آموزش میکس با Ableton Live

Mixing With Ableton Live

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به Mixing With Ableton Live خوش آمدید!

این کلاس برای هر کسی است که موسیقی ساخته یا ضبط کرده است و نمی‌داند که چرا آهنگ‌هایشان شبیه آهنگ‌هایی که در رادیو، Spotify، SoundCloud یا هر جای دیگری می‌شنوند، نیست. این حلقه گمشده در گردش کار تولید شما است.

در این کلاس، ما با اصول اولیه میکس شروع می کنیم و تا پایان آهنگ های عالی کار می کنیم. من شما را در تمام مراحل فرآیند راهنمایی می‌کنم و منطق پشت هر تصمیمی را که می‌گیرم توضیح می‌دهم. من حتی شما را از ابتدا تا انتها از طریق یک ترکیب کامل راهنمایی خواهم کرد.

هدف از این کلاس این است که شما یاد بگیرید چگونه آهنگ های خود را از خوب به عالی برسانید.


ژانر:
من بیشتر به خاطر کار با موسیقی الکترونیک شناخته شده‌ام، اما این دوره را طوری طراحی کرده‌ام که در مورد ژانر تا حد امکان جامع باشد. ما در مورد تکنیک های میکس برای همه سازها، صداها و سبک ها صحبت خواهیم کرد. همه ژانرها در اینجا خوش آمدید!

موضوعات تحت پوشش: 

  • محیط شنیداری

  • میکس هدفون در مقابل مانیتورهای استودیو

  • آماده سازی آهنگ برای مخلوط کردن

  • ابزار تنظیم

  • گروه‌بندی آهنگ‌ها

  • رویکردهای اختلاط

  • اختلاط تفریقی

  • پمپ زدن

  • مرکز فانتوم

  • مرحله سازی

  • کار با فرکانس ها

  • EQ به عنوان اسکالپل اختلاط

  • ایجاد تعریف با EQ

  • ترفند فیلتر High Pass

  • مذاکره در مورد ضربه و باس در میکس

  • ایجاد فضا با جلوه های تاخیری

  • ایجاد فضا با جلوه های Reverb

  • تکنیک های Reverb برای آواز، گیتار، و درام

  • تکنیک های تاخیری برای آواز، گیتار، و درام

  • کمپرسورها

  • فشرده سازی موازی

  • تکنیک های فشرده سازی برای آواز، گیتار، و درام

  • یافتن "تمرکز" آهنگ

  • هنر در اختلاط

  • و خیلی، خیلی بیشتر!

اگر آماده شروع ساخت آهنگ های حرفه ای صداگذاری هستید، این کلاسی است که شما را در آن سفر آغاز می کند. همین امروز شروع کنید.

دکتر آلن یک استاد موسیقی دانشگاه است و یک مربی برتر Udemy است - با نزدیک به 100 دوره و 270000 دانشجو.

در سال 2017، استار تریبون بیزینس او ​​را به‌عنوان «حرک‌کننده و تکان‌دهنده» معرفی کرد، و او توسط بنیاد گرمی به‌خاطر کلاس‌های آموزش موسیقی‌اش شناخته می‌شود.

** تضمین می‌کنم که این دوره کامل‌ترین دوره تاریخ موسیقی موجود در هر کجای بازار است - یا پول شما (30 روز ضمانت بازگشت پول) **

شرح‌های بسته به تمام درس‌های این دوره اضافه شده است.

