آموزش یادگیری فیلمبرداری: 2 کار روی مجموعه

Learning Cinematography: 2 Working on Set

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مجموعه فیلمبرداری با فیلمبردار و استاد بیل دیل ، فیلمبردار ASC ، آنچه را که برای فیلمبرداری یک فیلم سینمایی مدرن و روایت داستان به قدرتمندترین شکل ممکن نیاز دارید ، پوشش می دهد. قسمت 2 همه چیز در مورد اجرای ایده های خلاقانه شماست: جمع آوری همه اینها روی صحنه و تحویل فیلم برای ارسال برای مونتاژ در یک داستان کامل ، منسجم و جذاب. این درس ها هر مرحله از یک ساقه را پوشش می دهد ، به شکلی که از یک خدمه بسیار ساده و بسیار کوچک تا یک تولید حرفه ای مقیاس می گیرد. بیل تکنیک هایی را برای جلوگیری از بازیگران ، روشنایی صحنه ، تمرین و عکسبرداری از زوایای مختلف معرفی کرده است. وی در مورد اهمیت پیش تولید ، از جمله تهیه استوری بورد های دقیق و لیست های شات ، و اینکه چگونه انواع دوربین های شما بر نحوه دستیابی و ویرایش فیلم تأثیر می گذارد ، بحث می کند. در آخر ، نکات مربوط به مدیریت رسانه را برای رسیدگی به پرونده های خود دریافت کنید تا به راحتی از طریق پست عبور کنند.
موضوعات شامل:
  • برنامه ریزی قبل از تولید
  • استفاده از استوری بورد و ایجاد لیست شات
  • برنامه ریزی روز خود
  • ترتیب عملیات: مسدود کردن ، روشنایی ، تمرین و تیراندازی
  • مسدود کردن بازیگران
  • روشن کردن یک مجموعه
  • تمرین با بازیگران
  • ایجاد و تغییر الگوها
  • مدیریت رسانه
  • ایجاد زنجیره ای از حضانت
  • خروجی فیلم شما

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • سه نقش سینماگر Three roles of the cinematographer

  • روایت در مقابل مستند Narrative vs. documentary

  • فیلمنامه و واژه نامه The script and glossary

1. برنامه ریزی قبل از تولید 1. Pre-Production Planning

  • پرسنل مناسب Proper personnel

  • با دوربین شروع نکنید Don't start with the camera

  • با کارگردان کار کنید Work with the director

  • تابلوهای داستان Storyboards

  • تنظیمات دوربین و روشنایی Camera and lighting setups

  • لیست عکس را ایجاد کنید Create the shot list

2. جریان را در مجموعه درک کنید 2. Understand the Flow On Set

  • بررسی اجمالی Overview

  • بلوک ، سبک ، تمرین و شلیک کنید Block, light, rehearse, and shoot

  • اولویت روز Prioritize the day

  • با دستیار اول کارگردان همکاری کنید Work with the first assistant director

  • کار را روی مجموعه مدیریت کنید Manage the work on set

  • با طراح تولید کار کنید Work with the production designer

  • برنامه ریزی روشنایی Plan the lighting

3. مسدود کردن آن 3. Block It

  • نورپردازی عملی Practical lighting

  • بازیگران را مسدود کنید Block the actors

4- آن را تنظیم و روشن کنید 4. Set It Up and Light It

  • نور مناسب برای این داستان The right lighting for this story

  • اصول تنظیم دوربین Principles of camera setup

  • با خدمه و تجهیزات روشنایی کار کنید Work with the lighting crew and equipment

  • تجهیزات چنگ زدن Grip equipment

  • با خدمه و حرکت دوربین کار کنید Work with the camera crew and movement

5- دوباره تمرین کنید و شلیک کنید 5. Rehearse It and Shoot It

  • با بازیگران کار کنید Work with the actors

  • با سرپرست فیلمنامه کار کنید Work with the script supervisor

  • مخاطب را جهت دهی کنید Orient the audience

  • جای ویرایشگر بگذارید Leave room for the editor

  • الگویی ایجاد کنید Establish a pattern

  • یک دلیل را به یک دلیل تغییر دهید Change the pattern for a reason

6. اندیشه های پس از تولید 6. Thoughts on Post-Production

  • مفاهیم مدیریت رسانه Media management concepts

  • مشکلات برنامه تحویل Delivery schedule issues

  • امنیت فیلم Security of the footage

  • زنجیره حضانت The chain of custody

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

  • صحنه آخر: باید صحبت کنیم Final scene: We Need to Talk

  • صحنه آخر: باید صحبت کنیم Final scene: We Need to Talk

نمایش نظرات

آموزش یادگیری فیلمبرداری: 2 کار روی مجموعه
جزییات دوره
1h 24m
37
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
86,187
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Bill Dill
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bill Dill Bill Dill

بیل دیل فیلمبردار و استاد سینما و هنرهای رسانه ای است. او یک فیلمساز ارشد گذشته در اقامتگاه در هنرستان مؤسسه فیلم آمریکا و مدرس ارشد دانشکده هنرهای سینمایی USC است. اکنون او در کالج فیلم و هنرهای رسانه ای داج در دانشگاه چاپمن تدریس می کند. او لحظه دقیق را به یاد می آورد که "جهان از چرخش دست کشید." در یک نمایشگاه عکس توسط واکر ایوانز ، دیل با اشک در حال ایستادن صورت خود در مقابل عکس یک اندام در یک کلیسا در غرب ویرجینیا ایستاد. این لحظه ای بود که دیل تمام وقت علاقه خود را به عکاسی دنبال کرد. بدین ترتیب شغلی آغاز شد که از فیلم های موسیقی گرفته تا فیلم های بلند ، راه اندازی می شود. کار او برنده امی محلی در شهر نیویورک برای قالب مجله تلویزیون شد. او برای AT&T ، تفنگداران دریایی ایالات متحده و اپل کار کرد. وی برنامه های تلویزیونی را برای Paramount و HBO شلیک کرد ، و ویژگی هایی از جمله Stewewalk Stories را که در جشنواره کن موفق به کسب جایزه دو نفره شد. وی به عنوان انجمن معتبر سینمایی نویسان آمریکایی (ASC) انتخاب شد - نشان برجسته شناختن رشته وی است. اما او همچنین از شغل ها و پروژه هایی دور شد که نیاز به شلیک تصادفات شدید برای اخبار تلویزیون یا کار بر روی "اسکریپت های توهین آمیز" یا ایجاد یک مشروبات الکلی دیگر دارد. وی به عنوان یک استاد سینما ، از دانشجویان خود می خواهد همان مسیری را دنبال کنند - به دنبال تعالی ، کار خود را با سطح شدت و پیگیری که خواستار خوردن ، نوشیدن ، نفس کشیدن و سینماتوگرافی خوابیدن است ، دنبال کنند و به دنبال تولید تصاویری باشند که جهان را متوقف کن