آموزش مسترکلاس سی شارپ را کامل کنید

Complete C# Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آموزش برنامه نویسی سی شارپ - WPF، پایگاه داده، لینک، مجموعه ها، توسعه بازی با یونیتی. بیشتر از اصول اولیه سی شارپ! اصول برنامه نویسی با استفاده از سی شارپ را بیاموزید نحوه استفاده از متغیرها، روش ها، حلقه ها، شرایط را به طور کامل درک کنید که OOP (برنامه نویسی شی گرا) چگونه کار می کند و چگونه از آن استفاده کنید. ایجاد رابط کاربری گرافیکی زیبا (رابط کاربری گرافیکی) با WPF (Windows Presentation Foundation) ایجاد بازی های ویدئویی با استفاده از C# و Unity 3D یاد بگیرید چگونه خطاها را مدیریت کنید و از آنها اجتناب کنید کار با فایل ها و متن آموزش استفاده از Linq و عبارات لامبدا آموزش استفاده از پایگاه های داده با MS SQL Server و Linq آموزش تکنیک های پیشرفته مانند threading و توسعه ناهمزمان پیش نیازها: Visual Studio Community Edition (رایگان) یک رایانه شخصی Windows (10) برای بخش های WPF و پایگاه داده دوره مورد نیاز است.

دوره مرتباً به روز می شود - آخرین به روز رسانی: 23 ژانویه 2023


آیا تا به حال ایده ای برای یک برنامه، یک برنامه یا یک بازی داشته اید؟

شاید می خواهید به عنوان یک توسعه دهنده کار کنید؟ سپس شما در جای درستی هستید. در این دوره، شما می خواهید کشف کنید که چگونه می توانید یک توسعه دهنده c# شوید - یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی روی زمین!

C# یکی از معدود زبان‌های برنامه‌نویسی است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های موبایل، بازی‌ها و برنامه‌های رایانه شخصی بین پلتفرمی شگفت‌انگیز ایجاد کنید.

جان بخشیدن به یک ایده یکی از بهترین احساساتی است که انسان می تواند داشته باشد، اما مسیر رسیدن به آن اغلب پر از چالش است. بنابراین من دوره‌ای ایجاد کردم که این مسیر را تا حد ممکن با کمک c# آسان می‌کند تا شما به یک توسعه‌دهنده ماهر c# تبدیل شوید!


شما با یادگیری اصول اولیه سی شارپ و به طور کلی مفاهیم برنامه نویسی سی شارپ شروع می کنید:

  • متغیرها

  • روش ها

  • آرایه ها

  • اگر عبارات

  • حلقه ها

سپس سه ستون برنامه نویسی شی گرا را یاد می گیرید.

  • کلاس ها و اشیا

  • ارث

  • چند شکلی

هنگامی که بر آنها مسلط شدید، وارد مباحث پیشرفته C#، مانند پایگاه‌های داده و LINQ خواهید شد.

برای اینکه واقعاً در برنامه نویسی سی شارپ واقعاً خوب شوید، باید خودتان را برنامه ریزی کنید، بنابراین من تمرینات (و آزمون ها) زیادی را برای شما ایجاد کرده ام تا خودتان سعی کنید برنامه نویسی سی شارپ را انجام دهید و همچنین ببینید که بعد از آن چگونه انجام می شود. . البته، در این مسیر بهترین روش های برنامه نویسی را یاد می گیرید.


با این مهارت‌ها، رابط‌های کاربری زیبایی را با WPF می‌سازید - چارچوبی که ایجاد رابط کاربری گرافیکی را به یک تکه کیک تبدیل می‌کند.
در آن مرحله، می‌توانید برنامه‌های بسیار پیچیده خود را ایجاد کنید.
اما بعد از آن حتی سردتر است.

آموزش ساخت بازی با Unity و C# - ساخت 2 بازی عالی

از آنجایی که سی شارپ را می توان برای چندین حوزه مختلف برنامه نویسی استفاده کرد، تصمیم گرفتم مهمترین آنها را پوشش دهم. بنابراین من یک دسته کامل از فصل ها را اضافه کرده ام که به طور خاص برای یک توسعه دهنده C# و توسعه دهنده بازی Unity طراحی شده اند - مسلما بهترین موتور بازی در جهان. در این فصل ها، خواهید فهمید که چگونه با ساختن پنگ، مادر بازی های ویدیویی و زیگ زاگ، یک بازی دونده بی پایان شگفت انگیز و موفق، بازی های ویدیویی خود را بسازید.

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن دانش و کار بیش از هر زمان دیگری به اشتراک گذاشته می‌شود، بنابراین استفاده از دارایی‌های ارائه شده توسط دیگران باعث پیشرفت شما می‌شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از دارایی های سه بعدی برای ساختن یک دونده بی پایان استفاده کنید. سپس از انیمیشن‌ها استفاده می‌کنید، بازی را تنظیم مجدد می‌کنید، از سیستم‌های ذرات استفاده می‌کنید و در نهایت یک نقشه به صورت رویه‌ای ایجاد می‌کنید. اینها چیزهای کاملاً پیشرفته ای هستند.


من می دانم که یادگیری کدنویسی گاهی اوقات می تواند سخت باشد، و گاهی اوقات شما فقط گیر می کنید. اما نگران نباشید، ما در کنار شما هستیم. ما به هر سؤالی در اسرع وقت پاسخ می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که به هدف خود برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس می‌رسید.


این دوره برای چه کسانی است؟

این دوره برای همه کسانی است که می خواهند سی شارپ را یاد بگیرند و می خواهند در برنامه نویسی سی شارپ به صورت حرفه ای خوب شوند. هیچ تجربه ای لازم نیست این طراحی شده است که هر کسی که می تواند ماوس و صفحه کلید را کنترل کند، در تکمیل آن موفق خواهد شد. تنها شرط واقعی، میل به یادگیری است.

30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه

این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه ارائه می شود. در دوره شرکت کنید، هر سخنرانی را تماشا کنید و تمرینات را انجام دهید، و اگر احساس می‌کنید این دوره برای شما مناسب نیست، ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کامل کنید. تمام پول شما برگردانده شده است، هیچ سوالی پرسیده نشده است.

درباره مربی شما:

اسم من دنیس پانجوتا است و در دوره هایم به بیش از 150000 دانش آموز نحوه کدنویسی را آموزش داده ام. من لیسانس مهندسی از دانشگاه علوم کاربردی کنستانس (آلمان) دارم. من عاشق تدریس و ایجاد دوره های با کیفیت هستم. ماموریت من آموزش برنامه نویسی به بیش از 10.000.000 نفر است!

همانطور که می بینید، این تنها دوره سی شارپ است که تا به حال به آن نیاز خواهید داشت!

شما تمام اصول اولیه سی شارپ، تمام اصول اولیه سی شارپ و هر آنچه را که برای موفقیت در برنامه نویسی سی شارپ و ساختن بازی های ویدیویی جالب خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت!

پس دیگر وقت خود را تلف نکنید و با شرکت در این دوره اکنون شروع به تحقق رویاها و ایده های خود کنید


سرفصل ها و درس ها

اولین برنامه سی شارپ شما و مرور کلی ویژوال استودیو Your First C# Program And Overview Of Visual Studio

  • معرفی Introduction

  • شما می خواهید به چه جیزی برسید؟ What Do You Want To Achieve?

