آموزش اصول طراحی مفهوم شخصیت بازی

Game Character Concept Design Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه مفاهیم شخصیت‌ها را برای تحویل به هنرمندان سه بعدی در خط لوله توسعه بازی ایجاد کنید. در این دوره آموزشی، اصول طراحی مفهوم شخصیت بازی، کل فرآیند طراحی مفهومی شخصیت اصلی را خواهید آموخت. ابتدا، شما همه چیز را از تحقیقات اولیه گرفته تا ایده آل سازی بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، شبح ها و طرح های خشن را کشف خواهید کرد. در نهایت نحوه رندر نهایی و ایجاد یک برگه املایی آماده برای مدلسازی سه بعدی را یاد خواهید گرفت. در پایان این دوره، درک بهتری از طرح مفهومی شخصیت های بازی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه: مفاهیم اساسی، پارامترهای پروژه و تحقیق Introduction: Basic Concepts, Project Parameters, and Research

  • پارامترهای پروژه Project Parameters

  • قهرمان کوتوله The Dwarf Hero

  • مرجع بصری Visual Reference

ریز عکسها: طراحی با شکل و سیلوئت Thumbnails: Designing with Shape and Silhouette

  • ریز عکسها: طراحی با شکل و سیلوئت Thumbnails: Designing with Shape and Silhouette

  • اشکال طراحی یا زبان شکل Design Shapes or Shape Language

  • اشکال شخصیت Character Shapes

  • طراحی Sketching

خشن ها: اشکال و طراحی داخلی Roughs: Interior Shapes and Design

  • اشکال داخلی Interior Shapes

  • کاوش در سیلوئت ها Exploring Silhouettes

  • طراحی اشکال در سیلوئت های ما Design Shapes in Our Silhouettes

نهایی: رندر و رنگ پایه Final: Rendering and Basic Color

  • مبانی نورپردازی و رندر فرم Lighting and Form Rendering Basics

  • نقشه های خط نهایی Final Line Drawings

  • سایه ها، نورها و نقاط برجسته Shadows, Lights, and Highlights

  • کاوش رنگ Color Exploration

چرخش: برگه مرجع مدل Turnaround: Model Reference Sheet

  • طرح بندی برگه چرخش Turnaround Sheet Layouts

  • تفسیر جزئیات داخلی Interpreting Internal Details

  • شروع چرخش Starting the Turnaround

  • افزودن عناصر Callout Adding the Callout Elements

  • نهایی کردن چرخش Finalizing the Turnaround

نمایش نظرات

آموزش اصول طراحی مفهوم شخصیت بازی
جزییات دوره
1h 40m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
73
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
David Kegg
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Kegg David Kegg

دیوید کیگ یک هنرمند و تصویرگر مفهومی مستقر در بوستون ، ماساچوست است. من در برخی از بزرگترین استودیوهای صنعت بازی و خانه های انتشارات در طول کار خود از جمله Blizzard Entertainment ، Blur Studios ، Riot Games ، Seismic Games ، Fantasy Flight Games و بسیاری دیگر کار کرده ام. پیش از این ، من همچنین در استودیوی Shield Break به عنوان هنرمند اصلی ایده اولین پروژه استودیو ، Bierzerkers ، کار کرده ام. من عاشق کار با دیگر خلاقان و مدیران هنری برای به اشتراک گذاشتن یک تجربه همکاری و سازندگی هستم. من در کار خود برای تعالی تلاش می کنم و از کار با دیگران برای ساختن چیزی عالی لذت می برم!