخلوط روی بسترها
• علامت گذاری افزودن لایه ها
• زمان خشک شدن
• پاک کردن جزئیات
قطعاتی که در پروژه کلاس خود شروع می کنید، آثار هنری نخواهند بود، اما پایه و اساس مناسبی برای رفتن به کلاس های آینده خواهند بود، جایی که ما ابزارها، تکنیک های مواد دیگر را برای کار با رسانه پوشش خواهیم داد. در مراحل مختلف خشک کردن.
کلاس های آتی عبارتند از:
- سطح 2 - خاراندن فراتر از سطح کار با موم سرد * - این کلاس با معرفی ابزارهای بیشتر، تکنیک های علامت گذاری و روش های بیشتر برای کار با یک نقاشی در حالی که از نقاشی اولیه خشک می شود، بر اصول اولیه استوار است. مرحله مرطوب *پیشنهاد می کنم قبل از شرکت در این کلاس "سطح 1 - شروع به کار با موم سرد" را انتخاب کنید.
- سطح 3 - کاوش در کار با موم سرد * - این کلاس روشهایی را برای معرفی سایر رسانهها در نقاشیهای موم سرد شما، مانند پودرهای رنگدانه، چوب رنگدانه، پاستل، جوهر، حلال و موارد دیگر را پوشش میدهد. *پیشنهاد می کنم قبل از شرکت در این کلاس، "سطح 1 - شروع به کار با موم سرد" و "سطح 2 - خراش دادن فراتر از سطح کار با موم سرد" را انتخاب کنید.
- سطح 4 - ایدههای بیشتر برای کار با موم سرد* - این کلاس ایدههای بیشتری را برای ایجاد بافت با استفاده از مواد مختلف، تکنیکهای انتقال، استفاده از شابلون و موارد دیگر پوشش میدهد. *پیشنهاد می کنم قبل از شرکت در این کلاس، "سطح 1 - شروع کار با موم سرد"، "سطح 2 - خراش دادن فراتر از سطح کار با موم سرد"، و سطح 3 - حفاری عمیق تر در موم سرد را انتخاب کنید.
آیا این کلاس را دوست داشتید؟ لطفاً حتماً یک بررسی بگذارید! با تشکر! این به دانش آموزان دیگری مانند شما کمک می کند تا من را پیدا کنند :-)
در پروژه کلاس خود، شما:
• بسترهای پشتیبانی را انتخاب و آماده کنید
• موم سرد را با رنگ روغن مخلوط کنید
• استفاده از مخلوط بر روی بسترها/تکیهها را آزمایش کنید
• علامت گذاری را در مرحله شروع مرطوب نقاشی آزمایش کنید
چند پیشنهاد:
• برای این تمرین ابتدایی، از پانلهایی که بزرگتر از ۱۲×۱۲ نباشد بچسبانید. در حالی که در صورت تمایل میتوانید بزرگتر کار کنید، من این پیشنهاد را ارائه میدهم تا بتوانید به سرعت در آزمایشهای یک اندازه قابل کنترل حرکت کنید.
• حداقل 3 قطعه را شروع کنید. در حالی که ممکن است بخواهید بیشتر شروع کنید - و این عالی است! - برای شروع و رفتن به کلاس های آینده به حداقل 3 نیاز دارید.
پیوست (در سمت راست) یک PDF با تمام پیوندهای منابعی که در طول کلاس ذکر میکنم پیدا خواهید کرد. همچنین میتوانید پیوندهای مختص هر درس را در بخش یادداشتهای ویدیوی هر درس بیابید.
اگر سؤالی در مورد آنچه در این کلاس ارائه کرده ایم دارید، لطفاً در نظرات مطرح کنید! - و لطفا! - فراموش نکنید که پروژه های خود را در اینجا به اشتراک بگذارید
آیا این کلاس را دوست داشتید؟ لطفاً حتماً یک بررسی بگذارید! متشکرم! این به دانش آموزان دیگری مانند شما کمک می کند تا من را پیدا کنند :-)
هنرمند
من بسیار خوش شانس هستم که بیشتر عمرم را به عنوان یک هنرمند به صورت حرفه ای گذرانده ام. پس زمینه طراحی گرافیک من تحسین خوبی برای مهارت های تصویرسازی من بوده است که در 17 سال گذشته از طراحی های سطحی خود به تولیدکنندگان لوازم کادویی و دکوراسیون منزل برای استفاده در محصولاتی از جمله کارت تبریک، پرچم باغ، فرش، ظروف، مجموعه پارچه استفاده کرده ام. و تقریباً همه چیز در این بین.
در سالهای اخیر، توجه من بیشتر به هنرهای زیبای من معطوف شده است. من چندین سال است که نقاشی های انتزاعی می کشم و عاشق آزمایش با رسانه های مختلف هستم، اما تمرکز اصلی من کار با روغن، موم سرد و میکس مدیا است. هر نقاشی را که شروع میکنم احساس میکنم با یک بلیط باز در دست ایستادهام... مقصد نامعلوم. من دوست دارم از کار خودم غافلگیر شوم. تکه های مورد علاقه من از نقاشی هایم آن جزئیاتی است که هیچ خاطره ای از خلق آنها ندارم، که به نظر می رسید خود به خود راه خود را به آنجا پیدا کرده اند، اما قصد وجود دارد. خواه من روی سریالی کار می کنم که یادآور مناظر است یا صرفاً حرکت، شکل و رنگ، می خواهم بیننده تعجب کند، مجذوب آنچه در زیر است، آنچه در دوردست است. من می خواهم آنها چیزهایی را ببینند که برای چشمانشان منحصر به فرد است - و هر بار که وارد آن قطعه می شوند، چیز کمی متفاوت ببینند. من می خواهم این قطعه داستانی را برای آنها تعریف کند که فقط به آنها تعلق دارد.
من جایگزین من The Archair Parisian است که به من یک منبع عکاسی خلاقانه می دهد (و گاهی اوقات سفر به پاریس :-)
وقتی طراحی نمیکنم، نقاشی نمیکشم، سفر نمیکنم یا دو گربه نسبتاً خراب بر من نظارت میکنند، میتوانم در حال دوچرخهسواری سبزآهکیام، پارو زدن بر روی رودخانه یا لذت بردن از روزهای تنبلی با شوهر 30 سالهام باشم. سالها در قایق بادبانی ما "Adios" در فلوریدا.
نمایش نظرات