  • نصب انجمن ویژوال استودیو Installing Visual Studio Community

  • به‌روزرسانی بررسی‌های Udemy Udemy Reviews Update

  • تفاوت بین الگوی کنسول .NET5 و .NET6 Difference between the .NET5 and .NET6 Console Template

  • سلام دنیا - اولین برنامه Hello World - First Program

  • سلام جهان در مک Hello World on a Mac

  • رابط ویژوال استودیو Visual Studio Interface

  • اگر گیر کردید چه کار کنید What To Do If You Get Stuck

  • جایزه: مواد اضافی BONUS: additional materials

  • مسابقه مقدماتی Intro Quiz

  • فصل 1 خلاصه Chapter 1 Summary

  • آیا می خواهید یک توسعه دهنده C# شاغل شوید؟ Want to become an employed C# developer?

  • بیشترین بهره را از Tutorials.EU ببرید Get the most from Tutorials.EU

  • اولین وظیفه شما برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده موفق... Your first task to become a successful developer...

اولین برنامه سی شارپ شما و مرور کلی ویژوال استودیو Your First C# Program And Overview Of Visual Studio

  • معرفی Introduction

  • شما می خواهید به چه جیزی برسید؟ What Do You Want To Achieve?

  • نصب انجمن ویژوال استودیو Installing Visual Studio Community

  • به‌روزرسانی بررسی‌های Udemy Udemy Reviews Update

  • تفاوت بین الگوی کنسول .NET5 و .NET6 Difference between the .NET5 and .NET6 Console Template

  • سلام دنیا - اولین برنامه Hello World - First Program

  • سلام جهان در مک Hello World on a Mac

  • رابط ویژوال استودیو Visual Studio Interface

  • اگر گیر کردید چه کار کنید What To Do If You Get Stuck

  • جایزه: مواد اضافی BONUS: additional materials

  • مسابقه مقدماتی Intro Quiz

  • فصل 1 خلاصه Chapter 1 Summary

  • آیا می خواهید یک توسعه دهنده C# شاغل شوید؟ Want to become an employed C# developer?

  • بیشترین بهره را از Tutorials.EU ببرید Get the most from Tutorials.EU

  • اولین وظیفه شما برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده موفق... Your first task to become a successful developer...

انواع داده ها و متغیرها DataTypes And Variables

  • راهنمایی سریع Quick Hint

  • بررسی اجمالی سطح بالا از متغیرها و انواع داده ها High Level Overview of Variables and Datatypes

  • انواع داده های بیشتر و محدودیت های آنها More Datatypes and Their Limits

  • سایر انواع داده ها Other Datatypes

  • انواع داده Int، Float و Double Datatypes Int, Float and Double

  • رشته نوع داده و برخی از روش های آن Datatype String And Some Of Its Methods

  • انواع داده ها و متغیرها Datatypes And Variables

  • استانداردهای کدگذاری Coding Standards

  • ارزش در مقابل انواع مرجع Value vs Reference Types

  • کلاس کنسول و برخی از روش های آن Console Class and some of its Methods

  • تغییر رنگ کنسول Changing The Consoles Colors

  • کنوانسیونهای نامگذاری و استانداردهای کدگذاری Naming Conventions and Coding Standards

  • تبدیل ضمنی و صریح Implicit and Explicit Conversion

  • تجزیه یک رشته به یک عدد صحیح Parsing a String To An Integer

  • تمرین: تجزیه Exercise: Parsing

  • دستکاری رشته String Manipulation

  • برخی از روش های رشته Some String Methods

  • رشته چالش و روش های آن Challenge String and its methods

  • راه حل برای تمرین: رشته 1 Solution For Exercise: Strings 1

  • رشته چالش و روش های آن 2 Challenge String and its methods 2

  • راه حل برای تمرین: رشته 2 Solution For Exercise: Strings 2

  • چالش - انواع داده ها و متغیرها Challenge - Datatypes And Variables

  • راه حل چالش "انواع داده ها و متغیرها" Solution For The Challenge "Datatypes And Variables"

  • ثابت ها Constants

  • انواع داده ها و متغیرها قسمت 2 Datatypes and Variables Part 2

  • برگه های تقلب سی شارپ C# Cheat sheets

  • خلاصه DataTypes DataTypes Summary

انواع داده ها و متغیرها DataTypes And Variables

  • راهنمایی سریع Quick Hint

  • بررسی اجمالی سطح بالا از متغیرها و انواع داده ها High Level Overview of Variables and Datatypes

  • انواع داده های بیشتر و محدودیت های آنها More Datatypes and Their Limits

  • سایر انواع داده ها Other Datatypes

  • انواع داده Int، Float و Double Datatypes Int, Float and Double

  • رشته نوع داده و برخی از روش های آن Datatype String And Some Of Its Methods

  • انواع داده ها و متغیرها Datatypes And Variables

  • استانداردهای کدگذاری Coding Standards

  • ارزش در مقابل انواع مرجع Value vs Reference Types

  • کلاس کنسول و برخی از روش های آن Console Class and some of its Methods

  • تغییر رنگ کنسول Changing The Consoles Colors

  • کنوانسیونهای نامگذاری و استانداردهای کدگذاری Naming Conventions and Coding Standards

  • تبدیل ضمنی و صریح Implicit and Explicit Conversion

  • تجزیه یک رشته به یک عدد صحیح Parsing a String To An Integer

  • تمرین: تجزیه Exercise: Parsing

  • دستکاری رشته String Manipulation

  • برخی از روش های رشته Some String Methods

  • رشته چالش و روش های آن Challenge String and its methods

  • راه حل برای تمرین: رشته 1 Solution For Exercise: Strings 1

  • رشته چالش و روش های آن 2 Challenge String and its methods 2

  • راه حل برای تمرین: رشته 2 Solution For Exercise: Strings 2

  • چالش - انواع داده ها و متغیرها Challenge - Datatypes And Variables

  • راه حل چالش "انواع داده ها و متغیرها" Solution For The Challenge "Datatypes And Variables"

  • ثابت ها Constants

  • انواع داده ها و متغیرها قسمت 2 Datatypes and Variables Part 2

  • برگه های تقلب سی شارپ C# Cheat sheets

  • خلاصه DataTypes DataTypes Summary

توابع/روش ها و نحوه صرفه جویی در زمان Functions / Methods And How To Save Time

  • معرفی روش ها Methods Intro

  • مقدمه ای بر توابع/روش ها Intro To Functions / Methods

  • روش های باطل Void Methods

  • روش‌ها با مقدار بازگشتی و پارامترها Methods With Return Value And Parameters

  • مواد و روش ها Methods

  • چالش - روش ها Challenge - Methods

  • راه حل برای چالش "روش ها" Solution For The Challenge "Methods"

  • روش های خود را تست کنید Test your methods

  • ورودی کاربر User Input

  • Catch و در نهایت را امتحان کنید Try Catch and Finally

  • اپراتورها Operators

  • اپراتورها Operators

  • خلاصه روشها Methods Summary

توابع/روش ها و نحوه صرفه جویی در زمان Functions / Methods And How To Save Time

  • معرفی روش ها Methods Intro

  • مقدمه ای بر توابع/روش ها Intro To Functions / Methods

  • روش های باطل Void Methods

  • روش‌ها با مقدار بازگشتی و پارامترها Methods With Return Value And Parameters

  • مواد و روش ها Methods

  • چالش - روش ها Challenge - Methods

  • راه حل برای چالش "روش ها" Solution For The Challenge "Methods"

