آموزش بازگشت به مبانی: مقدمه ای بر هنر مولد 0. 0

Back to the Basics: Intro to Generative Art 0. 0

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

بازگشت به مبانی، فصل گمشده و بلوک ساختمان برای همه دوره‌های دیگر من است. این مجموعه مفاهیم فراوانی از برنامه‌نویسی در پردازش گرفته تا طراحی یک اثر هنری را در خود جای داده است، با بیش از 20 نمونه سرگرم‌کننده شامل مهارت‌هایی که برای ایجاد هنر مولد باورنکردنی نیاز دارید. به علاوه، در پایان این دوره، منابعی را که در طول سال‌های یادگیری هنرهای مولد پیدا کرده‌ام به اشتراک می‌گذارم تا به شما کمک کنم دانش خود را فراتر از اطلاعات ارائه شده در این دوره گسترش دهید. امیدوارم این برنامه درسی برای شما مفید باشد و بهترین ها را در طراحی با کد برای شما آرزومندم.

P.S. اگر یکی از مفاهیم معرفی شده در برنامه مورد علاقه شما را پیدا کردید و مایلید که در مورد آن با جزئیات بیشتر صحبت کنم، آن را در بخش بحث این دوره به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان بتوانم یک قسمت کامل برای آن برنامه ریزی کنم.

زمان آن فرا رسیده است که اجازه دهید انرژی خلاق شما جریان یابد. برای این پروژه، تنها کاری که باید انجام دهید ترکیب دو مفهوم از فصل مبانی طراحی است. دیوانه شوید و هر چیزی که به ذهنتان می رسد را امتحان کنید.

در اینجا چند نمونه وجود دارد که من ایجاد کردم و ویدیوهایی که می‌توانید برای ایجاد چیزی مشابه به آنها مراجعه کنید.

"I See You" با استفاده از خطوط تصادفی (شکل: مثال 4) و اشکال سفارشی (شکل: مثال 6).

"شکاف" (تصویر: مثال 1) و (شکل: برش‌ها مستطیل در نظر گرفته می‌شوند؛ نمونه خاصی وجود ندارد).

"عوامل تصادفی" (شکل: مثال 5) (رنگ: مثال 2)