---------------------------------------------- ----------------------

تمجید برای دوره‌های آموزشی توسط جیسون آلن:

⇢   "به نظر می‌رسد که همه جزئیات کوچک به روشی بسیار ساده پوشش داده می‌شوند. روند یادگیری آرام می‌شود و به مفاهیم پیچیده اجازه می‌دهد به راحتی جذب شوند. تنها تاسف من این است که این دوره را زودتر نگذرانم." -  M. شاه

⇢   "بسیار عالی برای همه بدون هیچ دانشی تا کنون. من هر سه قسمت را خریدم... این بهترین سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح مهارت های من تاکنون بوده است."  - Z. Palce

⇢   "توضیحات عالی! نه بیشتر یا کمتر از آنچه لازم است." - A. Tóth

⇢   "بسیار عالی. من سالها منتظر بودم تا یک دوره ویدیویی خوب ببینم، اکنون دیگر لازم نیست منتظر بمانم. متشکرم!" -  جفری کوری

⇢   "من دارم چیزهای زیادی یاد می‌گیرم! و من واقعاً دوست دارم کاربرگ‌ها را داشته باشم!" -  A. Deichsel

⇢   "مبانی بسیار واضح توضیح داده شد - نکات بسیار مفیدی!" - جی پوک

⇢   "جیسون واقعاً سریع و عالی با سؤالات است، همیشه یک منبع عالی برای یک کلاس آنلاین است!" ام. اسمیت

---------------------------------------------- -----------------------------

دانشجویانی که در این دوره ثبت نام می‌کنند، محتوای انحصاری و تخفیف‌های مداوم برای تمام کلاس‌های آینده این مجموعه دریافت خواهند کرد.

در این کلاس یک پروژه اختلاط کامل را از ابتدا تا انتها بررسی خواهیم کرد. کلاس اساساً یک پروژه بزرگ است.

لطفاً پس از اتمام کلاس، ترکیب نهایی خود را در گالری پروژه پست کنید. می‌خواهم بشنوم که شما از آهنگ‌های خودتان (یا آهنگ یکی از دوستان) برای به کارگیری تمام تکنیک‌هایی که در کلاس استفاده کرده‌ایم استفاده کرده‌اید. ترکیب نهایی خود را پس از استفاده از تکنیک ها ارسال کنید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • میکس صدای فراگیر Surround Sound Mixing

  • استفاده از افکت ها در ترکیب Using Effects in the Mix

  • جلوه های اتوبوس Bus Effects

  • تکنیک های Reverb برای گیتار و سنتز Reverb Techniques for Guitars and Synths

  • ریاضی! محاسبه زمان تاخیر Math! Calculating Delay Times

  • 3 بعد موسیقی The 3 Dimensions of Music

  • فشرده سازی موازی Parallel Compression

  • چرا روی محیط گوش دادن تمرکز کنیم؟ Why Focus On The Listening Environment?

  • تکنیک های Reverb برای آواز Reverb Techniques for Vocals

  • میکس من - تا اینجا My Mix - So Far

  • تکنیک های تاخیر برای آواز Delay Techniques for Vocals

  • تعادل مجدد Rebalancing

  • تهیه کپی از جلسه Making a Session Copy

  • مرحله اول در مخلوط کردن The First Step in Mixing

  • تکنیک های تاخیر برای گیتار Delay Techniques for Guitars

  • با استفاده از فشرده سازی Using Compression

  • عنصر ویژه The Featured Element

  • میدان استریو The Stereo Field

  • هنر اختلاط The Art of Mixing

  • درباره دینامیک About Dynamics

  • همه اش را بگذار کنار هم Putting It All Together

  • کمپرسورها و محدود کننده ها Compressors and Limiters

  • فلنجرها Flangers

  • دروازه Gating

  • آیا مسیر ما به تاخیر نیاز دارد؟ Does Our Track Need Any Delays?

  • 3 بعد صدا The 3 Dimensions of Sound

  • کار با فرکانس ها Working with Frequencies

  • تفریق فکر کنید Think Subtractive

  • نمونه گیری مجدد Resampling

  • خواندن یک طیف فرکانس Reading a Frequency Spectrum

  • افزودن فیلتر High Pass Adding a High Pass Filter

  • مرکز فانتوم The Phantom Center

  • ترمولو و ویبراتو Tremolo and Vibrato

  • تنظیمات کمپرسور Compressor Settings

  • ایجاد تعریف در صدا با EQ - روش 1 Creating Definition in a Sound with EQ - Method 1

  • زمان بندی پیش تاخیر Timing the Predelay

  • ممنون از ملاحظه تان! Thanks for Watching!