  • روش های خود را تست کنید Test your methods

  • ورودی کاربر User Input

  • Catch و در نهایت را امتحان کنید Try Catch and Finally

  • اپراتورها Operators

  • اپراتورها Operators

  • خلاصه روشها Methods Summary

تصمیم گیری Making Decisions

  • مقدمه تصمیم گیری Making Decisions Intro

  • مقدمه ای بر تصمیم گیری در سی شارپ Introduction To Decision Making In C#

  • معرفی TryParse Intro to TryParse

  • IF And Else If + تجزیه را امتحان کنید IF And Else If + Try Parse

  • تمرین کدنویسی If & Else If & Else Coding Exercise

  • Nested If Statements Nested If Statements

  • Nested If Statements Nested If Statements

  • چالش - اگر بیانیه ها Challenge - If Statements

  • راه حل برای چالش "اگر بیانیه ها" Solution For The Challenge "If Statements"

  • سوئیچ بیانیه Switch Statement

  • چالش - اگر عبارات 2 Challenge - If Statements 2

  • راه حل برای چالش "اگر بیانیه 2" Solution For The Challenge "If Statements 2"

  • بیانیه های پیشرفته اگر - اپراتور سه تایی Enhanced If Statements - Ternary Operator

  • اگر بیانیه های پیشرفته - اپراتور سه تایی - چالش Enhanced If Statements - Ternary Operator - Challenge

  • اگر بیانیه های پیشرفته - اپراتور سه تایی - چالش - راه حل Enhanced If Statements - Ternary Operator - Challenge - Solution

  • اگر - بیانیه ها If-Statements

  • خلاصه تصمیم گیری Making Decisions Summary

تصمیم گیری Making Decisions

  • مقدمه تصمیم گیری Making Decisions Intro

  • مقدمه ای بر تصمیم گیری در سی شارپ Introduction To Decision Making In C#

  • معرفی TryParse Intro to TryParse

  • IF And Else If + تجزیه را امتحان کنید IF And Else If + Try Parse

  • تمرین کدنویسی If & Else If & Else Coding Exercise

  • Nested If Statements Nested If Statements

  • Nested If Statements Nested If Statements

  • چالش - اگر بیانیه ها Challenge - If Statements

  • راه حل برای چالش "اگر بیانیه ها" Solution For The Challenge "If Statements"

  • سوئیچ بیانیه Switch Statement

  • چالش - اگر عبارات 2 Challenge - If Statements 2

  • راه حل برای چالش "اگر بیانیه 2" Solution For The Challenge "If Statements 2"

  • بیانیه های پیشرفته اگر - اپراتور سه تایی Enhanced If Statements - Ternary Operator

  • اگر بیانیه های پیشرفته - اپراتور سه تایی - چالش Enhanced If Statements - Ternary Operator - Challenge

  • اگر بیانیه های پیشرفته - اپراتور سه تایی - چالش - راه حل Enhanced If Statements - Ternary Operator - Challenge - Solution

  • اگر - بیانیه ها If-Statements

  • خلاصه تصمیم گیری Making Decisions Summary

حلقه ها Loops

  • معرفی حلقه ها Loops Intro

  • مبانی حلقه ها Basics of Loops

  • برای حلقه ها For Loops

  • انجام while Loops Do While Loops

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • حلقه ها Loops

  • بشکن و ادامه بده break and continue

  • استراحت کنید و تمرین را ادامه دهید break and continue practice

  • چالش - حلقه های 1 - میانگین Challenge - Loops 1 - Average

  • راه حل برای چالش "حلقه ها" Solution For The Challenge "Loops"

  • حلقه ها Loops

  • خلاصه حلقه ها Loops Summary

حلقه ها Loops

  • معرفی حلقه ها Loops Intro

  • مبانی حلقه ها Basics of Loops

  • برای حلقه ها For Loops

  • انجام while Loops Do While Loops

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • حلقه ها Loops

  • بشکن و ادامه بده break and continue

  • استراحت کنید و تمرین را ادامه دهید break and continue practice

  • چالش - حلقه های 1 - میانگین Challenge - Loops 1 - Average

  • راه حل برای چالش "حلقه ها" Solution For The Challenge "Loops"

  • حلقه ها Loops

  • خلاصه حلقه ها Loops Summary

برنامه نویسی شی گرا (OOP) Object Oriented Programming (OOP)

  • معرفی اشیاء Objects Intro

  • مقدمه ای بر کلاس ها و اشیاء Introduction To Classes And Objects

  • اولین کلاس خودمون Our First Own Class

  • استفاده از سازنده ها Using Constructors

  • استفاده از چندین سازنده Using Multiple Constructors

  • سازندگان Constructors

  • دسترسی به اصلاح کننده ها Access Modifiers

  • سازنده ها و متغیرهای عضو Constructors and Member-Variables

  • خواص قسمت 1 Properties Part 1

  • خواص قسمت 2 Properties Part 2

  • چالش - خواص Challenge - Properties

  • اعضا و نهایی کننده ها/تخریب کنندگان Members And Finalizers/Destructors

  • خلاصه اشیاء Objects Summary

برنامه نویسی شی گرا (OOP) Object Oriented Programming (OOP)

  • معرفی اشیاء Objects Intro

  • مقدمه ای بر کلاس ها و اشیاء Introduction To Classes And Objects

  • اولین کلاس خودمون Our First Own Class

  • استفاده از سازنده ها Using Constructors

  • استفاده از چندین سازنده Using Multiple Constructors

  • سازندگان Constructors

  • دسترسی به اصلاح کننده ها Access Modifiers

  • سازنده ها و متغیرهای عضو Constructors and Member-Variables

  • خواص قسمت 1 Properties Part 1

  • خواص قسمت 2 Properties Part 2

  • چالش - خواص Challenge - Properties

  • اعضا و نهایی کننده ها/تخریب کنندگان Members And Finalizers/Destructors

  • خلاصه اشیاء Objects Summary

مجموعه ها در سی شارپ Collections in C#

  • معرفی آرایه ها Arrays Intro

  • مبانی آرایه ها Basics of Arrays

  • اعلان و مقداردهی اولیه آرایه ها و ویژگی Length Declaring and Initializing Arrays and the Length Property

  • حلقه های Foreach Foreach Loops

  • آرایه ها، حلقه های for و foreach Arrays, for and foreach loops

  • چالش Foreach Loops and Switch Statement Foreach Loops and Switch Statement challenge

  • چالش Foreach Loops and Switch Statement - راه حل Foreach Loops and Switch Statement challenge - solution

  • آرایه های چند بعدی Multi Dimensional Arrays

  • تو در تو برای حلقه ها و آرایه های دوبعدی Nested For Loops And 2D Arrays

  • تو در تو برای حلقه ها و آرایه های دو بعدی - دو مثال Nested For Loops And 2D Arrays - Two Examples