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • شرایط Conditionals

  • مثال: بولی Example: Boolean

  • حلقه ها Loops

  • ساختار Structure

  • فصل سوم: اصول طراحی Chapter 3: Design basics

  • نوع: مثال 1 Type: Example 1

  • مناسبت ها Events

  • شکل: مثال 2 Shape: Example 2

  • فصل 1: پردازش UI Chapter 1: Processing UI

  • بولی Boolean

  • تصادفی بودن Randomness

  • مثال: اعداد صحیح و شناور Example: Integers & floats

  • شکل: مثال 5 Shape: Example 5

  • مثال: کلاس ها و اشیاء Example: Classes & objects

  • رنگ: مثال 2 Color: Example 2

  • پروژه نهایی Final project

  • شکل: مثال 4 Shape: Example 4

  • متغیرهای سیستم و روش ها System variables & methods

  • شکل: مثال 3 Shape: Example 3

  • محیط Environment

  • اعداد صحیح و شناور Integers & floats

  • مثال: آرایه ها Example: Arrays

  • کلاس ها و اشیاء Classes & objects

  • مثال: کاراکترها و رشته ها Example: Chars & strings

  • مثال: توابع Example: Functions

  • رنگ Color

  • مثال: حلقه ها Example: Loops

  • فصل 4: خروجی طراحی Chapter 4: Design output

  • معرفی Introduction

  • نوع: مثال 2 Type: Example 2

  • ذخیره و صادر کنید Save & export

  • مثال: شرایط Example: Conditionals

  • تصویر: مثال 2 Image: Example 2

  • آرایه ها Arrays

  • شکل: مثال 6 Shape: Example 6

  • کارکرد Functions

  • مثال: رنگ Example: Color

  • تصویر: مثال 1 Image: Example 1

  • رنگ: مثال 3 Color: Example 3

  • رنگ: مثال 1 Color: Example 1

  • شخصیت ها و رشته ها Characters & strings

  • فصل پنجم: افکار نهایی Chapter 5: Final thoughts

  • فصل 2: ​​جاوا در پردازش Chapter 2: Java in processing

  • مثال: تصادفی Example: Randomness

  • شکل: مثال 1 Shape: Example 1

  • مثال: متغیرهای سیستم و روش‌ها Example: System variables & methods

درس ها Lessons

  • متغیرهای سیستم و روش ها System variables & methods

  • شکل: مثال 3 Shape: Example 3

  • رنگ: مثال 3 Color: Example 3

  • تصادفی بودن Randomness

  • مثال: شرایط Example: Conditionals

  • شکل: مثال 2 Shape: Example 2

  • پروژه نهایی Final project

  • نوع: مثال 2 Type: Example 2

  • نوع: مثال 1 Type: Example 1

  • رنگ: مثال 2 Color: Example 2

  • کارکرد Functions

  • مثال: توابع Example: Functions

  • مثال: آرایه ها Example: Arrays

  • فصل 2: ​​جاوا در پردازش Chapter 2: Java in processing

  • فصل 1: پردازش UI Chapter 1: Processing UI

  • معرفی Introduction

  • محیط Environment

  • مناسبت ها Events

  • مثال: اعداد صحیح و شناور Example: Integers & floats

  • فصل 4: خروجی طراحی Chapter 4: Design output

  • کلاس ها و اشیاء Classes & objects

  • بولی Boolean

  • حلقه ها Loops

  • مثال: کاراکترها و رشته ها Example: Chars & strings

  • آرایه ها Arrays

  • شرایط Conditionals

  • شکل: مثال 6 Shape: Example 6

  • مثال: کلاس ها و اشیاء Example: Classes & objects

  • مثال: تصادفی Example: Randomness

  • شکل: مثال 1 Shape: Example 1

  • فصل پنجم: افکار نهایی Chapter 5: Final thoughts

  • مثال: رنگ Example: Color

  • فصل سوم: اصول طراحی Chapter 3: Design basics

  • اعداد صحیح و شناور Integers & floats

  • مثال: حلقه ها Example: Loops

  • شکل: مثال 4 Shape: Example 4

  • مثال: متغیرهای سیستم و روش‌ها Example: System variables & methods

  • رنگ: مثال 1 Color: Example 1

  • تصویر: مثال 1 Image: Example 1

  • تصویر: مثال 2 Image: Example 2

  • ساختار Structure

  • مثال: بولی Example: Boolean

  • شخصیت ها و رشته ها Characters & strings

  • ذخیره و صادر کنید Save & export

  • شکل: مثال 5 Shape: Example 5

  • رنگ Color

نمایش نظرات

آموزش بازگشت به مبانی: مقدمه ای بر هنر مولد 0. 0
جزییات دوره
5h 18m
46
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
355
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Hadeel Alharthi Hadeel Alharthi

کدنویس و هنرمند خلاق

درباره

سلام! من هدیل هستم و این خانه دیجیتالی فروتن من است. من یک کدنویس و هنرمند خلاق هستم که تنها اشتیاق من این است که همه چیزهایی را که باید در مورد هنر مولد بدانیم - یا به طور کلی دنیای هنر دیجیتال یاد بگیرم. من ذاتاً کنجکاو هستم و دوست دارم یافته هایم را به اشتراک بگذارم. بنابراین اگر علاقه مند به یادگیری هنرهای مولد هستید، اینجا بهترین مکان است. خوش آمدید!

چگونه در دوره ها حرکت کنیم

اگر در هنرهای مولد تازه کار هستید، توصیه می‌کنم با بازگشت به اصول اولیه یا معرفی هنرهای مولد شروع کنید. دومی دوره بسیار کوتاه تری برای افرادی است که زمان کمی در اختیار دارند. در مرحله بعد، من با سوئیچ‌ها استفاده می‌کنم، زیرا کل فرآیند من، از ایده‌پردازی تا طراحی نهایی را نشان می‌دهد. بقیه موارد را می توانید به هر ترتیبی دنبال کنید زیرا از قبل همه اصول را می دانید. موارد مورد علاقه من Flowy Noise و Recursions هستند.

محتوای هنری مولد بیشتر

من در یوتیوب و اینستاگرام آموزش‌ها، وقفه‌های زمانی فرآیند کار، و ترفندهای راهنمایی دارم. برخی از آنها را می توانید با هر یک از دوره ها ترکیب کنید تا طراحی خود را بیشتر ارتقا دهید.