  • یک بار دیگر... One More Time...

  • تکنیک های تاخیر برای درامز Delay Techniques for Drums

  • فشرده سازی آوازها Compressing Vocals

  • اختلاط چیست؟ What Is Mixing?

  • تمیز کردن گل Cleaning Up the Mud

  • فشرده سازی در گروه ها Compression on Groups

  • تنظیمات بازخورد Feedback Settings

  • راه اندازی مانیتور Monitor Setup

  • چند دستورالعمل اساسی A Few Basic Guidelines

  • مهمترین قانون در مخلوط کردن The Most Important Rule in Mixing

  • کار با EQ Working with the EQ

  • خرید مانیتور Buying Monitors

  • چند ترفند A Few Tricks

  • میکس من My Mix

  • راه اندازی Bus Reverb Bus Reverb Setup

  • ایجاد فضا در میکس Creating Space in the Mix

  • آیا چیز دیگری باعث ایجاد مشکل می شود؟ Is Anything Else Causing Problems?

  • فرکانس هایی که باید مراقب آنها باشید Frequencies to Watch Out For

  • کمپرسور با EQ Compressors with EQ

  • تمیز کردن جلسه Cleaning Up The Session

  • تکنیک های Reverb برای درامز Reverb Techniques for Drums

  • فشرده سازی Compression

  • ایجاد گذرگاه های جلوه Creating Effect Busses

  • ایجاد اتاق در ترکیب Making Room in the Mix

  • فشرده سازی روی Master Compression on the Master

  • راه اندازی کمتر پس از آن کامل من My Less-Then-Perfect Setup

  • روش نویز The Noise Method

  • بسته شدن Wrap Up

  • فوکوس چیست؟ What is Focus?

  • محدود کردن Limiting

  • پیدا کردن مشکلات صوتی Finding Acoustic Problems

  • تنظیمات مانیتور Monitor Settings

  • پیدا کردن نقطه شروع Finding a Starting Point

  • قوانین پانینگ Rules for Panning

  • کار با هدفون Working With Headphones

  • ابزار مبارزه Fighting Instruments

  • پانینگ روی My Mix Panning on My Mix

  • تنظیم سطوح Setting Levels

  • جلوه های EQ EQ Effects

  • ایجاد تعریف در صدا با EQ - روش 2 Creating Definition in a Sound with EQ - Method 2

  • مرتب سازی آهنگ های شما Sorting Your Tracks

  • ضربه خوب چیست؟ What is a Good Kick?

  • جبران تغییرات Variation Compensation

  • در واقع Reverb چیست؟ What Actually is a Reverb?

  • چند مانیتور و مونو Multiple Monitors and Mono

  • عنصر تمرکز The Focus Element

  • فشرده سازی چند باندی Multiband Compression

  • مسترینگ چیست؟ What is Mastering?

  • ترفندهای فازبندی Phasing Tricks

  • درام فشرده سازی Compressing Drums

  • گروه کر Chorus

  • گروه بندی آهنگ ها Grouping Tracks

  • اضافه کردن ساب ووفر Adding a Subwoofer

  • شیار The Groove

  • ردیابی صداهای خارجی Tracking Down Extraneous Noises

  • چگونه یاد خواهیم گرفت How We Will Learn

  • ابزار تنظیم Tuning Instruments

  • خواندن بیشتر Further Reading

  • میکس با Ableton Live Mixing With Ableton Live

  • اثرات مدولاسیون Modulation Effects

  • در واقع تاخیر چیست؟ What Actually is a Delay?

  • 7 باند فرکانس رایج The 7 Common Frequency Bands

  • بخش های علامت گذاری Marking Sections

  • زمان بندی Reverb Decay Timing the Reverb Decay

نمایش نظرات

آموزش میکس با Ableton Live
جزییات دوره
7h 39m
101
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
935
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.