  • شناسه برنده تیک تاک پا Tic Tac Toe winner identifier

  • آزمون آرایه ها Arrays Quiz

  • چالش - تیک تاک پا Challenge - Tic Tac Toe

  • آرایه های دندانه دار Jagged Arrays

  • چالش - آرایه های دندانه دار Challenge - Jagged Arrays

  • استفاده از آرایه ها به عنوان پارامتر Using Arrays As Parameters

  • چرا می‌توانید یک آرایه را با ارسال آن به‌عنوان متغیر تغییر دهید Why you can change an array by passing it as a variable

  • کلمه کلیدی Params Params Keyword

  • دریافت حداقل مقدار بسیاری از اعداد داده شده با استفاده از پارامترها Getting The Min Value Of Many Given Numbers Using Params

  • مروری بر مجموعه‌های عمومی و غیرعمومی Overview Generic and Non-Generic Collections

  • ArrayLists ArrayLists

  • لیست ها Lists

  • لیست ها Lists

  • هشتبل ها Hashtables

  • هشتبل ها - چالش Hashtables - Challenge

  • لغت نامه ها Dictionaries

  • ویرایش و حذف مدخل ها در فرهنگ لغت Editing And Removing Entries in a Dictionairy

  • تمرین دیکشنری Dictionary practice

  • نمای کلی صف ها و پشته ها Queues and Stacks Overview

  • پشته در Csharp Stacks in Csharp

  • صف ها Queues

  • خلاصه آرایه ها Arrays Summary

  • تا این حد در دوره؟ یادآور! اگر می خواهید استخدام شوید این را بررسی کنید! This far into the course? Reminder! Check this out if you want to be employed!

مجموعه ها در سی شارپ Collections in C#

  • معرفی آرایه ها Arrays Intro

  • مبانی آرایه ها Basics of Arrays

  • اعلان و مقداردهی اولیه آرایه ها و ویژگی Length Declaring and Initializing Arrays and the Length Property

  • حلقه های Foreach Foreach Loops

  • آرایه ها، حلقه های for و foreach Arrays, for and foreach loops

  • چالش Foreach Loops and Switch Statement Foreach Loops and Switch Statement challenge

  • چالش Foreach Loops and Switch Statement - راه حل Foreach Loops and Switch Statement challenge - solution

  • آرایه های چند بعدی Multi Dimensional Arrays

  • تو در تو برای حلقه ها و آرایه های دوبعدی Nested For Loops And 2D Arrays

  • تو در تو برای حلقه ها و آرایه های دو بعدی - دو مثال Nested For Loops And 2D Arrays - Two Examples

  • شناسه برنده تیک تاک پا Tic Tac Toe winner identifier

  • آزمون آرایه ها Arrays Quiz

  • چالش - تیک تاک پا Challenge - Tic Tac Toe

  • آرایه های دندانه دار Jagged Arrays

  • چالش - آرایه های دندانه دار Challenge - Jagged Arrays

  • استفاده از آرایه ها به عنوان پارامتر Using Arrays As Parameters

  • چرا می‌توانید یک آرایه را با ارسال آن به‌عنوان متغیر تغییر دهید Why you can change an array by passing it as a variable

  • کلمه کلیدی Params Params Keyword

  • دریافت حداقل مقدار بسیاری از اعداد داده شده با استفاده از پارامترها Getting The Min Value Of Many Given Numbers Using Params

  • مروری بر مجموعه‌های عمومی و غیرعمومی Overview Generic and Non-Generic Collections

  • ArrayLists ArrayLists

  • لیست ها Lists

  • لیست ها Lists

  • هشتبل ها Hashtables

  • هشتبل ها - چالش Hashtables - Challenge

  • لغت نامه ها Dictionaries

  • ویرایش و حذف مدخل ها در فرهنگ لغت Editing And Removing Entries in a Dictionairy

  • تمرین دیکشنری Dictionary practice

  • نمای کلی صف ها و پشته ها Queues and Stacks Overview

  • پشته در Csharp Stacks in Csharp

  • صف ها Queues

  • خلاصه آرایه ها Arrays Summary

  • تا این حد در دوره؟ یادآور! اگر می خواهید استخدام شوید این را بررسی کنید! This far into the course? Reminder! Check this out if you want to be employed!

اشکال زدایی Debugging

  • معرفی اشکال زدایی Debugging Intro

  • مبانی اشکال زدایی Debugging Basics

  • محلی ها و خودروها Locals and Autos

  • اشکال زدایی، ایجاد کپی از لیست ها و حل برخی از اشکالات Debugging, Creating Copies of Lists and solving some bugs

  • اشکال زدایی Call Stack، پرتاب خطاها و برنامه نویسی دفاعی Debugging Call Stack, Throwing Errors and defensive programming

اشکال زدایی Debugging

  • معرفی اشکال زدایی Debugging Intro

  • مبانی اشکال زدایی Debugging Basics

  • محلی ها و خودروها Locals and Autos

  • اشکال زدایی، ایجاد کپی از لیست ها و حل برخی از اشکالات Debugging, Creating Copies of Lists and solving some bugs

  • اشکال زدایی Call Stack، پرتاب خطاها و برنامه نویسی دفاعی Debugging Call Stack, Throwing Errors and defensive programming

ارث و بیشتر درباره OOP Inheritance And More About OOP

  • به Inheritance خوش آمدید Welcome to Inheritance

  • مقدمه ای بر وراثت Introduction To Inheritance

  • مثال ساده وراثت Simple Inheritance Example

  • مجازی و لغو کلمات کلیدی Virtual and Override Keywords

  • نسخه نمایشی وراثت Inheritance Demo

  • چالش وراثت - پست ویدئو و تایمر با پاسخ به تماس Inheritance Challenge - Videopost and Timer with Callback

  • چالش ارث 2 - کارمندان، رئیسان و کارآموزان Inheritance Challenge 2 - Employees, Bosses and Trainees

  • چالش ارث 2 - راه حل کارمندان، روسای و کارآموزان Inheritance Challenge 2 - Employees, Bosses and Trainees Solution

  • معرفی رابط ها Interfaces Intro

  • ایجاد و استفاده از رابط های خود Creating And Using Your Own Interfaces

  • وراثت ها و رابط ها Inheritances and Interfaces

  • IEnumerator و IEnumerable IEnumerator and IEnumerable

  • مثال IEnumerable 1 IEnumerable Example 1

  • مثال IEnumerable 2 IEnumerable Example 2

  • قابل شمارش IEnumerable

  • وراثت Outro Inheritance Outro

ارث و بیشتر درباره OOP Inheritance And More About OOP

  • به Inheritance خوش آمدید Welcome to Inheritance

  • مقدمه ای بر وراثت Introduction To Inheritance

  • مثال ساده وراثت Simple Inheritance Example

  • مجازی و لغو کلمات کلیدی Virtual and Override Keywords

  • نسخه نمایشی وراثت Inheritance Demo

  • چالش وراثت - پست ویدئو و تایمر با پاسخ به تماس Inheritance Challenge - Videopost and Timer with Callback

  • چالش ارث 2 - کارمندان، رئیسان و کارآموزان Inheritance Challenge 2 - Employees, Bosses and Trainees

  • چالش ارث 2 - راه حل کارمندان، روسای و کارآموزان Inheritance Challenge 2 - Employees, Bosses and Trainees Solution

