آموزش Fusion 360: Sketch Fundamentals

Fusion 360: Sketch Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره ، آرام گوگانیان اصول طراحی در Fusion 360 را معرفی می کند. آرام با ابزاری که در Sketch برای Fusion 360 استفاده خواهید کرد ، شامل ابزار خط ، ابزار دایره ، ابزار الگوها ، ابزار آینه و بسیاری موارد دیگر آغاز می شود. در مرحله بعدی ، آرام نحوه تعریف ، ویرایش و اصلاح محدودیت ها و ابعاد و همچنین نحوه تنظیم و استفاده از پارامترها را توضیح می دهد. او شما را از طریق وارد کردن SVG ، DXF و پرونده های تصویری در Sketch راهنمایی می کند ، سپس نحوه استفاده از متن را در Sketch نشان می دهد. آرام از محیط طرح سه بعدی عبور می کند و به شما نشان می دهد که چگونه در محیط حرکت کنید و چگونه خود را از طریق طراحی پیشرفته 3D به سطح بالایی برسانید. او راه ایجاد چگونگی ایجاد اجسام و سطوح جامد را از طریق یک طرح ، نکات و نکات مفیدی را به اشتراک می گذارد ، و سپس با سه مورد موارد کاربردی نتیجه گیری می کند.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • با Fusion 360 بهتر طراحی کنید Sketch better with Fusion 360

  • ذخیره و نسخه برداری در Fusion Saving and versioning in Fusion

  • پرونده های ورزشی Exercise files

1. طرح اولیه 1. Basic Sketching

  • شروع طراحی Starting sketching

  • ابزار خط Line tool

  • ابزار مستطیل شکل Rectangular tool

  • ابزار دایره Circle tool

  • ابزار قوس Arc tool

  • ابزار چند ضلعی Polygon tool

  • ابزار بیضی Ellipse tool

  • ابزار Spline Spline tool

  • الگوها و ابزارهای آینه Patterns and Mirror tools

  • ابزار پروژه Project tool

2. ابعاد و محدودیت ها 2. Dimensions and Constraints

  • ابعاد طرح Sketch dimensions

  • محدودیت ها Constraints

  • ویرایش و اصلاح محدودیت ها و ابعاد Editing and modifying constraints and dimensions

  • مثال: استفاده از ابعاد و محدودیت ها Example: Using dimensions and constraints

3. پارامترها 3. Parameters

  • پارامترها چیست؟ What are parameters?

  • تنظیم یک پارامتر ساده Setting up a simple parameter setup

  • افزودن پارامترها در طرح Adding parameters in sketch

  • مثال: با استفاده از پارامترها Example: Using parameters

4. درج فرمت های پرونده در Sketch 4. Inserting File Formats into Sketch

  • درج SVG ها Inserting SVGs

  • درج DXF Inserting DXF

  • درج تصاویر و بوم Inserting images and canvases

5. متن 5. Text

  • با استفاده از متن Using text

  • انواع متن شما می توانید استفاده کنید Types of text you can use

  • متن را در امتداد منحنی قرار دهید Text along a curve

6. ترسیم سه بعدی 6. 3D Sketching

  • توضیح ترسیم سه بعدی Explaining 3D sketching

  • پیمایش در محیط 3D Sketch Navigating the 3D Sketch environment

  • طراحی 2.5D 2.5D sketching

  • طراحی کامل سه بعدی Full 3D sketching

7. رانندگی اجسام جامد 7. Driving Solid Bodies

  • نحوه ایجاد یک بدن جامد از یک طرح How to create a solid body from a sketch

  • نحوه ایجاد یک سطح از طرح How to create a surface from a sketch

  • ابزار برجسته Emboss tool

  • جارو کردن ابزار با طراحی سه بعدی Sweep tool with 3D sketching

8. نکات و نکات طراحی 8. Tips and Tricks Sketching

  • مقیاس گذاری SVG SVG scaling

  • تغییر هواپیما برای طرح Changing planes for sketch

  • محدودیت های منحنی شعاع Radius curve constraints

  • محدودیت های هندسه و انحنای سه بعدی 3D geometry and curvature constraints

9. از موارد استفاده کنید 9. Use Cases

  • سیستم کشوی تخته سه لا Plywood drawer system

  • مدل دوچرخه Bike model

  • توربوشارژر Turbochargers

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Fusion 360: Sketch Fundamentals
جزییات دوره
2h 10m
43
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aram Goganian
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aram Goganian Aram Goganian

بنیانگذار ، طراح اصلی و مهندس دوچرخه سواری درنده آرام گوگانیان بنیانگذار Predator Cycling ، تولید کننده دوچرخه های پیشرفته الیاف کربن است.

آرام Predator را از خانه خود در سال 2005 آغاز کرد. او در 15 سال گذشته طراح و مهندس اصلی Predator بوده است و جعل می کند مفاهیم فناوری جدید در ساخت دوچرخه با استفاده از ماشینکاری CNC و توسعه سه بعدی از طریق & nbsp؛ Fusion & nbsp؛ 360 & nbsp؛ همراه با پروتکل IoT Industry 4.0 در جهت تولید "کارخانه هوشمند". آرام بیش از 1100 دوچرخه ساخته ، بیش از 3000 قاب تعمیر کرده و فرمان های مخصوص پیست مخصوص بازی های المپیک 2016 ریو ساخته است. آرام قصد دارد نوآوری دوچرخه سواری را با استفاده از Autodesk Fusion 360 و مکانیک ساده و همچنین ادامه آزمایش فرآیندهای مکانیکی جدید پیش ببرد. علاوه بر دوچرخه سواری ، Predator برنامه های گردش کار تولید پویا را در صنایع پزشکی ، هوافضا و نظامی ایجاد کرده است.