لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد یک ویرایشگر مبتنی بر Node در Unity 3D
Creating a Node Based Editor in Unity 3D
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
گام به گام یاد بگیرید که چگونه ویرایشگر Node Based سفارشی خود را مستقیماً در ویرایشگر Unity بسازید. آموزش ایجاد یک ویرایشگر گره بصری در Unity 3D یاد بگیرید که به راحتی رابط کاربری ویرایشگر سفارشی بسازید! آموزش ساخت ویرایشگر سفارشی ویندوز خود در Unity 3D درک نحوه ایجاد و ذخیره داده های ایجاد شده در ویرایشگر سفارشی خود در واقع نحوه ایجاد گره های بصری در یک ویرایشگر سفارشی را درک کنید که می تواند برای تولید منطق به گره های دیگر متصل شود. پیش نیازها: شما به یک کپی از Unity 3D نیاز دارید، آشنایی اولیه با سی شارپ آشنا با Unity و رابط آن
توسعه بازی نیازمند مشارکت انواع مختلف رشته ها و افراد برای تکمیل است. اغلب اوقات موتور بازی یا نرمافزاری که برای ساخت بازی استفاده میشود، بسیار فنی است و کار را برای برخی رشتهها دشوار میکند. اینجاست که ایجاد ابزارهای هنرمند/طراح وارد عمل میشود. به عنوان یک توسعه دهنده یونیتی، یادگیری نحوه ایجاد ابزارهای ویرایشگر تصویری برای هنرمندان و طراحان برای بهره وری تولید بازی شما بسیار مهم است.
این دوره شما را در فرآیند توسعه اولین ویرایشگر مبتنی بر گره بصری که می تواند برای هر نوع کار توسعه بازی استفاده شود، راهنمایی می کند. این به شما دانش اساسی در مورد ذخیره دادههای گرهها را میدهد و به کاربر امکان اتصال گرهها، ایجاد گرهها و حذف گرهها را میدهد. در پایان این دوره شما یک ویرایشگر کاملاً کاربردی مبتنی بر گره خواهید داشت که می توانید آن را گسترش دهید تا نیازهای پروژه توسعه بازی خود را برآورده کنید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
بیایید نگاهی به آنچه می خواهیم بسازیم!
Lets take a look at what we are going to make!
دریافت راهاندازی محیط کار ما
Getting our Work Environment Setup
ایجاد ویرایشگر پایه
Building up the Base Editor
Stubbing در اسکریپت های ما
Stubbing in our Scripts
در حال اجرا شدن پنجره ویرایشگر
Getting the Editor Window Running
در حال توسعه سیستم نمایش ما
Developing our View System
نماهای طراحی
Drawing Views
رویدادهای ویرایشگر
Editor Events
ایجاد GUISkin
Creating the GUISkin
ایجاد داده
Creating Data
توسعه ساختار داده ما
Developing our Data Structure
نمایش نظرات