  • معرفی رابط ها Interfaces Intro

  • ایجاد و استفاده از رابط های خود Creating And Using Your Own Interfaces

  • وراثت ها و رابط ها Inheritances and Interfaces

  • IEnumerator و IEnumerable IEnumerator and IEnumerable

  • مثال IEnumerable 1 IEnumerable Example 1

  • مثال IEnumerable 2 IEnumerable Example 2

  • قابل شمارش IEnumerable

  • وراثت Outro Inheritance Outro

چند شکلی و حتی بیشتر در OOP + فایل های متنی Polymorphism And Even More On OOP + Text Files

  • مقدمه چند شکلی Polymorphism Intro

  • پارامترهای چند شکلی Polymorphic Parameters

  • کلمه کلیدی مهر و موم شده Sealed Key Word

  • الف - روابط دارد Has A - Relationships

  • خلاصه Abstract

  • چکیده و به عنوان & است کلیدواژه/چند شکلی Abstract and as & is Keyword / Polymorphism

  • رابط ها در مقابل کلاس های انتزاعی Interfaces vs Abstract Classes

  • خواندن از یک فایل متنی Read from a Textfile

  • در یک فایل متنی بنویسید Write into a Text File

  • بازی تجزیه (قسمت 1)/خواندن از و نوشتن در یک فایل Parsing game (part 1) / Read from and write into a file

  • خلاصه چند شکلی Polymorphism Summary

چند شکلی و حتی بیشتر در OOP + فایل های متنی Polymorphism And Even More On OOP + Text Files

  • مقدمه چند شکلی Polymorphism Intro

  • پارامترهای چند شکلی Polymorphic Parameters

  • کلمه کلیدی مهر و موم شده Sealed Key Word

  • الف - روابط دارد Has A - Relationships

  • خلاصه Abstract

  • چکیده و به عنوان & است کلیدواژه/چند شکلی Abstract and as & is Keyword / Polymorphism

  • رابط ها در مقابل کلاس های انتزاعی Interfaces vs Abstract Classes

  • خواندن از یک فایل متنی Read from a Textfile

  • در یک فایل متنی بنویسید Write into a Text File

  • بازی تجزیه (قسمت 1)/خواندن از و نوشتن در یک فایل Parsing game (part 1) / Read from and write into a file

  • خلاصه چند شکلی Polymorphism Summary

موضوعات پیشرفته سی شارپ Advanced C# Topics

  • معرفی موضوعات پیشرفته Advanced Topics Intro

  • .net core در مقابل چارچوب .net .net core vs .net framework

  • دسترسی به اصلاح کننده ها Access Modifiers

  • سازه ها Structs

  • Enums Enums

  • کلاس ریاضی Math Class

  • کلاس ریاضی Math Class

  • کلاس تصادفی Random Class

  • VS 2019 و عبارات منظم VS 2019 and Regular expressions

  • عبارات با قاعده Regular Expressions

  • بازی تجزیه (قسمت 2)/عبارات منظم Parsing game (part 2) / Regular Expressions

  • زمان قرار DateTime

  • Nullable ها Nullables

  • زباله روب Garbage Collector

  • ارگ اصلی توضیح داده شده قسمت 1 Main Args Explained part 1

  • Args اصلی با استفاده از ورودی کاربر توضیح داده شد - یک برنامه CMD ایجاد کنید Main Args Explained Using User Input - Create A CMD App

موضوعات پیشرفته سی شارپ Advanced C# Topics

  • معرفی موضوعات پیشرفته Advanced Topics Intro

  • .net core در مقابل چارچوب .net .net core vs .net framework

  • دسترسی به اصلاح کننده ها Access Modifiers

  • سازه ها Structs

  • Enums Enums

  • کلاس ریاضی Math Class

  • کلاس ریاضی Math Class

  • کلاس تصادفی Random Class

  • VS 2019 و عبارات منظم VS 2019 and Regular expressions

  • عبارات با قاعده Regular Expressions

  • بازی تجزیه (قسمت 2)/عبارات منظم Parsing game (part 2) / Regular Expressions

  • زمان قرار DateTime

  • Nullable ها Nullables

  • زباله روب Garbage Collector

  • ارگ اصلی توضیح داده شده قسمت 1 Main Args Explained part 1

  • Args اصلی با استفاده از ورودی کاربر توضیح داده شد - یک برنامه CMD ایجاد کنید Main Args Explained Using User Input - Create A CMD App

رویدادها و نمایندگان Events and Delegates

  • معرفی نمایندگان Delegates intro

  • معرفی نمایندگان Delegates Introduction

  • مبانی نمایندگان Delegates Basics

  • ایجاد نمایندگان خود Creating your own Delegates

  • نمایندگان Delegates

  • روش های ناشناس Anonymous Methods

  • عبارات لامبدا Lambda Expressions

  • راهنمایی برای تمرین بعدی A hint for the next exercise

  • عبارات لامبدا Lambda expressions

  • رویدادها و نمایندگان چندپخشی Events and Multicast Delegates

  • نمایندگان Outro Delegates Outro

رویدادها و نمایندگان Events and Delegates

  • معرفی نمایندگان Delegates intro

  • معرفی نمایندگان Delegates Introduction

  • مبانی نمایندگان Delegates Basics

  • ایجاد نمایندگان خود Creating your own Delegates

  • نمایندگان Delegates

  • روش های ناشناس Anonymous Methods

  • عبارات لامبدا Lambda Expressions

  • راهنمایی برای تمرین بعدی A hint for the next exercise

  • عبارات لامبدا Lambda expressions

  • رویدادها و نمایندگان چندپخشی Events and Multicast Delegates

  • نمایندگان Outro Delegates Outro

WPF - Windows Presentation Foundation WPF - Windows Presentation Foundation

  • معرفی WPF WPF Intro

  • مقدمه ای بر WPF - و زمان استفاده از آن Introduction To WPF - And When To Use It

  • مبانی XAML و کد پشت XAML Basics and Code Behind

  • StackPanel - Listbox - Visual and Logical Tree StackPanel - Listbox - Visual and Logical Tree

  • رویدادهای مسیریابی - مستقیم، حباب و تونل زنی Routed Events - Direct, Bubbling and Tunneling

  • جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای مسیریابی More details on Routed Events

  • توری Grid

  • ویژگی های وابستگی Dependency Properties

  • اتصال داده ها Data Binding

  • رابط INotifyPropertyChanged INotifyPropertyChanged Interface

  • ListBox و فهرستی از مسابقات فعلی ListBox and a List of Current Matches

  • جعبه ترکیبی ComboBox

  • چک باکس CheckBox

  • نکته ابزار ToolTip

  • رادیو دکمه ها و تصاویر RadioButtons and Images

  • ویژگی ها، داده ها و محرک های رویداد Property, Data and Event Triggers

  • PasswordBox PasswordBox

  • خلاصه WPF WPF Summary

WPF - Windows Presentation Foundation WPF - Windows Presentation Foundation

  • معرفی WPF WPF Intro

  • مقدمه ای بر WPF - و زمان استفاده از آن Introduction To WPF - And When To Use It

  • مبانی XAML و کد پشت XAML Basics and Code Behind

  • StackPanel - Listbox - Visual and Logical Tree StackPanel - Listbox - Visual and Logical Tree

  • رویدادهای مسیریابی - مستقیم، حباب و تونل زنی Routed Events - Direct, Bubbling and Tunneling

  • جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای مسیریابی More details on Routed Events

