آموزش برنامه نویسی برای غیر برنامه نویسان: Android & Kotlin

Programming for Non-Programmers: Android & Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هر کسی می تواند برنامه نویسی را با ابزار و آموزش مناسب یاد بگیرد. اندروید مکان خوبی برای شروع است. پذیرش آن رایگان و آسان است و زبان برنامه نویسی Kotlin بر روی محبوب ترین زبان جهان ، جاوا ساخته شده است. با تاد پرکینز در این دوره آموزشی همراه باشید ، که مهمترین مفاهیم مربوط به توسعه برنامه اندروید را به روشی بصری آموزش می دهد که افراد از هر زمینه ای می توانند آن را درک کنند. بدون تعهد طولانی مدت می توانید در عرض چند ساعت یک برنامه کاربردی بسازید و بفهمید که آیا برنامه نویسی برای شما مناسب است. در پایان ، شما درک اساسی از عناصر سازنده زبان توسعه کوتلین ، از جمله متغیرها ، روش ها و جریان کنترل و موارد ضروری طراحی خوب رابط خواهید داشت. همچنین شما می توانید یک برنامه کامل در دنیای واقعی - یک ماشین حساب قابل استفاده - تهیه کنید که می تواند در هر دستگاه Android اجرا شود.
موضوعات شامل:
  • نصب Android Studio ، SDK Android و ابزارهای ساخت
  • کار با متغیرها
  • استفاده از روش ها
  • اتصال عناصر رابط به روشها
  • کنترل جریان با عبارات شرطی ، آرایه ها و حلقه ها
  • طراحی رابط
  • استفاده از مضامین
  • ساخت یک برنامه اندروید از ابتدا تا انتها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشا بدانید What you should know before watching

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

  • برنامه به پایان رسید The finished app

1. محیط برنامه نویسی خود را تنظیم کنید 1. Set Up Your Coding Environment

  • Android Studio را پیدا و نصب کنید Find and install Android Studio

  • یک پروژه Android Studio ایجاد کنید Create an Android Studio project

  • SDK های Android را نصب کنید و ابزارهایی بسازید Install Android SDKs and build tools

  • رابط کاربری Android Studio The Android Studio interface

  • تنظیمات برگزیده را در Android Studio تغییر دهید Change preferences in Android Studio

  • با استفاده از شبیه ساز Android Using the Android Emulator

2. برنامه ریزی بلوک های ساختمان: متغیرها 2. Programming Building Blocks: Variables

  • برنامه نویسی چگونه کار می کند How programming works

  • متغیرها Variables

  • کار با متغیرها Working with variables

  • با استفاده از خواص Using properties

  • اشیاء بصری را به متغیرها وصل کنید Connect visual objects to variables

  • مقادیر Enum Enum values

  • خصوصیات و ثابت ها Private properties and constants

  • کاربردهای عملی متغیرها Practical applications of variables

  • چالش: دو متغیر ایجاد کنید Challenge: Create two variables

  • راه حل: دو متغیر ایجاد کنید Solution: Create two variables

3. برنامه ریزی بلوک های ساختمان: روش ها 3. Programming Building Blocks: Methods

  • مواد و روش ها Methods

  • با استفاده از روشها Using methods

  • روش های پارامتر Parameter methods

  • یک دکمه را به یک متصل وصل کنید Connect a button to a method

  • کاربردهای عملی روشها Practical applications of methods

  • چالش: روش ها Challenge: Methods

  • راه حل: روش ها Solution: Methods

4. برنامه ریزی بلوک های ساختمان: کنترل جریان 4. Programming Building Blocks: Control Flow

  • اظهارات شرطی Conditional statements

  • با استفاده از عبارات شرطی Using conditional statements

  • مقادیر بولی Boolean values

  • آرایه ها Arrays

  • با استفاده از آرایه ها Using arrays

  • حلقه ها Loops

  • با استفاده از حلقه ها Using loops

  • هنگام اظهارات When statements

  • با استفاده از اظهارات Using when statements

  • مثالهای عملی اظهارات شرطی Practical examples of conditional statements

  • چالش: یک برنامه ماشین حساب کوچک بسازید Challenge: Build a mini calculator app

  • راه حل: یک برنامه ماشین حساب کوچک بسازید Solution: Build a mini calculator app

5. برنامه و آماده سازی برنامه 5. Plan and Prepare the App

  • از بلوک های ساختمانی گرفته تا برنامه های ساختمانی From building blocks to building apps

  • اشیاء رابط کاربر را سفارشی کنید Customize UI objects

  • مضامین Themes

  • طرح بندی شبکه Grid layouts

  • دکمه ها را در یک طرح شبکه ترتیب دهید Arrange buttons in a grid layout

  • رابط کاربری را تمام کنید Finish the user interface

  • ساختار کد برنامه را به صورت بصری مشاهده کنید View the app's code structure visually

6. ساخت یک برنامه کامل 6. Build a Full Application

  • خواص و روشها را تنظیم کنید Set up properties and methods

  • تمام عناصر بصری را به کد متصل کنید Connect all of the visual elements to code

  • نمایش شماره های ضبط شده در ماشین حساب Display tapped numbers in the calculator

  • دکمه Clear تمام مقادیر را پاک کنید Make the Clear button clear all values

  • ماشین حساب را برای اضافه کردن یا تفریق تنظیم کنید Set the calculator to add or subtract

  • هنگام ضربه زدن بر روی دکمه برابر ، تعداد کل را نشان دهید Show the total when the equals button is tapped

  • شماره را قالب بندی کنید Format the number

  • چالش: دکمه ضرب Challenge: Multiplication button

  • راه حل: دکمه ضرب Solution: Multiplication button

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی برای غیر برنامه نویسان: Android & Kotlin
جزییات دوره
3h 44m
56
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
50,568
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Todd Perkins
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Todd Perkins Todd Perkins

توسعه دهنده متخصص در iOS

تاد پرکینز یک توسعه دهنده است که در iOS تخصص دارد. او بیش از دوازده برنامه و بازی محبوب توسعه داده است.

او بیش از 50 کتاب و دوره ویدیویی منتشر کرده است که موضوعاتی مانند برنامه نویسی برای غیربرنامه نویسان و توسعه بازی را پوشش می دهد. او همچنین یک توسعه‌دهنده جاوا (SCJD) و دارای مدرک لیسانس در توسعه نرم‌افزار از دانشگاه وسترن گاورنر است. وقتی برنامه‌ها یا دوره‌های آموزشی نمی‌سازد، پادکست Try, Try Again - a Movie Club را میزبانی می‌کند و مقدار مناسبی از بازی‌های ویدیویی را انجام می‌دهد. تاد با خانواده اش در کالیفرنیا زندگی می کند.