آموزش ایجاد یک ویرایشگر مبتنی بر Node در Unity 3D

Creating a Node Based Editor in Unity 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گام به گام یاد بگیرید که چگونه ویرایشگر Node Based سفارشی خود را مستقیماً در ویرایشگر Unity بسازید. آموزش ایجاد یک ویرایشگر گره بصری در Unity 3D یاد بگیرید که به راحتی رابط کاربری ویرایشگر سفارشی بسازید! آموزش ساخت ویرایشگر سفارشی ویندوز خود در Unity 3D درک نحوه ایجاد و ذخیره داده های ایجاد شده در ویرایشگر سفارشی خود در واقع نحوه ایجاد گره های بصری در یک ویرایشگر سفارشی را درک کنید که می تواند برای تولید منطق به گره های دیگر متصل شود. پیش نیازها: شما به یک کپی از Unity 3D نیاز دارید، آشنایی اولیه با سی شارپ آشنا با Unity و رابط آن

توسعه بازی نیازمند مشارکت انواع مختلف رشته ها و افراد برای تکمیل است. اغلب اوقات موتور بازی یا نرم‌افزاری که برای ساخت بازی استفاده می‌شود، بسیار فنی است و کار را برای برخی رشته‌ها دشوار می‌کند. اینجاست که ایجاد ابزارهای هنرمند/طراح وارد عمل می‌شود. به عنوان یک توسعه دهنده یونیتی، یادگیری نحوه ایجاد ابزارهای ویرایشگر تصویری برای هنرمندان و طراحان برای بهره وری تولید بازی شما بسیار مهم است.

این دوره شما را در فرآیند توسعه اولین ویرایشگر مبتنی بر گره بصری که می تواند برای هر نوع کار توسعه بازی استفاده شود، راهنمایی می کند. این به شما دانش اساسی در مورد ذخیره داده‌های گره‌ها را می‌دهد و به کاربر امکان اتصال گره‌ها، ایجاد گره‌ها و حذف گره‌ها را می‌دهد. در پایان این دوره شما یک ویرایشگر کاملاً کاربردی مبتنی بر گره خواهید داشت که می توانید آن را گسترش دهید تا نیازهای پروژه توسعه بازی خود را برآورده کنید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • بیایید نگاهی به آنچه می خواهیم بسازیم! Lets take a look at what we are going to make!

  • دریافت راه‌اندازی محیط کار ما Getting our Work Environment Setup

ایجاد ویرایشگر پایه Building up the Base Editor

  • Stubbing در اسکریپت های ما Stubbing in our Scripts

  • در حال اجرا شدن پنجره ویرایشگر Getting the Editor Window Running

  • در حال توسعه سیستم نمایش ما Developing our View System

  • نماهای طراحی Drawing Views

  • رویدادهای ویرایشگر Editor Events

  • ایجاد GUISkin Creating the GUISkin

ایجاد داده Creating Data

  • توسعه ساختار داده ما Developing our Data Structure

  • ایجاد داده Creating Data

  • منوهای زمینه Context Menus

  • بارگیری و تخلیه Loading and Un-Loading

  • ایجاد گره ها Creating Nodes

  • نمایش گره ها Displaying Nodes

پالایش گره ها Refining the Nodes

  • مدیریت گره Node Management

  • ورودی ها و خروجی ها Inputs and Outputs

  • اتصالات گره Node Connections

  • تکمیل گره ها قسمت 1 Completing Nodes Part 1

  • تکمیل گره ها قسمت 2 Completing Nodes Part 2

لمس نهایی Final Touches

  • ترسیم شبکه Drawing the Grid

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک ویرایشگر مبتنی بر Node در Unity 3D
جزییات دوره
4.5 hours
21
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
718
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Gametutor :-)
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gametutor :-) Gametutor :-)

آموزش توسعه بازی و هنر فنی از سال 2013!