  • توری Grid

  • ویژگی های وابستگی Dependency Properties

  • اتصال داده ها Data Binding

  • رابط INotifyPropertyChanged INotifyPropertyChanged Interface

  • ListBox و فهرستی از مسابقات فعلی ListBox and a List of Current Matches

  • جعبه ترکیبی ComboBox

  • چک باکس CheckBox

  • نکته ابزار ToolTip

  • رادیو دکمه ها و تصاویر RadioButtons and Images

  • ویژگی ها، داده ها و محرک های رویداد Property, Data and Event Triggers

  • PasswordBox PasswordBox

  • خلاصه WPF WPF Summary

استفاده از پایگاه داده با سی شارپ Using Databases With C#

  • معرفی پایگاه های داده Databases Intro

  • راه اندازی MS SQL Server و VS برای کار DB Setup MS SQL Server and VS For DB work

  • مقدمه و تنظیم مجموعه داده و جدول ما Intro And Setting Up Our DataSet And Table

  • جداول رابطه یا انجمنی Relationship or Associative Tables

  • نمایش داده ها در یک لیست باکس Showing Data in a ListBox

  • نمایش داده های مرتبط Showing Associated Data

  • نمایش تمام حیوانات در لیست باکس Displaying all Animals In The ListBox

  • حذف از جدول با یک کلیک Deleting From A Table With A Click

  • یادداشت اضافه شده - اضافه کردن جداول پایه و ورودی ها Added Note - Adding the base tables and entries back

  • حذف حیوانات، حذف حیوانات و افزودن عملکرد حیوانات Delete Animals, Remove Animals and Add Animals Functionality

  • به روز رسانی مطالب در جداول ما Updating Entries in Our Tables

  • پایگاه های داده Outro Databases Outro

استفاده از پایگاه داده با سی شارپ Using Databases With C#

  • معرفی پایگاه های داده Databases Intro

  • راه اندازی MS SQL Server و VS برای کار DB Setup MS SQL Server and VS For DB work

  • مقدمه و تنظیم مجموعه داده و جدول ما Intro And Setting Up Our DataSet And Table

  • جداول رابطه یا انجمنی Relationship or Associative Tables

  • نمایش داده ها در یک لیست باکس Showing Data in a ListBox

  • نمایش داده های مرتبط Showing Associated Data

  • نمایش تمام حیوانات در لیست باکس Displaying all Animals In The ListBox

  • حذف از جدول با یک کلیک Deleting From A Table With A Click

  • یادداشت اضافه شده - اضافه کردن جداول پایه و ورودی ها Added Note - Adding the base tables and entries back

  • حذف حیوانات، حذف حیوانات و افزودن عملکرد حیوانات Delete Animals, Remove Animals and Add Animals Functionality

  • به روز رسانی مطالب در جداول ما Updating Entries in Our Tables

  • پایگاه های داده Outro Databases Outro

لینک Linq

  • معرفی Linq Linq Intro

  • Linq gentle Introduction Linq gentle Introduction

  • نسخه ی نمایشی Linq Linq Demo

  • لینک با لیست ها - و مدیر دانشگاه ما قسمت 1 Linq with Lists - and our University Manager Part 1

  • مرتب سازی و فیلتر کردن با Linq Sorting and Filtering with Linq

  • ایجاد مجموعه بر اساس مجموعه های دیگر Creating collections based on other collections

  • لینک با XML Linq with XML

  • راه اندازی پروژه برای LinqToSQL Setting up the project for LinqToSQL

  • درج اشیاء در پایگاه داده ما Inserting Objects into our Database

  • استفاده از جداول assiociative با Linq Using assiociative tables with Linq

  • پیوستن به جداول سطح بعدی Joining tables next level

  • حذف و به روز رسانی Deleting and Updating

  • Linq Outro Linq Outro

لینک Linq

  • معرفی Linq Linq Intro

  • Linq gentle Introduction Linq gentle Introduction

  • نسخه ی نمایشی Linq Linq Demo

  • لینک با لیست ها - و مدیر دانشگاه ما قسمت 1 Linq with Lists - and our University Manager Part 1

  • مرتب سازی و فیلتر کردن با Linq Sorting and Filtering with Linq

  • ایجاد مجموعه بر اساس مجموعه های دیگر Creating collections based on other collections

  • لینک با XML Linq with XML

  • راه اندازی پروژه برای LinqToSQL Setting up the project for LinqToSQL

  • درج اشیاء در پایگاه داده ما Inserting Objects into our Database

  • استفاده از جداول assiociative با Linq Using assiociative tables with Linq

  • پیوستن به جداول سطح بعدی Joining tables next level

  • حذف و به روز رسانی Deleting and Updating

  • Linq Outro Linq Outro

تمرینات برای مصاحبه های کدنویسی شما The exercises for your coding interviews

  • مقدمه Intro

  • پیچیدگی زمانی Time complexity

  • گربه و غذا Cats and food

  • مجموع دو Sum of two

تمرینات برای مصاحبه های کدنویسی شما The exercises for your coding interviews

  • مقدمه Intro

  • پیچیدگی زمانی Time complexity

  • گربه و غذا Cats and food

  • مجموع دو Sum of two

جدید: پروژه WPF - مبدل ارز با پایگاه داده رابط کاربری گرافیکی و API NEW: WPF Project - Currency Converter with GUI Database and API

  • بخش 1 - ساخت رابط کاربری گرافیکی و استفاده از داده های استاتیک Part 1 - Building The GUI And Using Static Data

  • قسمت 2 - ساخت جدول شبکه و استفاده از یک پایگاه داده Part 2 - Building A Grid Table And Using A Database

  • قسمت 3 - استفاده از مقادیر ارزهای زنده از اینترنت با استفاده از API و JSON Part 3 - Using Live Currency Values from the Internet Using An API And JSON

جدید: پروژه WPF - مبدل ارز با پایگاه داده رابط کاربری گرافیکی و API NEW: WPF Project - Currency Converter with GUI Database and API

  • بخش 1 - ساخت رابط کاربری گرافیکی و استفاده از داده های استاتیک Part 1 - Building The GUI And Using Static Data

  • قسمت 2 - ساخت جدول شبکه و استفاده از یک پایگاه داده Part 2 - Building A Grid Table And Using A Database

  • قسمت 3 - استفاده از مقادیر ارزهای زنده از اینترنت با استفاده از API و JSON Part 3 - Using Live Currency Values from the Internet Using An API And JSON

موضوعات Threads

  • معرفی موضوعات Threads Intro

  • مبانی موضوعات Threads Basics

  • شروع و پایان و تکمیل تاپیک Thread Start and End &Completion

  • ThreadPools و Threads در پس زمینه ThreadPools and Threads in The Background

  • Join And IsAlive Join And IsAlive

  • وظایف و WPF Tasks and WPF

  • موضوعات خواندنی Threads Readings

  • Threads Outro Threads Outro

موضوعات Threads

  • معرفی موضوعات Threads Intro

  • مبانی موضوعات Threads Basics

  • شروع و پایان و تکمیل تاپیک Thread Start and End &Completion

  • ThreadPools و Threads در پس زمینه ThreadPools and Threads in The Background

  • Join And IsAlive Join And IsAlive

  • وظایف و WPF Tasks and WPF

  • موضوعات خواندنی Threads Readings

  • Threads Outro Threads Outro

وحدت - مبانی UNITY - Basics

  • مقدمه مبانی یونیتی Intro Unity Basics

  • نصب یونیتی Installing Unity

  • نمای کلی رابط Unity Overview of the Unity Interface

  • ایجاد طرح بندی خود Creating your own Layout

  • حرکت بازیکن Player Movement

  • اطمینان از اینکه تغییرات را به درستی انجام می دهیم Making Sure We Make Changes Correctly

