آموزش ساخت یک بازی چرخه شب تعاملی در موتور غیرواقعی

Building an Interactive Day Night Cycle Game in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Unreal Engine ، ما یک بازی چرخه شبانه شبانه و چندین وسیله قابل استفاده مجدد خواهیم ساخت که سیستم را متصل و پاسخ می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4، Maya 2015. در این آموزش Unreal Engine ، ما یک بازی چرخه شبانه شبانه و چندین وسیله قابل استفاده مجدد خواهیم ساخت که سیستم را متصل و پاسخ می دهد. علاوه بر این ، گنبد آسمان همراه با Unreal را حفاری و سفارشی خواهیم کرد. ما سیستم ابر را تغییر داده و گسترش خواهیم داد ، آسمان و ستاره های سفارشی خود را ایجاد خواهیم کرد. ما سیستم جدید و پیشرفته Unreal سیستم روشنایی را در زمان واقعی روشن خواهیم کرد. زمینه های فاصله مش؛ بحث در مورد DFAO و SSAO. و در آخر یک سیستم پویای پردازش پس از آن ایجاد کنید. سپس یک سیستم منطقی چند مرحله ای ایجاد خواهیم کرد. با پایان این آموزش Unreal Engine ، درک کاملی از چگونگی ساخت مجموعه ای تعاملی و قابل توسعه از برنامه های طراحی ، نورپردازی پیشرفته و پردازش پس از آن خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4، Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت یک بازی چرخه شب تعاملی در موتور غیرواقعی Building an Interactive Day Night Cycle Game in Unreal Engine

  • ایجاد یک چرخه شبانه سریع Creating a Quick Day Night Cycle

  • چرخش توربین بادی Making Our Wind Turbine Rotate

  • ایجاد یک پایه توربین قابل استفاده مجدد Creating a Reusable Turbine Prop

  • افزودن چرخش تصادفی Adding Random Rotation

  • راه اندازی طرح لامپ خیابان Setting up a Street Lamp Blueprint

  • قرار دادن چراغ خیابان در محیط ما Placing a Street Lamp in Our Environment

  • ساخت مش اسکلتی در مایا Building a Skeletal Mesh in Maya

  • ساخت یک ماده Instanced Building an Instanced Material

  • ایجاد یک طرح گل شکل دهنده Creating a Morphing Flower Blueprint

  • بحث در مورد گردش کار چرخه شبانه روز Discussing Day Night Cycle Workflows

  • اضافه کردن یک نورگیر Adding a Skylight

  • با استفاده از نور حجمی و مه Using Volumetric Light and Fog

  • یکپارچه سازی سیستم مه پویا Integrating a Dynamic Fog System

  • بررسی مواد آسمان Investigating Sky Material

  • کنترل ابرها در آسمان ما Controlling the Clouds in Our Sky

  • ساخت جلد پس از فرآیند Building the Post-process Volume

  • اتصال جلد پس از پردازش Connecting the Post-process Volume

  • تجزیه و تحلیل م Sunلفه خورشید و افزودن ماه Analyzing the Sun Component and Adding a Moon

  • تنظیم مدار ماه ما Setting up Our Moon's Orbit

  • ایجاد درب ماه ما Creating Our Moon Door

  • بهبود آسمان شب Improving the Night Sky

  • فیلمبرداری و پایان دادن به چرخه شبانه روز ما Filming and Finishing Our Day Night Cycle

نمایش نظرات

آموزش ساخت یک بازی چرخه شب تعاملی در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
3h 11m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Shaun Foster
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shaun Foster Shaun Foster

شان فاستر استادیار طراحی دیجیتال سه بعدی در موسسه فناوری روچستر در روچستر ، نیویورک است. او در سال 2002 مدرک کارشناسی ارشد خود را در هنرهای زیبا در RIT دریافت کرد. او در 4 Directions Productions به عنوان مدیر انیمیشن کار کرد و همچنین در آنجا هنرپیشه اصلی بود. او روی چندین برنامه تلویزیونی ملی و منطقه ای برنده جایزه ، تبلیغات ، و انیمیشن کوتاه سه بعدی موفق ، Raccoon و Crawfish کار کرد. قبل از پیوستن به RIT ، شان دو نمایشگاه آموزشی چندرسانه ای برای موزه ها ایجاد کرد. او در حال حاضر علاقه خود را به آموزش و پرورش و طراحی دیجیتال 3D در RIT دنبال می کند. کارهای شان بر روی گرافیک های رایانه ای سه بعدی و تعاملی نسل بعدی متمرکز شده است. وی اخیراً یکپارچه سازی مدل سازی سه بعدی ، فتوگرامتری و طراحی (انتشارات Springer) و برنامه گردشگری واقعیت افزوده ، Flip For History را منتشر کرده است. فاستر سه سال گذشته در کنفرانس بین المللی SIGGRAPH صحبت کرده است و همچنین در بخش محلی SIGGRAPH Professional حضور دارد و در هیئت مدیره خدمت می کند. به او اخیراً چندین کمک هزینه مربوط به فناوری های نسل جدید ، از جمله گردشگری Kinect و واقعیت افزوده و همچنین بازسازی پناهندگی تعاملی 3D Humanities Digital اهدا شده است.