  • مبانی فیزیک Physis Basics

  • RigidBody - یک بدن فیزیکی RigidBody - A Physical Body

  • برخورد دهنده ها و انواع مختلف آنها Colliders And Their Different Types

  • محرک ها Triggers

  • Prefabs و Game Objects Prefabs And GameObjects

  • قطعات و موارد دیگر در مورد پیش ساخته ها Components And More On Prefabs

  • مرتب نگه داشتن سلسله مراتب Keeping The Hierarchy Tidy

  • ساختار کلاس Class Structure

  • کلاس ریاضی و تصادفی Mathf And Random Class

  • Unity Basics Outro Unity Basics Outro

وحدت - مبانی UNITY - Basics

  • مقدمه مبانی یونیتی Intro Unity Basics

  • نصب یونیتی Installing Unity

  • نمای کلی رابط Unity Overview of the Unity Interface

  • ایجاد طرح بندی خود Creating your own Layout

  • حرکت بازیکن Player Movement

  • اطمینان از اینکه تغییرات را به درستی انجام می دهیم Making Sure We Make Changes Correctly

  • مبانی فیزیک Physis Basics

  • RigidBody - یک بدن فیزیکی RigidBody - A Physical Body

  • برخورد دهنده ها و انواع مختلف آنها Colliders And Their Different Types

  • محرک ها Triggers

  • Prefabs و Game Objects Prefabs And GameObjects

  • قطعات و موارد دیگر در مورد پیش ساخته ها Components And More On Prefabs

  • مرتب نگه داشتن سلسله مراتب Keeping The Hierarchy Tidy

  • ساختار کلاس Class Structure

  • کلاس ریاضی و تصادفی Mathf And Random Class

  • Unity Basics Outro Unity Basics Outro

UNITY - ساخت بازی Pong با یونیتی UNITY - Building the Game Pong with Unity

  • معرفی پنگ Pong Introduction

  • مبانی - عناصر UI Basics - UI Elements

  • مبانی - دسترسی به متن از طریق کد Basics - Accessing Text Through Code

  • مبانی - دکمه ها Basics - Buttons

  • مبانی - تغییر صحنه Basics - Switching Scenes

  • اصول - پخش صدا Basics - Play Sound

  • طرح کلی پروژه - پنگ Project Outline - Pong

  • ایجاد منوی اصلی Creating The Main Menu

  • تغییر صحنه و استفاده از دکمه ها Switching Scenes and Using Buttons

  • ساخت صحنه بازی ما Building Our Game Scene

  • برخورددهنده های دو بعدی در مقابل سه بعدی و بدنه صلب برای توپ ما 2D vs 3D Colliders and Rigidbody For Our Ball

  • حرکت توپ ما به چپ و راست Moving Our Ball Left And Right

  • جنبش راکت Racket Movement

  • پرش کردن به درستی Bouncing Off Correctly

  • سیستم امتیازدهی Scoring System

  • راه اندازی مجدد یک دور Restarting A Round

  • بازی روی صفحه The Game Over Screen

  • اضافه کردن صدا به بازی Adding Sound To The Game

  • افزودن یک هوش مصنوعی پایه Adding a Basic AI

  • خلاصه ی فصل Chapter Summary

UNITY - ساخت بازی Pong با یونیتی UNITY - Building the Game Pong with Unity

  • معرفی پنگ Pong Introduction

  • مبانی - عناصر UI Basics - UI Elements

  • مبانی - دسترسی به متن از طریق کد Basics - Accessing Text Through Code

  • مبانی - دکمه ها Basics - Buttons

  • مبانی - تغییر صحنه Basics - Switching Scenes

  • اصول - پخش صدا Basics - Play Sound

  • طرح کلی پروژه - پنگ Project Outline - Pong

  • ایجاد منوی اصلی Creating The Main Menu

  • تغییر صحنه و استفاده از دکمه ها Switching Scenes and Using Buttons

  • ساخت صحنه بازی ما Building Our Game Scene

  • برخورددهنده های دو بعدی در مقابل سه بعدی و بدنه صلب برای توپ ما 2D vs 3D Colliders and Rigidbody For Our Ball

  • حرکت توپ ما به چپ و راست Moving Our Ball Left And Right

  • جنبش راکت Racket Movement

  • پرش کردن به درستی Bouncing Off Correctly

  • سیستم امتیازدهی Scoring System

  • راه اندازی مجدد یک دور Restarting A Round

  • بازی روی صفحه The Game Over Screen

  • اضافه کردن صدا به بازی Adding Sound To The Game

  • افزودن یک هوش مصنوعی پایه Adding a Basic AI

  • خلاصه ی فصل Chapter Summary

یونیتی - ساخت یک کلون زیگ زاگ با یونیتی UNITY - Building a Zig Zag Clone With Unity

  • فصل مقدمه Chapter Intro

  • معرفی زیگ زاگ Zig Zag Intro

  • مبانی- راه اندازی (ایجاد از طریق کد) یک شی Basics- Instatiating (Creating Via Code) An Object

  • اصول - Invoke And InvokeRepeating برای تماس های تاخیری و تماس های مکرر Basics - Invoke And InvokeRepeating For Delayed Calls And Repeated Calls

  • مبانی - تنظیمات بازیکن - ذخیره داده ها Basics - Playerpreferences - Saving Data

  • مبانی - Raycast Basics - Raycast

  • راه اندازی برای زیگ زاگ Setup For Zig Zag

  • تنظیم چشم انداز Setting The Perspective

  • حرکت شخصیت Moving The Character

  • Camera Follow Player را بسازید Make Camera Follow Player

  • شخصیت را متحرک کنید Animate The Character

  • شروع بازی Start The Game

  • بازی را دوباره راه اندازی کنید Restart The Game

  • جمع آوری کریستال ها و افزایش امتیاز Collecting Crystals And Increasing The Score

  • اضافه کردن امتیاز بالاتر Adding A Highscore

  • افزودن اثر ذرات Adding The Particle Effect

  • حلقه موسیقی پس زمینه Background Music Loop

  • ایجاد رویه نقشه ما Procedural Creation Of Our Map

یونیتی - ساخت یک کلون زیگ زاگ با یونیتی UNITY - Building a Zig Zag Clone With Unity

  • فصل مقدمه Chapter Intro

  • معرفی زیگ زاگ Zig Zag Intro

  • مبانی- راه اندازی (ایجاد از طریق کد) یک شی Basics- Instatiating (Creating Via Code) An Object

  • اصول - Invoke And InvokeRepeating برای تماس های تاخیری و تماس های مکرر Basics - Invoke And InvokeRepeating For Delayed Calls And Repeated Calls

  • مبانی - تنظیمات بازیکن - ذخیره داده ها Basics - Playerpreferences - Saving Data

  • مبانی - Raycast Basics - Raycast

  • راه اندازی برای زیگ زاگ Setup For Zig Zag

  • تنظیم چشم انداز Setting The Perspective

  • حرکت شخصیت Moving The Character

  • Camera Follow Player را بسازید Make Camera Follow Player

  • شخصیت را متحرک کنید Animate The Character

  • شروع بازی Start The Game

  • بازی را دوباره راه اندازی کنید Restart The Game

  • جمع آوری کریستال ها و افزایش امتیاز Collecting Crystals And Increasing The Score

  • اضافه کردن امتیاز بالاتر Adding A Highscore

  • افزودن اثر ذرات Adding The Particle Effect

  • حلقه موسیقی پس زمینه Background Music Loop

  • ایجاد رویه نقشه ما Procedural Creation Of Our Map

UNITY - ساخت کلون نینجا میوه با یونیتی UNITY - Building a Fruit Ninja Clone With Unity

  • فصل مقدمه Chapter Intro

  • میوه ها را ایجاد کنید و آنها را منفجر کنید Create Fruits And Explode Them

  • تخمگذار میوه Fruit Spawner

  • ایجاد تیغه ما Creating Our Blade

  • رابط کاربری گرافیکی و بمب GUI and Bombs

  • بازی تمام و ریستارت شود Game Over and Restart

  • اضافه کردن امتیاز Adding The Highscore

  • تمدید بازی Extend The Game

  • کد را برای اندروید آماده کنید Prepare Code For Android

  • تست روی دستگاه اندرویدی Test On An Android Device

  • برخی از تنظیمات را انجام دهید Make Some Adjustments

  • افزودن تبلیغات Unity به بازی شما Adding Unity Ads to Your Game

  • راه اندازی دستگاه خود به عنوان دستگاه توسعه دهنده Setting Up Your Device as Developer Device

  • اضافه کردن صدا Adding Sound

UNITY - ساخت کلون نینجا میوه با یونیتی UNITY - Building a Fruit Ninja Clone With Unity

  • فصل مقدمه Chapter Intro

  • میوه ها را ایجاد کنید و آنها را منفجر کنید Create Fruits And Explode Them

  • تخمگذار میوه Fruit Spawner

  • ایجاد تیغه ما Creating Our Blade

  • رابط کاربری گرافیکی و بمب GUI and Bombs

  • بازی تمام و ریستارت شود Game Over and Restart

  • اضافه کردن امتیاز Adding The Highscore

  • تمدید بازی Extend The Game

  • کد را برای اندروید آماده کنید Prepare Code For Android

  • تست روی دستگاه اندرویدی Test On An Android Device

  • برخی از تنظیمات را انجام دهید Make Some Adjustments

  • افزودن تبلیغات Unity به بازی شما Adding Unity Ads to Your Game

  • راه اندازی دستگاه خود به عنوان دستگاه توسعه دهنده Setting Up Your Device as Developer Device

  • اضافه کردن صدا Adding Sound

با تشکر از شما برای تکمیل دوره! Thank you for completing the course!

  • با تشکر از اتمام دوره Thanks for finishing the course

  • پاداش ویژه شما YOUR SPECIAL BONUS

با تشکر از شما برای تکمیل دوره! Thank you for completing the course!

  • با تشکر از اتمام دوره Thanks for finishing the course

  • پاداش ویژه شما YOUR SPECIAL BONUS

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مسترکلاس سی شارپ را کامل کنید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 360,000 تومان (6 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 3 دوره است و 3 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
37 hours
288
Udemy (یودمی) udemy-small
27 بهمن 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
110,247
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Denis Panjuta Denis Panjuta

بیش از 200000 دانش آموز را به codeHi آموزش می دهد. من دنیس هستم من مدرک مهندسی از دانشگاه علمی کاربردی کنستانز آلمان دارم و عشقم را برای برنامه نویسی در آنجا کشف کردم. در حال حاضر ، بیش از 200000 دانشجو از دوره های من می آموزند. این به من انرژی زیادی می دهد تا دوره های جدیدی را با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کنم. هدف من این است که یادگیری کدنویسی را برای همه در دسترس قرار دهم ، همانطور که مطمئن هستم ، این آینده است! بنابراین به دوره های من بپیوندید و ایجاد برنامه ، بازی ، وب سایت یا هر نوع برنامه دیگری را بیاموزید. امکانات بی حد و حصر است. سلام. ایچ بن دنیس Ich habe einen لیسانس در Wirtschaftsingenieurswesen der HTWG Konstanz und habe dort meine Begeisterung für's Programmieren entdeckt. Zur Zeit lernen bereits über 200.000 Studenten von meinen Kursen. می میرد gibt mir extreme viel Motivation und Energie noch mehr und bessere Kurse zu erstellen. Mein Ziel ist es، das Programmierenlernen so zugänglich wie möglich zu machen، denn ich bin überzeugt، IT ist die ZUKUNFT!

Denis Panjuta Denis Panjuta

بیش از 200000 دانش آموز را به codeHi آموزش می دهد. من دنیس هستم من مدرک مهندسی از دانشگاه علمی کاربردی کنستانز آلمان دارم و عشقم را برای برنامه نویسی در آنجا کشف کردم. در حال حاضر ، بیش از 200000 دانشجو از دوره های من می آموزند. این به من انرژی زیادی می دهد تا دوره های جدیدی را با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کنم. هدف من این است که یادگیری کدنویسی را برای همه در دسترس قرار دهم ، همانطور که مطمئن هستم ، این آینده است! بنابراین به دوره های من بپیوندید و ایجاد برنامه ، بازی ، وب سایت یا هر نوع برنامه دیگری را بیاموزید. امکانات بی حد و حصر است. سلام. ایچ بن دنیس Ich habe einen لیسانس در Wirtschaftsingenieurswesen der HTWG Konstanz und habe dort meine Begeisterung für's Programmieren entdeckt. Zur Zeit lernen bereits über 200.000 Studenten von meinen Kursen. می میرد gibt mir extreme viel Motivation und Energie noch mehr und bessere Kurse zu erstellen. Mein Ziel ist es، das Programmierenlernen so zugänglich wie möglich zu machen، denn ich bin überzeugt، IT ist die ZUKUNFT!

Tutorials.eu by Denis Panjuta Tutorials.eu by Denis Panjuta

آموزش آنلاین دوره های آموزشی eu در آلمان مستقر است و دوره های آنلاین با کیفیت بالا را در مورد برنامه نویسی ایجاد می کند. به بیش از 200.000 دانش آموز ثبت شده اعتماد کنید و اکنون کار جدید خود را آغاز کنید! آیا در مورد کلاس های ما س questionsالی دارید یا دوره یا موضوعی را از دست می دهید؟ سپس با پیشنهادات خود برای ما پیامی بنویسید. با دوره های ما لذت ببرید! :-)

Tutorials.eu by Denis Panjuta Tutorials.eu by Denis Panjuta

آموزش آنلاین دوره های آموزشی eu در آلمان مستقر است و دوره های آنلاین با کیفیت بالا را در مورد برنامه نویسی ایجاد می کند. به بیش از 200.000 دانش آموز ثبت شده اعتماد کنید و اکنون کار جدید خود را آغاز کنید! آیا در مورد کلاس های ما س questionsالی دارید یا دوره یا موضوعی را از دست می دهید؟ سپس با پیشنهادات خود برای ما پیامی بنویسید. با دوره های ما لذت ببرید! :-)

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.